Blade cx2
tak jsem dneska dostal Blade cx2 od taťky ketrej to dostal od známích že jim to prej nešlo... Mám doma už vrtulník MD 500 kterej je na reklamaci a EASYCOPTER v2 expert s ketrým už hodně dlouho lítám. Takže bych se chtěl zeptat na váš dojem z Blade cx2 jakej je ja už se hodně těším až ho vyzkouším jenom teďka opravuju listy a později trochu na vzhledu (minulý majitel ho trochu poškodil, ale mam ho zadara takže cool, oprava mi nevadí stejnak to nebude mín jak 400 Kč) a jinak prej je to nejlepší heli dvourotorák, akorát je blbej venku na to mam MD 500 
Ahoj, mohl bych se prosím zeptat jak je to s RC soupravou?? Kamarád mi ho nabídl k odkoupení, protože si chce koupit větší a zajímalo by mě, jaký ma tato souprava zhruba dosah. Už se mi stalo, že mi někdo sundal ASW-28 vysílačkou a proto mě zajímá, jestli by tahle vysílačka měla dosah i na létání s letadlem, kdybych tam přikoupil jenom nový přijímač. Vrtulník chci určitě koupit, ale nerad bych ztratil zase signál v letadle a utrhnul kabinu. Děkuji
valec
tady nikdo co vim,zkus prohlidnout i lama v4 vlákno.Vašek66 píše:Tak co chlapi,
už někdo vyzkoušel ty stříďáky na Blade CX2? Pokud ano, prosím, písněte.
Vašek
je to skoro tentýž stroj,jinak co sem čet ze sveta tak to nido nejak neoslavoval.
ale zkusim pohledat znovu jelikoz moje motory pozvolna odchzeji a ja to mam furt v hlave.
Blade CX best toy of the world
Zaujimaly by ma tiez nejake striedaky. Ak to niekto aspon vyskusal skuste pisnut.
Inak moj bladik dorazil, lieta o dost lepsie nez lama v2 expert ale mozno je to aj tym ze lamu som novu nekupoval a viem, ze bola zopar krat buchnuta.
Problem s baterkou som vyriesil tak, ze na spodok cx2 som prilepil suchy zips a baterka medzi lyzinami sadne uplne v poho. takze lietam za 5.89 dolara.
Ale mam otazku : tie moje uplne nove motory maju nejaky divny zvuk. Do normalneho zvuku motora sa pridava akysi pazvuk ktory tam nema co robit. Lietal som v2 dost dlho a taketo zvuky si veru nepamatam. respektive ano ale nie z vrtulnika ale zo starych elektro hraciek ked uz bol motor hodne stary. ( mam 5 letov na cx2 )Neviete cim to moze byt ? mam pocit ako keby tie motory odchadzali ale po 5 letoch ? ( Ze by dan za nakupnu cenu blada ?
139 usd )
Inak moj bladik dorazil, lieta o dost lepsie nez lama v2 expert ale mozno je to aj tym ze lamu som novu nekupoval a viem, ze bola zopar krat buchnuta.
- Vašek66
- Příspěvky: 180
- Registrován: úte 04.11.2008 0:00
- Bydliště: Nučice - Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
CX2
Ahoj chlapi,
mám CX2 s řídící jednotkou 3v1 + AR 6100. Po zapnutí vysílače a následném připojení baterky jednotka 3v1 bliká červeně. Po cca 3 vteřínách svítí zeleně a můžu poletovat. Při normálním letovém režimu, nebo visení stále svítí zeleně, ale když přidám víc plynu, svítí červeně. Nikde jsem se nedočetl, co to znamená. Můžete mi, prosím, poradit.
Díky Vašek
mám CX2 s řídící jednotkou 3v1 + AR 6100. Po zapnutí vysílače a následném připojení baterky jednotka 3v1 bliká červeně. Po cca 3 vteřínách svítí zeleně a můžu poletovat. Při normálním letovém režimu, nebo visení stále svítí zeleně, ale když přidám víc plynu, svítí červeně. Nikde jsem se nedočetl, co to znamená. Můžete mi, prosím, poradit.
Díky Vašek
- Jirka Kučera
- Příspěvky: 18
- Registrován: ned 14.09.2008 0:00
- Bydliště: Slaný
kontrolka B CX2
červeně bliká- dochází ke kalibraci gyra na vrtulník nesahat!
přejde na zelenou a svítí-je možno startovat.
zelená přejde na červenou a trvale svítí-došlo k omezení proudu řídící jednotky do motorů nelze dosáhnout vyšších otáček motorů.
Letu zdar
přejde na zelenou a svítí-je možno startovat.
zelená přejde na červenou a trvale svítí-došlo k omezení proudu řídící jednotky do motorů nelze dosáhnout vyšších otáček motorů.
