Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

Větroně s pomocným elektromotorem a nejčastěji sklopnou vrtulí
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
petr1990
Příspěvky: 230
Registrován: pát 20.01.2012 11:17
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#406 Příspěvek od petr1990 »

Ahoj, tak i já se přidávám do "Django komunity" :-) Včera jsem převzal perfektně zabalený balík a po rozbalení se dlouho, opravdu kochal :D

Osazení plánuji následující:
křidélka + klapky - BMS-A10V (už instalované)
VOP + SOP - DS843MG
Motor - Dualsky ECO 2312C-1150 V2
Regl - SUNRISE ICE (YEP) 30A SBEC
Unašeč - GM 32/3,2
Vrtule - GM 10 X 6
Baterie - něco mezi 800 - 1000 mah, uvidíme jak vyjde těžiště.

Táhla uhlíkem, VOP napevno. Na dodělání úplně nepospíchám, původně jsem si říkal "na jaro", ale uvidíme jestli to vydržím :D
Uživatelský avatar
Luboš ZLÍN
Příspěvky: 663
Registrován: pon 26.09.2011 19:56
Bydliště: Holešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#407 Příspěvek od Luboš ZLÍN »

petr1990 píše:Ahoj, tak i já se přidávám do "Django komunity" :-) Včera jsem převzal perfektně zabalený balík a po rozbalení se dlouho, opravdu kochal :D

Osazení plánuji následující:
křidélka + klapky - BMS-A10V (už instalované)
VOP + SOP - DS843MG
Motor - Dualsky ECO 2312C-1150 V2
Regl - SUNRISE ICE (YEP) 30A SBEC
Unašeč - GM 32/3,2
Vrtule - GM 10 X 6
Baterie - něco mezi 800 - 1000 mah, uvidíme jak vyjde těžiště.

Táhla uhlíkem, VOP napevno. Na dodělání úplně nepospíchám, původně jsem si říkal "na jaro", ale uvidíme jestli to vydržím :D


Paráda - Django GANG!!! Kroměříž se rozroste o dalšího nadšence
YT: Lubos72cz | czlusa.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
Papir
Příspěvky: 1079
Registrován: stř 26.07.2006 0:00
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#408 Příspěvek od Papir »

Pozor, serva VOP + SOP - DS843MG co chceš použít, se do trupu NEVEJDOU.
Respektive nevejdou se do zadní části díry pod křídlem kde mají být.
Vejdou se o prsa Vietnamky do přední části pod křídlem, nebo pak do kabiny, ale pak je málo místa pro baterku.
Určitě bych doporučoval menší, třeba BMS-A10H. Já vím, cenovka dost jiná. Nebo prostě něco takhle menšího. Jde hlavně o výšku.
DJANGO - výrobce, ION, ASW 28, LF 109, ..., T14SG
www.vpmodel.cz
Uživatelský avatar
petr1990
Příspěvky: 230
Registrován: pát 20.01.2012 11:17
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#409 Příspěvek od petr1990 »

Luboš ZLÍN píše:Paráda - Django GANG!!! Kroměříž se rozroste o dalšího nadšence


Tak, tak :-) je nás tady víc? Třeba někdy na Olšině :-)

Papir píše:Pozor, serva VOP + SOP - DS843MG co chceš použít, se do trupu NEVEJDOU.
Respektive nevejdou se do zadní části díry pod křídlem kde mají být.
Vejdou se o prsa Vietnamky do přední části pod křídlem, nebo pak do kabiny, ale pak je málo místa pro baterku.
Určitě bych doporučoval menší, třeba BMS-A10H. Já vím, cenovka dost jiná. Nebo prostě něco takhle menšího. Jde hlavně o výšku.


Mockrát díky za upozornění, objednal jsem ty Vámi doporučované BMS :-)
Martin_HU
Příspěvky: 106
Registrován: čtv 07.12.2017 19:35

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#410 Příspěvek od Martin_HU »

trup je opravdu malý, ale varianty na běžná serva se najdou, takhle mám ve dvou gondolách serva já, první položená, přilepená naplocho na překližce, pokud je potřeba sundavat páčky na servu, musí se to trupu vyvrtat v ose výstupních hřídelů serv otvory na šroubovák. Ve druhém případě serva těsně u konce kabinky, je parádní přístup k páčkám. Serva v obou případech MG90S.
Přílohy
P1210220.JPG
P1210219.JPG
Uživatelský avatar
juraj.jurej
Příspěvky: 4068
Registrován: čtv 08.03.2012 9:01
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#411 Příspěvek od juraj.jurej »

Martin_HU píše:trup je opravdu malý, ale varianty na běžná serva se najdou, takhle mám ve dvou gondolách serva já, první položená, přilepená naplocho na překližce, pokud je potřeba sundavat páčky na servu, musí se to trupu vyvrtat v ose výstupních hřídelů serv otvory na šroubovák. Ve druhém případě serva těsně u konce kabinky, je parádní přístup k páčkám. Serva v obou případech MG90S.


Nič v zlóm, ale také serva za stovku už nepatria do takéhoto modelu. Za druhé sú ťažké. Len na takých dvoch servách sa dá ušetriť 10g na letovke. Ja mám teraz v Elemente BLUEARROW D05010MG chodia pekne a nestoja moc. Zmestia sa super.
https://www.banggood.com/MG90S-Metal-Ge ... rrency=CZK
https://www.banggood.com/BLUEARROW-D050 ... rehouse=CN

MG90S niesú zlé, ale do iných projektov a polovička na trhu sú kópie.
https://www.towerpro.com.tw/product/mg90s-3/
FrSky Tandem X20
Trek
Příspěvky: 25
Registrován: pon 07.01.2013 19:16

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#412 Příspěvek od Trek »

Papir píše:Pozor, serva VOP + SOP - DS843MG co chceš použít, se do trupu NEVEJDOU.
Respektive nevejdou se do zadní části díry pod křídlem kde mají být.
Vejdou se o prsa Vietnamky do přední části pod křídlem, nebo pak do kabiny, ale pak je málo místa pro baterku.
Určitě bych doporučoval menší, třeba BMS-A10H. Já vím, cenovka dost jiná. Nebo prostě něco takhle menšího. Jde hlavně o výšku.


