Pokec o létání krizovkách pádech (aneb váš největší prů...)
Teď zalétávám samokřídlo Eagle Sport s motorem vepředu. Nevýhodu tohoto umístění jsem pocítil hned při prvním startu (tedy hodu do země). Zřejmě byly špatně nastavené elevony, takže to šlo hned dolů. Ulomil se držák na motor (takový kousek EPP). Takže konec létání...
Doma jsem to slepil purexem a nechal schnout. Pak mi trochu vrtalo hlavou, jestli jsem to správně hodil a tak jsem si tady na rcmanii našel jak házet samokřídla. Někdo psal že to veme za konec křídla a vyhodí. Tak mě nenapadlo nic chytřejšího než to jít zrovna zkusit... tedy v místnosti jen si to tak pohazovat... vypadlo mi to z ruky a mohl jsem lepit znova
Teď už to docela lítá, ale je to nějaký moc rychlý ale dost obratný, což mě už párkrát zachránilo před přistáním na stromě apd.
Ještě se ale musím dost učit...
Doma jsem to slepil purexem a nechal schnout. Pak mi trochu vrtalo hlavou, jestli jsem to správně hodil a tak jsem si tady na rcmanii našel jak házet samokřídla. Někdo psal že to veme za konec křídla a vyhodí. Tak mě nenapadlo nic chytřejšího než to jít zrovna zkusit... tedy v místnosti jen si to tak pohazovat... vypadlo mi to z ruky a mohl jsem lepit znova
Teď už to docela lítá, ale je to nějaký moc rychlý ale dost obratný, což mě už párkrát zachránilo před přistáním na stromě apd.
Ještě se ale musím dost učit...
OPTIC 6 2,4Ghz Assan
zdekar píše:Teď zalétávám samokřídlo Eagle Sport s motorem vepředu. Nevýhodu tohoto umístění jsem pocítil hned při prvním startu (tedy hodu do země). Zřejmě byly špatně nastavené elevony, takže to šlo hned dolů. Ulomil se držák na motor (takový kousek EPP). Takže konec létání...
Doma jsem to slepil purexem a nechal schnout. Pak mi trochu vrtalo hlavou, jestli jsem to správně hodil a tak jsem si tady na rcmanii našel jak házet samokřídla. Někdo psal že to veme za konec křídla a vyhodí. Tak mě nenapadlo nic chytřejšího než to jít zrovna zkusit... tedy v místnosti jen si to tak pohazovat... vypadlo mi to z ruky a mohl jsem lepit znova![]()
Teď už to docela lítá, ale je to nějaký moc rychlý ale dost obratný, což mě už párkrát zachránilo před přistáním na stromě apd.
Ještě se ale musím dost učit...
jednou sem přistál na takovym stromokeřu nakonec sem se tim stromokeřem musel prodrat takže moc nedoporučuju lítat v blízkosti takýchto objektů ,může to dopadnou docela podrápaným tělem
trey píše:jednou sem přistál na takovym stromokeřu nakonec sem se tim stromokeřem musel prodrat takže moc nedoporučuju lítat v blízkosti takýchto objektů ,může to dopadnou docela podrápaným tělem
Tak musím říct, že něco takového se mi taky povedlo s Aerobirdem. Lítal jsem dost za větru na svahu. Při přistávání jsem vypnul motor s tím že už to ten kousek dolétne... Najednou to sfouknul vítr a spadlo to do trní, které bylo kolem. Naštěstí se jen mírně poškodila zadní plocha motýlku o nějaký trn.
OPTIC 6 2,4Ghz Assan
Tak zas po dlouhé době obnovím toto vlákno... Uplynul už nějaký čas od doby kdy jsem se samokřídlem začínal a teď už s tím dělám dost kraviny. Lopingy ve všech směrech, lety na zádech, výkruty v malé výšce,vývrtky... a vůbec se mi už nezdá, že by to bylo tak strašně rychlé
A na stromě se mi už přistát podařilo (na topolu asi v 20 metrech). Naštěstí jsme to sundali rybářským prutem (nahazováním).