Letu zdar
Letu zdar
Jirkaskalka
Jirkaskalka
- Vašek66
- Příspěvky: 180
- Registrován: úte 04.11.2008 0:00
- Bydliště: Nučice - Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj chlapi,
prosím o radu. Osadil jsem svou CX dvojiku motorama Xtreme.
Mezi motory jsem dal orig. chladič i s teplovodivou pastou. Motory běhaly parádně, až asi do dvacátýho letu. Poté následoval pád. Při hledání příčiny jsem s hrůzou zjistil, že jedena z pojistek na boku motoru se úplně odtavila i s červeným přívodním kabelem. http://tochcimit.cz/?p=productsMore&iPr ... otor-180-a
Pojistka byla volně přimagnetovaná na boku motoru. Vůbec nevím, kde může být chyba a jak ji napravit. Motor se musel tolik zahřát, že došlo k roztavení cínu. Možná přestal fungoovat omezovač proudu v řídící jednotce? A k čemu jsou na motorech ty pojistky, když nefungují?
Zájemcům, kteří budou chtít, zašlu foto - bohužel nevím, jak ho sem mám vložit.
Díky Vašek
prosím o radu. Osadil jsem svou CX dvojiku motorama Xtreme.
Mezi motory jsem dal orig. chladič i s teplovodivou pastou. Motory běhaly parádně, až asi do dvacátýho letu. Poté následoval pád. Při hledání příčiny jsem s hrůzou zjistil, že jedena z pojistek na boku motoru se úplně odtavila i s červeným přívodním kabelem. http://tochcimit.cz/?p=productsMore&iPr ... otor-180-a
Pojistka byla volně přimagnetovaná na boku motoru. Vůbec nevím, kde může být chyba a jak ji napravit. Motor se musel tolik zahřát, že došlo k roztavení cínu. Možná přestal fungoovat omezovač proudu v řídící jednotce? A k čemu jsou na motorech ty pojistky, když nefungují?
Zájemcům, kteří budou chtít, zašlu foto - bohužel nevím, jak ho sem mám vložit.
Díky Vašek
[quote="Vašek66"]Ahoj chlapi,
prosím o radu. Osadil jsem svou CX dvojiku motorama Xtreme.
Mezi motory jsem dal orig. chladič i s teplovodivou pastou. Motory běhaly parádně, až asi do dvacátýho letu. Poté následoval pád. Při hledání příčiny jsem s hrůzou zjistil, že jedena z pojistek na boku motoru se úplně odtavila i s červeným přívodním kabelem. http://tochcimit.cz/?p=productsMore&iPr ... otor-180-a
Pojistka byla volně přimagnetovaná na boku motoru. Vůbec nevím, kde může být chyba a jak ji napravit. Motor se musel tolik zahřát, že došlo k roztavení cínu. Možná přestal fungoovat omezovač proudu v řídící jednotce? A k čemu jsou na motorech ty pojistky, když nefungují?
Zájemcům, kteří budou chtít, zašlu foto - bohužel nevím, jak ho sem mám vložit.
omezovače chrani elektroniku kdyz se motor dostane do zkratu,ty motory sam mam sou fakt dobry a vubec se nezahrivaj az na situace kdy se opotřebí uhlíky,nedolíhají na sbernici rotoru a jiskří to me mezi nemi(pak s hřejou vyrazne) je to hned poznat na letu jelikož se stroj stač najednou např. nepřirozene do leva (za připadu že je nemocnej jeden motor)občas vytahnu uhliky vycistim a zvetsim přítlak na ramínku uhlíku.motorky ani chladič nepotřebuji JEN JSEM SLEPIL REKLAMNI POLEP POD KTERY SE SKRYVA DALSI ZEBROVANÍ CHLAZENÍ..a po vylítani batekrky v celku na nich udržim prst aniž by to bylo nepříjemne.
prosím o radu. Osadil jsem svou CX dvojiku motorama Xtreme.
Mezi motory jsem dal orig. chladič i s teplovodivou pastou. Motory běhaly parádně, až asi do dvacátýho letu. Poté následoval pád. Při hledání příčiny jsem s hrůzou zjistil, že jedena z pojistek na boku motoru se úplně odtavila i s červeným přívodním kabelem. http://tochcimit.cz/?p=productsMore&iPr ... otor-180-a
Pojistka byla volně přimagnetovaná na boku motoru. Vůbec nevím, kde může být chyba a jak ji napravit. Motor se musel tolik zahřát, že došlo k roztavení cínu. Možná přestal fungoovat omezovač proudu v řídící jednotce? A k čemu jsou na motorech ty pojistky, když nefungují?