Já tam mám DS 834MG a Hyperion DS09SCD. Je to s odřenýma ušima. Levnější (horší) bych asi nedával.
Přílohy
IMG_20210129_143540.jpg
Trek
Příspěvky: 25
Registrován: pon 07.01.2013 19:16

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#413 Příspěvek od Trek »

Luboš ZLÍN píše:
Paráda - Django GANG!!! Kroměříž se rozroste o dalšího nadšence
Trek
Příspěvky: 25
Registrován: pon 07.01.2013 19:16

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#414 Příspěvek od Trek »

petr1990 píše:Ahoj, tak i já se přidávám do "Django komunity" :-) Včera jsem převzal perfektně zabalený balík a po rozbalení se dlouho, opravdu kochal :D

Osazení plánuji následující:
křidélka + klapky - BMS-A10V (už instalované)
VOP + SOP - DS843MG
Motor - Dualsky ECO 2312C-1150 V2
Regl - SUNRISE ICE (YEP) 30A SBEC
Unašeč - GM 32/3,2
Vrtule - GM 10 X 6
Baterie - něco mezi 800 - 1000 mah, uvidíme jak vyjde těžiště.

Táhla uhlíkem, VOP napevno. Na dodělání úplně nepospíchám, původně jsem si říkal "na jaro", ale uvidíme jestli to vydržím :D



Přesně tak AKU použít až podle těžiště. Já mám 1 300 mAh.
BoBik_CZ
Příspěvky: 524
Registrován: pon 15.02.2016 9:44
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#415 Příspěvek od BoBik_CZ »

Trek píše:

Přesně tak AKU použít až podle těžiště. Já mám 1 300 mAh.


To máš jako nosník ocasních ploch lešenářskou trubku? :D
Uživatelský avatar
juraj.jurej
Příspěvky: 4068
Registrován: čtv 08.03.2012 9:01
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#416 Příspěvek od juraj.jurej »

Trek píše:
Já tam mám DS 834MG a Hyperion DS09SCD. Je to s odřenýma ušima. Levnější (horší) bych asi nedával.


Vidím, že si opačne osadil konektory do krídel, ako niekedy Ja. Hrozí pri ladení (zapnutom Rx) bez krídiel na konektoroch ľahko skrat. Hlavne v uhlíkovom trupe. V trupe by mali byť samice a na krídlach samce. Je s tým dosť roboty tak som to nechal tak, ale treba na to myslieť. :)
Přílohy
IMG_20210129_143540.jpg
IMG_20210129_143540.jpg (6.27 KiB) Zobrazeno 2895 x
FrSky Tandem X20
Trek
Příspěvky: 25
Registrován: pon 07.01.2013 19:16

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#417 Příspěvek od Trek »

juraj.jurej píše:
Vidím, že si opačne osadil konektory do krídel, ako niekedy Ja. Hrozí pri ladení (zapnutom Rx) bez krídiel na konektoroch ľahko skrat. Hlavne v uhlíkovom trupe. V trupe by mali byť samice a na krídlach samce. Je s tým dosť roboty tak som to nechal tak, ale treba na to myslieť. :)


Už vím také, nechal jsem to tak.
V jiném jsem to tak musel také nechat. Z konstrukčních důvodů. Používám krytky.
Přílohy
IMG_20210130_100616.jpg
IMG_20210130_100552.jpg
Uživatelský avatar
juraj.jurej
Příspěvky: 4068
Registrován: čtv 08.03.2012 9:01
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#418 Příspěvek od juraj.jurej »

Trek píše:
Už vím také, nechal jsem to tak.
V jiném jsem to tak musel také nechat. Z konstrukčních důvodů. Používám krytky.


Aj to pomôže. Pokiaľ ide o osadené konektory na pevno tam sú samce v trupe OK s technického hľadiska, ale ak sú voľne na kábloch tam by mala byť samica.

To máš, ako riešené proti kus na krídle, keď ti tak trčí von konektor. Alebo to je na voľno?
FrSky Tandem X20
Trek
Příspěvky: 25
Registrován: pon 07.01.2013 19:16

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#419 Příspěvek od Trek »

juraj.jurej píše:
Aj to pomôže. Pokiaľ ide o osadené konektory na pevno tam sú samce v trupe OK s technického hľadiska, ale ak sú voľne na kábloch tam by mala byť samica.

To máš, ako riešené proti kus na krídle, keď ti tak trčí von konektor. Alebo to je na voľno?


V trupu napevno. Kdybych měnil servo, tak v křídle konektor na volno. Těžko bych pak konektor kuchal z křídla.
Přílohy
IMG_20210130_163314.jpg
Uživatelský avatar
juraj.jurej
Příspěvky: 4068
Registrován: čtv 08.03.2012 9:01
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#420 Příspěvek od juraj.jurej »

Trek píše:
V trupu napevno. Kdybych měnil servo, tak v křídle konektor na volno. Těžko bych pak konektor kuchal z křídla.


Dobré riešenie. Ja mám Element, tam sú krídla z vrchu. Len ma to zaujíma. Ja som to mal na Vitesse V2 3m vetroni na pevno, iba som na cvakol krídla na MPX multilock.
FrSky Tandem X20
Odpovědět

Zpět na „Elektrovětroně“