DAF píše:Ano, dá. Ovšem s násobením kapacity se násobí i cena baterky. Navíc musíš uvažovat o možnosti zástavby, tedy jak velká baterka se do kterého auta vejde. Takže zmodifikujeme baterku na 26 kWh, cena pak bude cca už 180.000,-Kč. Dojezd se přiblíží hranici 200 km. Za stejné prachy seženeš provozuschopné auto. Za 90 tis. auto ve stáří 10 - 15 let, s nájezdem mezi 100 - 250 tis. km. Za 200 tis. už jsme někde jinde. A pochybuji, že auto s novou baterkou bude mít takovou hodnotu.
úplně stačí myslet trochu dopředu.
Dám třeba klasickou ukázku.
Představ si, že pojedeš autem a padne rána. Velká rána. Kdo jí zavinil, neřeším. Auto chytne a shoří všechno v okolí.
No a teď si zkus odhadnout, jak to bude vypadat s plněním od pojišťovny, když se náhodou

zjistí, že ta baterka byla ubastlená třeba někde v nějaké coolně.
Prostě první, co bude pojišťovnu zajímat, bude papír, že to byl originál ND, včetně autorizované montáže - nebo "věc", co opět splňuje legislativu (opět papíry, papíry, papíry a .......).
Můžeš zkusit odhadnout, kdo a kde vyhraje.