Zkušenosti s vyvíječem kouře

Jednou je možná elektrika nahradí, do té doby ale ještě budeme s nimi mít plno problémů. Tady nám třeba někdo poradí.
Zpráva
Autor
Slava
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 04.09.2008 0:00

Zkušenosti s vyvíječem kouře

#1 Příspěvek od Slava »

zdravím, před časem jsem dostal celkem dobrý návod jak si "udělat" vyvíječ kouře, ale s provozem nemám žádné zkušenosti. Nevím jaké je nejlepší místo v tlumiči pro umístění trysky vstřikování a jakou kouřící kapalinu používat....
Poradíte někdo??? :?:
Uživatelský avatar
trey
Příspěvky: 327
Registrován: stř 25.06.2008 0:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s vyvíječem kouře

#2 Příspěvek od trey »

Slava píše:zdravím, před časem jsem dostal celkem dobrý návod jak si "udělat" vyvíječ kouře, ale s provozem nemám žádné zkušenosti. Nevím jaké je nejlepší místo v tlumiči pro umístění trysky vstřikování a jakou kouřící kapalinu používat....
Poradíte někdo??? :?:


kamoš používá naftu :lol:
Slava
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 04.09.2008 0:00

#3 Příspěvek od Slava »

jo, o tom už jsem slyšel, ale nevěděl jsem jestli to neni fake, ještě by mi bodlo, kam mám umístit tu trysku. :?
Marcos
Příspěvky: 1573
Registrován: sob 02.02.2008 0:00
Bydliště: Úvaly (Praha-východ)
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Marcos »

Ja myslim, ze nafta by mela jit. Sice nevim jak funguje vyvijec koure na era, ale tanky z nafty kour umi :)
¡ǝuıɯ ǝq ןןɐɥs ʎɹoʇɔıʌ
Jiří Kolář-BAN1
Příspěvky: 430
Registrován: pon 16.06.2008 0:00

#5 Příspěvek od Jiří Kolář-BAN1 »

Slava píše:jo, o tom už jsem slyšel, ale nevěděl jsem jestli to neni fake, ještě by mi bodlo, kam mám umístit tu trysku. :?


Určitě co nejblíže k výfuku. Jinak tu naftu nemá co spálit. Hledej na Akrofóru. :lol:
Uživatelský avatar
trey
Příspěvky: 327
Registrován: stř 25.06.2008 0:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od trey »

ta nafta je prej nejlevnější ale kouří to hnědě no
Jiří Kolář-BAN1
Příspěvky: 430
Registrován: pon 16.06.2008 0:00

#7 Příspěvek od Jiří Kolář-BAN1 »

trey píše:ta nafta je prej nejlevnější ale kouří to hnědě no


Nevím přesně, jak funguje kouření při použití nafty. Určitě se musí někde spalovat. Jediná možnost je výfuk. Pokud se nafta spaluje ne zrovna ideálně, je kouř modrošedý a strašně smrdí. To jsou spíše zkušenosti z vyběhaných dieslů. :lol: Ale fundovaná odpověď mi vadit určitě nebude. :lol:
kofejn
Příspěvky: 573
Registrován: úte 19.12.2006 0:00
Bydliště: Kutnohorsko
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od kofejn »

Jestli je to do metyláku, ověř si, že to bude fungovat. V hlavě mám uloženo, že spaliny z metylu mají nízkou teplotu ale, kde jsem to četl, to už nevím.

Edit:
Tak jsem to našel 8)
http://www.mojehobby.cz/diskuze/strom2. ... tec=384698
Malé elektolety, zatím do 1kg
Update: elektrolety do 1.5kg
Slava
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 04.09.2008 0:00

#9 Příspěvek od Slava »

ne ne, je to do benzínového motoru ROTO
Uživatelský avatar
RadimHnilica
Příspěvky: 2139
Registrován: ned 16.01.2005 0:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od RadimHnilica »

ono je to trochu laborování letos na podzim jsem se tím trochu zabíval. tryska musí být v koleně neměla by být moc blízko motoru aby se nevracelo kouřové meedium do motoru ale taky nemuže být moc daleko od motoru protože tam už neni teplota taková aby to dost kouřilo. a co se týká kuřiva od nafty je letadlo začerněné a v podstatě se to dost blbě umývá. dost lidí používá směs od 3W kouří dobře a nešpiní. a co vím někteří si míchají svoje vlastní směsy. poohlídni se po tom kuřivu z 3W.
Radim
Uživatelský avatar
mikvalik
Příspěvky: 1007
Registrován: čtv 11.09.2008 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od mikvalik »

Jak píše radim, do kolena výfuku, ale ani ne moc daleko a ani ne moc blízko k válci ať ti to neletí zpátky.
A taky si myslím by bylo dobrý regulovat průtok kouřící směsi v závislosti na točkách motoru
Nakadah
Příspěvky: 8426
Registrován: pon 20.08.2007 0:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Nakadah »

Nafta bude coudit bile...kdo si nekdy hral s naftovym horkovzdusnym fukarem da mi za pravdu. Tak stejne naftovy motor, kteremu se poskodi cerpadlo a davkuje vic nafty nez se spali.

Je to levne, jednoduche a funkcni. Bohuzel pekne to smrdi a asi tim pripadne divaky mozna dozenes ke zvraceni :D

Trysku bych instaloval ve vyfuku tam, kde maji spaliny jeste dost vysokou teplotu na odpareni nafty. Nak
Jiří Kolář-BAN1
Příspěvky: 430
Registrován: pon 16.06.2008 0:00

#13 Příspěvek od Jiří Kolář-BAN1 »

A já říkám, že je to odstín mezi světlemodrou a šedou. :lol: Tu bílou beru . Už je to kousek od světle modré nebo šedé. :lol: Že to smrdí jsem psal. Ale kam tu trysku přesně dát, to je asi dotaz pro Ty, kteří to používají. :lol: Rozhodně si nemyslím, že někdo měří teplotu spalin ve výfuku. :lol:
Slava
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 04.09.2008 0:00

#14 Příspěvek od Slava »

Myslím že tohle hodně osvětlí:
http://www.rcuniverse.com/magazine/arti ... cle_id=455

ale jinak díky všem za pomoc 8)
Slava
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 04.09.2008 0:00

#15 Příspěvek od Slava »

Slava píše:Myslím že tohle hodně osvětlí:
http://www.rcuniverse.com/magazine/arti ... cle_id=455

ale jinak díky všem za pomoc 8)


spíš pro ty, kteří oplývají ongličtinou :oops:
Odpovědět

Zpět na „Spalovací motory“