Zájemcům, kteří budou chtít, zašlu foto - bohužel nevím, jak ho sem mám vložit.
omezovače chrani elektroniku kdyz se motor dostane do zkratu,ty motory sam mam sou fakt dobry a vubec se nezahrivaj az na situace kdy se opotřebí uhlíky,nedolíhají na sbernici rotoru a jiskří to me mezi nemi(pak s hřejou vyrazne) je to hned poznat na letu jelikož se stroj stač najednou např. nepřirozene do leva (za připadu že je nemocnej jeden motor)občas vytahnu uhliky vycistim a zvetsim přítlak na ramínku uhlíku.motorky ani chladič nepotřebuji JEN JSEM SLEPIL REKLAMNI POLEP POD KTERY SE SKRYVA DALSI ZEBROVANÍ CHLAZENÍ..a po vylítani batekrky v celku na nich udržim prst aniž by to bylo nepříjemne.
Blade CX best toy of the world
to je pojistka,pri vetsim proudovem zatizeni odpoji motor.Mas vadny motor,nebo nekde slusrob2fab píše:Vašek66 píše:Ahoj chlapi,
prosím o radu. Osadil jsem svou CX dvojiku motorama Xtreme.
Mezi motory jsem dal orig. chladič i s teplovodivou pastou. Motory běhaly parádně, až asi do dvacátýho letu. Poté následoval pád. Při hledání příčiny jsem s hrůzou zjistil, že jedena z pojistek na boku motoru se úplně odtavila i s červeným přívodním kabelem. http://tochcimit.cz/?p=productsMore&iPr ... otor-180-a
Pojistka byla volně přimagnetovaná na boku motoru. Vůbec nevím, kde může být chyba a jak ji napravit. Motor se musel tolik zahřát, že došlo k roztavení cínu. Možná přestal fungoovat omezovač proudu v řídící jednotce? A k čemu jsou na motorech ty pojistky, když nefungují?
Zájemcům, kteří budou chtít, zašlu foto - bohužel nevím, jak ho sem mám vložit.
omezovače chrani elektroniku kdyz se motor dostane do zkratu,ty motory sam mam sou fakt dobry a vubec se nezahrivaj az na situace kdy se opotřebí uhlíky,nedolíhají na sbernici rotoru a jiskří to me mezi nemi(pak s hřejou vyrazne) je to hned poznat na letu jelikož se stroj stač najednou např. nepřirozene do leva (za připadu že je nemocnej jeden motor)občas vytahnu uhliky vycistim a zvetsim přítlak na ramínku uhlíku.motorky ani chladič nepotřebuji JEN JSEM SLEPIL REKLAMNI POLEP POD KTERY SE SKRYVA DALSI ZEBROVANÍ CHLAZENÍ..a po vylítani batekrky v celku na nich udržim prst aniž by to bylo nepříjemne.
- Vašek66
- Příspěvky: 180
- Registrován: úte 04.11.2008 0:00
- Bydliště: Nučice - Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Dík za rady,
ještě se zeptám. Proč jsou ty proudové pojistky na motoru hned dvě. Pojistku jsem naletoval zpět, a motor šlape úplně stejně jako ten druhý. To nechápu.
A hlavně nerozumím (ve fyzice jsem nikdy nebyl silný) těm pojistkám. Teď se stalo, že nefungovaly a z toho důvodu se roztavil cín, odpojil se drát a následoval pád. Pokud by fugovaly správně, tak při velkém proudovém odběru "odstaví" motor? A dojde k pádu vrťase úplně stejně jako když nefungují?
Vašek
ještě se zeptám. Proč jsou ty proudové pojistky na motoru hned dvě. Pojistku jsem naletoval zpět, a motor šlape úplně stejně jako ten druhý. To nechápu.
A hlavně nerozumím (ve fyzice jsem nikdy nebyl silný) těm pojistkám. Teď se stalo, že nefungovaly a z toho důvodu se roztavil cín, odpojil se drát a následoval pád. Pokud by fugovaly správně, tak při velkém proudovém odběru "odstaví" motor? A dojde k pádu vrťase úplně stejně jako když nefungují?
Vašek
-
ËWRYBADY
- Příspěvky: 828
- Registrován: úte 15.04.2008 0:00
- Bydliště: Červený Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Vašek66 píše:Dík za rady,
ještě se zeptám. Proč jsou ty proudové pojistky na motoru hned dvě. Pojistku jsem naletoval zpět, a motor šlape úplně stejně jako ten druhý. To nechápu.
A hlavně nerozumím (ve fyzice jsem nikdy nebyl silný) těm pojistkám. Teď se stalo, že nefungovaly a z toho důvodu se roztavil cín, odpojil se drát a následoval pád. Pokud by fugovaly správně, tak při velkém proudovém odběru "odstaví" motor? A dojde k pádu vrťase úplně stejně jako když nefungují?
Vašek
Ne myslím,že pojistka jen sníží výkon v motoru aby se nepřehřál.
Chopso 7EW , MSH PROTOS 500 , Torsion SOLID Blades
Futaba 8FG
Futaba 8FG