Motor BadAss 4530-360kV
Motor BadAss 4530-360kV
Zdravím znalce el.motorů,potřebuji poradit ekvivalent motorů BadAss 4530-440 kV NEBO Avian 8075-230kV.V tomto oboru jsem mimo mísu...Díky
Re: Motor BadAss 4530-360kV
To su dost neporovnatelne motory, tazko najdes ich ekvivalent.
Ak to myslis tak ze hladas rozne ekvivalnety pre rozne motory, tak potom hladaj motor s rovnakym kv a priblizne rovnakou vahou. Pokial mozno s rovnakymi rozmermi statora ( vecsinou je to to 4cislie, cize priemer statora 45mm a dlzka 30mm - to plati napriklad u toho badasu aj u axi - ten horizon nepoznam) aby sa to voslo kam sa to vojst ma.
Optimalne by bolo poznat aj vnutorny odpor a prud naprazdno ale to je z pochopitelnych dovodov vecsinou tajuplne uschovane (u badass a axi to najdes), ale ta vaha pri rovnakej konstrukcii bude dost dobry "nastrel" ako hladat pokial tie parametre nepoznas.
Typicky ekvivalent nenajdes, takze potom musis zvolit vecsi alebo mensi motor. Na mensom budes musiet ist velkostou vrtule dole a naopak. Alebo najdes rovnako velky s inym kv a tam to zase riesis mensou vrtulou u vecsieho kv a naopak.
To vsetko plati u rovnako "kvalitnych" motorv, kedze badas je z tych lepsich, tak ak najdes nejakeho cinskeho situlina za par drobnych, budes potrebovat radsej kusok vecsi motor (s rovnakym kv), lebo zistis ze ta cina bude mat v tej istej velkosti a kv o poznanie vecsi odpor a tym padom znesie ovela mensi prud a navyse dobru ucinnost bude mat pri malom zatazeni (mala vrtula) a teda nepotiahne model alebo sa bude prehrievat.
Ak to myslis tak ze hladas rozne ekvivalnety pre rozne motory, tak potom hladaj motor s rovnakym kv a priblizne rovnakou vahou. Pokial mozno s rovnakymi rozmermi statora ( vecsinou je to to 4cislie, cize priemer statora 45mm a dlzka 30mm - to plati napriklad u toho badasu aj u axi - ten horizon nepoznam) aby sa to voslo kam sa to vojst ma.
Optimalne by bolo poznat aj vnutorny odpor a prud naprazdno ale to je z pochopitelnych dovodov vecsinou tajuplne uschovane (u badass a axi to najdes), ale ta vaha pri rovnakej konstrukcii bude dost dobry "nastrel" ako hladat pokial tie parametre nepoznas.
Typicky ekvivalent nenajdes, takze potom musis zvolit vecsi alebo mensi motor. Na mensom budes musiet ist velkostou vrtule dole a naopak. Alebo najdes rovnako velky s inym kv a tam to zase riesis mensou vrtulou u vecsieho kv a naopak.
To vsetko plati u rovnako "kvalitnych" motorv, kedze badas je z tych lepsich, tak ak najdes nejakeho cinskeho situlina za par drobnych, budes potrebovat radsej kusok vecsi motor (s rovnakym kv), lebo zistis ze ta cina bude mat v tej istej velkosti a kv o poznanie vecsi odpor a tym padom znesie ovela mensi prud a navyse dobru ucinnost bude mat pri malom zatazeni (mala vrtula) a teda nepotiahne model alebo sa bude prehrievat.
Re: Motor BadAss 4530-360kV
Ahoj, tomu BadAss se blíží Dualsky Eco 5322C, Dualsky GA2000R.8 ,Scorpion HK III 4035.Napiš co to bude pohánět,jakou to má váhu ,velikost baterie atd.
AVIAN8075 230kV - by se dal: Dualsky GA4000.6 210kV.