A teď zalítávám první model vlastní výroby.Úhly nastavení,seřízení a vzepětí = 0.To jsem při stavbě ignoroval
, takže je to pěkná mrcha. Ještě jsem měl malou směrovku, což ještě víc ubralo na stabilitě. Do vývrtky to jde skoro samo, ani se tomu nemusí moc pomáhat. To je pak sranda to udržet ve vzduchu
Teď ty zadní plochy zvětšuju, takže se na tom aspoň procvičím ve stavbě a ověřím si ty různý pravidla, která jsem ignoroval. Holt si to musím vyzkoušet na vlastní kůži, abych to dostal do krve. 
A teď zalítávám první model vlastní výroby.Úhly nastavení,seřízení a vzepětí = 0.To jsem při stavbě ignoroval
OPTIC 6 2,4Ghz Assan
- Lindbergh
- Příspěvky: 2295
- Registrován: ned 29.07.2007 0:00
- Bydliště: Plzeň D.C.
- Kontaktovat uživatele:
Můj největší (skoro)průser byl, když jsem se pod vlivem alkoholu na silvestra nechal vyhecovat a vytáhl tenkrát můj jediná stroj a to EasyGlider za barák. Skončil ve vilové čtvrti zapíchnutý po střemhlavém pádu vedle nějakého auta. V autech se navyznám, takže jsem až později zjistil, že ten nápis Cayenne nepatří ke značce KYA
Majitel říkal, že jsem docela odvážnej, vylepit si inzerát...že kdybych to auto trefil, tak mě svlíkne z kůže. No tenkrát jsem si říkal, že to auto vypadá zezadu divně a že je to určitě nějakej Korejskej sráč 
KDO NEPADÁ, LÉTÁ POD SVOJE MOŽNOSTI!
Lindbergh píše:Můj největší (skoro)průser byl, když jsem se pod vlivem alkoholu na silvestra nechal vyhecovat a vytáhl tenkrát můj jediná stroj a to EasyGlider za barák. Skončil ve vilové čtvrti zapíchnutý po střemhlavém pádu vedle nějakého auta. V autech se navyznám, takže jsem až později zjistil, že ten nápis Cayenne nepatří ke značce KYAMajitel říkal, že jsem docela odvážnej, vylepit si inzerát...že kdybych to auto trefil, tak mě svlíkne z kůže. No tenkrát jsem si říkal, že to auto vypadá zezadu divně a že je to určitě nějakej Korejskej sráč
mal holu hlavu a zlatú reťaz ??
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=309
sice to napatri do teto sekce, ale vzpominam si, kdyz sem byl malej, ze sme jeli na letiste s otcem a pred letistem byl v poli v kukurici Brigadyr vzhuru nohama a v nem tehdejsi reditel letiste, kteremu se sice nic nestalo, ale byl to docela desivej pohled. Letadlo taky celkem prezilo, ale uz nebylo nikdy letu schopne.
Pak jeste co mam jako nejhorsi zazitek v zivote je: kdyz sem jako malej cca 14 let zazil let vrtulnikem, malim akrobatem, uz ani nevim co to bylo, ale u nas na letisti na tom skolili, tak nas vzali proletet.
A to se nemelo stat. Nikdy sem netusil, co ve vrtulniku je, souvraty, nacvicovani padu, pristani na autorotaci na lyze do travy, vsechno tohle sem zazil s pretizenim cca +3G -2G
a nebylo me vubec dobre. Nikdy na to nezapomenu, jeste kdyz sme meli sluchatka a instruktor to porad za ucednika vybiral a porad rikal, tak takhle ne, to by sme spadli...a uz sem byl zelenej...porad sem videl jenom nebe a nebo zem a nemohl jsem zvednout ani ruce od tela...a kdyz povida a ted vypnem motor, tak sem myslel, ze se zblaznil, ze vrtulnik prece bez motoru nemuze pristat, to sem se mylil, pristali sme uplne normalne jako letadlo.. Uz bych asi do toho nesel 
Pak jeste co mam jako nejhorsi zazitek v zivote je: kdyz sem jako malej cca 14 let zazil let vrtulnikem, malim akrobatem, uz ani nevim co to bylo, ale u nas na letisti na tom skolili, tak nas vzali proletet.
