Lama V3 4 kanál vše o tomto vrtulníku

Coaxiální vrtulníky od hraček až po průzkumné prostředky.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DejvCZ
Příspěvky: 59
Registrován: pon 09.02.2009 0:00
Kontaktovat uživatele:

Lama V3 4 kanál vše o tomto vrtulníku

#1 Příspěvek od DejvCZ »

Zdravím.
Nedávno jsem si koupil Lamu V3 Huan Qi http://www.obchodrcmodely.cz/index.php? ... ucts_id=12
a asi po 5 hodinách letu mi odešel jeden motor což mě hodně sklamalo :(. Tak se chci optat jaké máte zkušenosti s životnosti motorku v tomdle nebo v podobných tipech vrtulníku ?
No a jelikož chci létat dál tak uvažuju že si koupim tydle motorky http://www.tochcimit.cz/?p=productsMore ... 01--esl002 píšou tam že maj o 25% vyžši výkon tak jestli nehrozi přetiženi 4in1 přijímače při použiti těchdle motorku ?
Naposledy upravil(a) DejvCZ dne sob 28.02.2009 21:45, celkem upraveno 1 x.
Nakadah
Příspěvky: 8426
Registrován: pon 20.08.2007 0:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Nakadah »

To mas jeste bych rekl dobrou zivotnost. Nekdy nevydrzi ani to. Nak
Uživatelský avatar
mph1
Příspěvky: 38
Registrován: ned 25.01.2009 0:00
Bydliště: Beroun

#3 Příspěvek od mph1 »

Na tvém místě bych to reklamoval. Motory jsou sice spotřební materiál, ale 5 hodin letu je opravdu málo. Moje pidi Syma S010 má v manuálu uvedenou životnost 20h, nalítal jsem už o dost víc a nevyměnil jsem ještě nic (ani listy = vyhozené peníze za náhradní :D )

Extreme motory neberou víc než standardní, protože navýšení výkonu není na úkor vyšších proudů (a spotřeby), ale zvýšením účinnosti. Např. kuličková ložiska mají menší tření = menší ztráty. IMHO tvoje 4in1 elektronika na tom bude spíš líp než hůř.
Uživatelský avatar
DejvCZ
Příspěvky: 59
Registrován: pon 09.02.2009 0:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od DejvCZ »

Dík za rady. No s tou reklamaci to je zabite kupoval jsem ho na sbazar.cz jako novy ale s tou zarukou je to o ničem poštovne atd. takže koupim ty extremy + nahrádni uhliky a budu snad na nějaky čas za vodou. Hold už jsem staril viru ve značku Huan qi
Uživatelský avatar
Rajny
Příspěvky: 1055
Registrován: úte 16.09.2008 0:00
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Rajny »

a jakou tam mas baterku? aby ti vubec ty extremy bezely
Uživatelský avatar
DejvCZ
Příspěvky: 59
Registrován: pon 09.02.2009 0:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od DejvCZ »

No jak psal mph1 tak neberou víc jak obyčejne motory :) takže budou mít na baterku stajnenároky jako ty stare snad :)
Baterku tam mám originál co tam byla nějaka shida 12C 7,4v Li-pol
Uživatelský avatar
Bizon
Příspěvky: 1040
Registrován: stř 10.12.2008 0:00
Bydliště: Jižní Morava(Veseli n. M.); Praha 10 (Chodov-Kunratice)

Motory

#7 Příspěvek od Bizon »

Životnost motorů závisí od zatížení a doby letu, když máš třeba 2 baterky a hrotíš to, tak je třeba dělat mezi lety pauzu abys to neuvařil.

Každopádně ty eXtreme motory budou o něčem jiném, ty původní odchází proto že mají špatnou účinnost, takže se hodně hřejou. Je dost možné že ty nové i při nárustu výkonu budou brát z baterky skoro stený proud, protože se tolik příkonu nemění na teplo...
Uživatelský avatar
ntpr
Příspěvky: 146
Registrován: sob 20.12.2008 0:00

#8 Příspěvek od ntpr »

ja tam ty Extreme motorky mam a funguje to paradne, akorat je potreba malinko vyriznout vrsek ramu u zadniho motorku aby se tam vlezly kondenzatory, ktery na puvodnich nejsou, jinak tam padnou jak pr... na hrnec
Uživatelský avatar
scarabeus
Příspěvky: 2696
Registrován: ned 10.12.2006 0:00
Bydliště: Praha 5