L.N.
AVIAN8075 230kV - by se dal: Dualsky GA4000.6 210kV.
L.N.
Dogfighter,Twinstar,Elan,Pirát,MarabuXL,ArsenalVB10, Super Chipmunk ,Sea Fury, Kawasaki KI-61, P-51D
Re: Motor BadAss 4530-360kV
Libor.N píše:Ahoj, tomu BadAss se blíží Dualsky Eco 5322C, Dualsky GA2000R.8 ,Scorpion HK III 4035.Napiš co to bude pohánět,jakou to má váhu ,velikost baterie atd.
AVIAN8075 230kV - by se dal: Dualsky GA4000.6 210kV.L.N.
DÍK...Zdarec,2 motory jsou do FW-189A 3m rozpětí o hmotnosti cca 18 kg konstrukce David Andersen.Co jsem našel na netu o motoru Badas 4530-440kV Průměr 55mm délka 62,3mm hřídel 8mm,hmotnost 530gramů.... 14pólů max trv.proud 110A na 6-ti článek 120A regl ..
Právě,že u některých výrobců motorů ,mi něříkaj nic ty zkratky(označení).El . motor mám jedinej ve větroni Siesta,takže jakoby nic.....řemeslo,braň se?????
Re: Motor BadAss 4530-360kV
Ahoj, ten FW 189, tak to je už macek. Díval jsem se na stránku v Tvém odkazu, Píšou tam příkon 4400W. To tedy odpovídá těm dvěma BadAss.
Velice podobné parametr má motor Dualsky ECO 5322C-430 V2. Má je Hořejší, jsou tam i údaje motoru. Max výkon je s vrtulí 18x10. To je skoro jako ten BadAss -18x8.
Podobný motor ,5322-300 používám ale v mnohem menším a lehčím stroji -P51. A taky pro výkony 2200W raději volím více článků baterie a menší proudy. Těch 100 Ampérů na 6čl. se mi zdá hodně. Jo je to jen pro start na pár sec. ,vím pak plyn stáhne.
Hořejší je má skladem, a určitě ohledně použití poradí. Chodí i na rc manii.
L.N.
Velice podobné parametr má motor Dualsky ECO 5322C-430 V2. Má je Hořejší, jsou tam i údaje motoru. Max výkon je s vrtulí 18x10. To je skoro jako ten BadAss -18x8.
Podobný motor ,5322-300 používám ale v mnohem menším a lehčím stroji -P51. A taky pro výkony 2200W raději volím více článků baterie a menší proudy. Těch 100 Ampérů na 6čl. se mi zdá hodně. Jo je to jen pro start na pár sec. ,vím pak plyn stáhne.
Hořejší je má skladem, a určitě ohledně použití poradí. Chodí i na rc manii.
L.N.
Dogfighter,Twinstar,Elan,Pirát,MarabuXL,ArsenalVB10, Super Chipmunk ,Sea Fury, Kawasaki KI-61, P-51D
Re: Motor BadAss 4530-360kV
Libor.N píše:Ahoj, ten FW 189, tak to je už macek. Díval jsem se na stránku v Tvém odkazu, Píšou tam příkon 4400W. To tedy odpovídá těm dvěma BadAss.
Velice podobné parametr má motor Dualsky ECO 5322C-430 V2. Má je Hořejší, jsou tam i údaje motoru. Max výkon je s vrtulí 18x10. To je skoro jako ten BadAss -18x8.
Podobný motor ,5322-300 používám ale v mnohem menším a lehčím stroji -P51. A taky pro výkony 2200W raději volím více článků baterie a menší proudy. Těch 100 Ampérů na 6čl. se mi zdá hodně. Jo je to jen pro start na pár sec. ,vím pak plyn stáhne.
Hořejší je má skladem, a určitě ohledně použití poradí. Chodí i na rc manii.
L.N.
YES,,,Díky za vysvětlení