A to se nemelo stat. Nikdy sem netusil, co ve vrtulniku je, souvraty, nacvicovani padu, pristani na autorotaci na lyze do travy, vsechno tohle sem zazil s pretizenim cca +3G -2G
- Lindbergh
- Příspěvky: 2295
- Registrován: ned 29.07.2007 0:00
- Bydliště: Plzeň D.C.
- Kontaktovat uživatele:
Jano píše:Lindbergh píše:Můj největší (skoro)průser byl, když jsem se pod vlivem alkoholu na silvestra nechal vyhecovat a vytáhl tenkrát můj jediná stroj a to EasyGlider za barák. Skončil ve vilové čtvrti zapíchnutý po střemhlavém pádu vedle nějakého auta. V autech se navyznám, takže jsem až později zjistil, že ten nápis Cayenne nepatří ke značce KYAMajitel říkal, že jsem docela odvážnej, vylepit si inzerát...že kdybych to auto trefil, tak mě svlíkne z kůže. No tenkrát jsem si říkal, že to auto vypadá zezadu divně a že je to určitě nějakej Korejskej sráč
mal holu hlavu a zlatú reťaz ??
Měl na zvonku napsáno Judr.
KDO NEPADÁ, LÉTÁ POD SVOJE MOŽNOSTI!
Doteraz najväčšiu blbosť, ktorá bola ešte aj nebezpečná, som urobil s Catalinou. (HVP)
Motal som sa nad jazerom, nalietaval kadejak len tak bez rozmyslu, až som naletel nad breh kde bol nejaký človek. Hlavou mi preletelo že nad ľud sa nelieta, naklonil som ju ostro doľava a pritiahol. No.. stratila rýchlosť, prepadla po krídle a pretože to bolo len nejakých 10m výšky, nestihol som vybrať vývrtku a zaryla sa do štrku kúsok od toho človeka... Verejne sa priznávam že som somár, čo si krízovku dokázal vyrobiť sám úplne zbytočne, a to práve na tom najblbšom mieste..
Ono to bola taká neoficíálna nudistická pláž, tak mohol mať daný ohrozený čumil asi aj blbé pocity.
A je to poučenie - aj pre lietanie napríklad na letisku - že za čiaru sa lietať nesmie, ale ak niečo nevyjde, netreba na čiare hodiť model do vývrtky a spadnúť na pilotov.
Motal som sa nad jazerom, nalietaval kadejak len tak bez rozmyslu, až som naletel nad breh kde bol nejaký človek. Hlavou mi preletelo že nad ľud sa nelieta, naklonil som ju ostro doľava a pritiahol. No.. stratila rýchlosť, prepadla po krídle a pretože to bolo len nejakých 10m výšky, nestihol som vybrať vývrtku a zaryla sa do štrku kúsok od toho človeka... Verejne sa priznávam že som somár, čo si krízovku dokázal vyrobiť sám úplne zbytočne, a to práve na tom najblbšom mieste..
A je to poučenie - aj pre lietanie napríklad na letisku - že za čiaru sa lietať nesmie, ale ak niečo nevyjde, netreba na čiare hodiť model do vývrtky a spadnúť na pilotov.
-
Hali
- Příspěvky: 466
- Registrován: sob 05.04.2008 0:00
- Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
- Kontaktovat uživatele:
dalsi blbost co jsem udelal v nedeli bylo tahla:
Nevim proc napadlo me zalitat opraveny EEP model u reky. nejdriv me pokousala vrtule, potom sem model hodil a ani nestacil vytrimovat a uz letel nad rekou do ktere samozdrejme spadl. v rece bylo asi 30 cm vody tak sem se rychle brodil pro model. Nastesti voda elektronice moc neublizila ale budu ji muset otestovat
Nevim proc napadlo me zalitat opraveny EEP model u reky. nejdriv me pokousala vrtule, potom sem model hodil a ani nestacil vytrimovat a uz letel nad rekou do ktere samozdrejme spadl. v rece bylo asi 30 cm vody tak sem se rychle brodil pro model. Nastesti voda elektronice moc neublizila ale budu ji muset otestovat
[url=http://www.spotreby.cz/honda-civic-d15z8-84-kw-0-hp-a4070/][img]http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_4070.gif[/img][/url]