Innovator - praktické zkušenosti z provozu

Vrtulníky do velikosti 450
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
off
Příspěvky: 1132
Registrován: čtv 08.01.2009 0:00
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od off »

petr6600 píše:Lítá to tak stabilně jak o tom tvrděj?

Lítá to HODNĚ stabilně, pokud můžu posoudit po kratičké zkušenosti s Wolfem (klon T-REXe 450)
Uživatelský avatar
BobasV
Příspěvky: 12
Registrován: pon 16.03.2009 0:00
Bydliště: Plzeň

#47 Příspěvek od BobasV »

Tak to tady pročítám a až na ten opravdu hračkoidní vzhled se mi to docela líbí. Váhám mezi tímhle a Blade 400, co myslíte ? A když tohle tak kterou verzi, MD530 nebo EXP ? Chápu to dobře, že se přes počítač nastavují stejné věci jak na "normální" vysílačce + něco navíc (baterka atd.) ? Na jak dlouho odhadujete životnost akumulátoru ? Myslím počet cyklů. Škoda, že není malinko levnější nebo ten interfejs v ceně, asi bych se rozhodoval snáz :idea: .
Jetson
Příspěvky: 905
Registrován: pon 11.08.2008 0:00
Bydliště: Buštěhrad
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od Jetson »

BobasV píše:Tak to tady pročítám a až na ten opravdu hračkoidní vzhled se mi to docela líbí. Váhám mezi tímhle a Blade 400, co myslíte ? A když tohle tak kterou verzi, MD530 nebo EXP ? Chápu to dobře, že se přes počítač nastavují stejné věci jak na "normální" vysílačce + něco navíc (baterka atd.) ? Na jak dlouho odhadujete životnost akumulátoru ? Myslím počet cyklů. Škoda, že není malinko levnější nebo ten interfejs v ceně, asi bych se rozhodoval snáz :idea: .


Mám stejné dilema. Ale určitě vím, že kdybych chtěl něco akro, jdu do Blade 400, popřípadě Trexe a jeho klonů. Pokud Innovatora tak maketku a pohodičku. 3D nechám mladším. (Teď jen vidět na vlastní oči, že to opravdu je tak stabilní, jak se uvádí. Vozembouch radši levněji.):D
Uživatelský avatar
vgr_plavec
Příspěvky: 54
Registrován: pát 20.03.2009 0:00
Bydliště: Domažlice

#49 Příspěvek od vgr_plavec »

Pánové, soudě podle obrázků je vrtulník kompletně v umělé hmotě?
Co na to říká výdrž dílů při začátečnickém poskakování a tím tvrdších přistáních?
Rozumím dobře že při koupi EXP a dokoupení software ho můžu v pohodě přenastavit na hodný strojek jako je ta maketa?

Díky za vyjádření, taky se pořád nemůžu rozhodnout jestli tohle či Wolfa nebo Blade 400. Chci hlavně pohodový let ale ta umělá hmota???
vlkr
Příspěvky: 68
Registrován: pát 20.03.2009 0:00
Bydliště: Praha

#50 Příspěvek od vlkr »

Ano Exp je možné nastavit na hodného, poslušného kvedláka :-) K výdrži dílů: Na MD530 jsem 2x osekal pěnové listy. Poté jsem zkusil dřevo a při nešetrném přibití modelu k zemi jsem ohnul ocasní trubku, ale listy vydržely :-) Zato to odnesly páky mixu a lyžiny podvozku. Ty jsem nahradil expertskými a něpěkně vypadající zbytky maketové kabiny nahradil expertovskou, mnohem pevnější a hlavně levnější (!). Lyžiny jsem ale při stejně idiotské chybě zlomil ještě jednou. Jinak na to, jak se k Innu chovám drží pohromadě docela pěkně :-) Ještě bych dodal, že lyžiny nebyly zpevněny tréninkovým křížem (k tomu není co dodat, prostě jsem...)
Jetson
Příspěvky: 905
Registrován: pon 11.08.2008 0:00
Bydliště: Buštěhrad
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od Jetson »

vgr_plavec píše:Pánové, soudě podle obrázků je vrtulník kompletně v umělé hmotě?
Co na to říká výdrž dílů při začátečnickém poskakování a tím tvrdších přistáních?
Rozumím dobře že při koupi EXP a dokoupení software ho můžu v pohodě přenastavit na hodný strojek jako je ta maketa?