#9 Příspěvek od scarabeus »

Vyhoda Extream motoru:

- vyssi ucinnost
- podstatne lepsi chlazeni diky vyrezum
- vymenitelne uhliky
- kulickova loziska

Spolu s tvrdsimi Extream listy je to pekny posun kupredu.
Uživatelský avatar
DejvCZ
Příspěvky: 59
Registrován: pon 09.02.2009 0:00
Kontaktovat uživatele:

Dva různr tipy extremu

#10 Příspěvek od DejvCZ »

Hojte takže teď řešim zase jednu věc :)
Všiml jsem si že ty Xtreme motory jsou dva tipy.
Na stranky fora webu tochcimit.cz kde ty motory prodavaj jesm už hodil do fora dotaz jaky je mezi nima rozdil ale vzhledem k tomu že je tam bídna navštěvnost tak se ptám i tady a zde davam původni dotaz ktery jsem tam dal.
"Zdravím,

chci si koupit motory xtreme do lamy V3 ale jsem tak trochu zmaten protože na webu tochcimit.cz prodavaj dva tipy.
Takže se chci optat ktery z těchto
http://tochcimit.cz/?p=productsMore&iPr ... otor-180-a
http://tochcimit.cz/?p=productsMore&iPr ... 01--esl002
dvou tipu je lepší a jestli maji oba dva vyměnne uhlíky.
Tady jsou oby tipy na strankach výrobce
http://www.xtreme-production.com/xtreme ... &Itemid=31
http://www.xtreme-production.com/xtreme ... &Itemid=31

u toho vzhledově lepšiho neni u vyrobce pražadny popis takže nevím no :(
Budu rád když mi tu někdo napíše jake jsou v těchto motorech rozdíly dík."

Budu rád když mi někdo vysvětli rozdíly atd.
A taky uvítam tip kde tyto motory maji nejlevnějši předem díííík.
Uživatelský avatar
mph1
Příspěvky: 38
Registrován: ned 25.01.2009 0:00
Bydliště: Beroun

#11 Příspěvek od mph1 »

SE 180 Je IMHO SecondEdition, tzn. novější typ.

Edit: Ještě pozor, aby sis koupil sadu, tzn motor A a motor B (tzn. např. ESL031+ESL032)
Uživatelský avatar
DejvCZ
Příspěvky: 59
Registrován: pon 09.02.2009 0:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od DejvCZ »

Ok dik za vysvětleni. No sadu těch SE nenabizeji takže budu muset koupit oba zvlašť.
Uživatelský avatar
DejvCZ
Příspěvky: 59
Registrován: pon 09.02.2009 0:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od DejvCZ »

Hele a ještě jeden dotaz
1. Když se chci otačet kolem sve osy tak ze začatku vrtulnik normálně pozvolna se otači a zrychluje rychlost podle toho jak hybu pačkou ale asi v 20% pohybu se skokově rychlost otačeni zvyši prakticky na max. jde to nějak vyštelovat třeba na gyru aby to ovladani otačeni kolem sve osy bylo plynulejší?
Uživatelský avatar
DejvCZ
Příspěvky: 59
Registrován: pon 09.02.2009 0:00
Kontaktovat uživatele:

konektor na vrtulníku

#14 Příspěvek od DejvCZ »

hele hoši jaky máte konektor na vrtulniku na napojeni baterky? Já mamsamici ale zda se mi že je to vyjímka že většinou bývy samec?
Uživatelský avatar
Mikelo
Příspěvky: 1331
Registrován: pon 23.02.2009 0:00

#15 Příspěvek od Mikelo »

Pokud nové výrazně dražší motory nemají vyměnitelné uhlíky tak vyhozené peníze. Uhlíky z 90% limitují životnost ss motorů a tečka. Jejich správný záběh má větší vliv než cokoliv jiného.
Setové motory koaxiálů jsou vždy na hraně toho aby to vůbec letělo. 5 hodin je jejich normální životnost. Kdybys lítal třeba RCEJ tak bys byl ještě rád že ti vydržel motor tak dlouho...
Odpovědět

Zpět na „Heli - dvourotory“