Díky za vyjádření, taky se pořád nemůžu rozhodnout jestli tohle či Wolfa nebo Blade 400. Chci hlavně pohodový let ale ta umělá hmota???


No, třeba Blade 400 není o moc víc kovový. Navíc plasty na Innovatoru mi hodně připomínají ty, co mám na autě E-Maxx 2 a to jsou docela držáky.
petr6600
Příspěvky: 122
Registrován: ned 22.03.2009 0:00

#52 Příspěvek od petr6600 »

Po mé zkušenosti když sem z exp praštil o zem a docela zvejšky tak jsem padnul na záda a oprava stála +- 1000kc bez listů 8) Osobně si myslym z¨že je docela bytelnej...
petr6600
Příspěvky: 122
Registrován: ned 22.03.2009 0:00

#53 Příspěvek od petr6600 »

Tak ma nekno nejake nove zajimave zkusenosti...
vlkr
Příspěvky: 68
Registrován: pát 20.03.2009 0:00
Bydliště: Praha

#54 Příspěvek od vlkr »

O víkendu jsem si byl zkusit zalítat a s cvičným křížem se mi Inno tak rozhoupal, až šel samovolně k zemi. Bohužel už jsem neměl origo listy, ale zkrácené, dřevěné od eFlightu. Je možné, že hází hlavní hřídel? Je možné 7mm hřídel ohnout pádem, kdy se ulámou listy a v nejhorší variantě praskne páka mixu? Nějak mi to hlava nebere... Tentokrát jsem strhnul zuby u serva kolektivu :-(
Uživatelský avatar
off
Příspěvky: 1132
Registrován: čtv 08.01.2009 0:00
Kontaktovat uživatele:

#55 Příspěvek od off »

vlkr píše:Je možné 7mm hřídel ohnout pádem, kdy se ulámou listy a v nejhorší variantě praskne páka mixu?

Určitě ano, jestli to bylo pod plynem, tak by byl div, kdyby to přežil. Kolega ohnul hlavní hřídel u T-REXE při daleko menším karambolu, neustál přistání a "jen" trochu pocuchal drn, listy to i víceméně přežily - a měnil hlavní kolo, hlavní hřídel, příčnou hřídel, spojku pádel. Samozřejmě to nebylo ohnuté "do pravého úhlu", "jen tochu", ale to úplně stačí.
Uživatelský avatar
off
Příspěvky: 1132
Registrován: čtv 08.01.2009 0:00
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od off »

Mimochodem dneska v Jičíně na Valdické bráně absolvoval jeden z přítomných Innovatorů hodně nehezký karambol, v podstatě pád od stropu na zem, a na první pohled nedopadl tak zle - rozhodně co jsem ho letmo prohlížel tak třeba kostra zůstala celá...
vlkr
Příspěvky: 68
Registrován: pát 20.03.2009 0:00
Bydliště: Praha

#57 Příspěvek od vlkr »

S tou hřídelí mě to napadlo, když točím rotorem, tak se lehounce - ale opravdu nepatrně vlní hlavní převod... Ale to by musela být ohnutá pod hlavním ložiskem, ne?

BTW: Proč padnul ten Inno v Jičíně?
Uživatelský avatar
Mikelo
Příspěvky: 1331
Registrován: pon 23.02.2009 0:00

#58 Příspěvek od Mikelo »

Při pádu vrtulníku se může ohnout, poškodit, nebo prasknout absolutně všechno co na něm je. I součástky o kterých jsi dosud netušil co dělají a že tam jsou. Vrtulník není polystyrénové éro pro začátečníky.
Vše musíš pečlivě a důsledně zkontrolovat!
petr6600
Příspěvky: 122
Registrován: ned 22.03.2009 0:00

#59 Příspěvek od petr6600 »

vlkr píše:Bohužel už jsem neměl origo listy, ale zkrácené, dřevěné od eFlightu.(


No vtvym případě bych to vyděl žes neměl dobře vyvážený listy...
vlkr
Příspěvky: 68
Registrován: pát 20.03.2009 0:00
Bydliště: Praha

#60 Příspěvek od vlkr »

petr6600 píše:No vtvym případě bych to vyděl žes neměl dobře vyvážený listy...

A jak se vyvažují listy? Myslíš, aby rotovaly v jedné rovině? To jsem udělal. A zkrácené jsou na chlup stejně... Porovnává se u listů hmotnost, nebo co se s nimi ještě má udělat?
Odpovědět

Zpět na „Heli - do 450“