Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

Větroně s pomocným elektromotorem a nejčastěji sklopnou vrtulí
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
graup15
Příspěvky: 7702
Registrován: pát 02.05.2003 0:00

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#361 Příspěvek od graup15 »

To si děláš prdel, viď? :mrgreen: :mrgreen:
Ero se zatížením nula prd, dostanu k noze kdykoli se mi zachce, na to není třeba echt sofistikované nastavení rádia.
Dej si butterfly na plynovou páku (tak to mám já) a trénuj.
Pochybuji,že máte menší letiště než je moje soukromé (délka na přistání 28m, přez plot 1.5m vysoký )

Ion-Neo..zatížení 5x vyšší než Django
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yCMJ5FNKjR0[/youtube]

Viking..zatížení taky naprosto jinde než u Djanga (tzn min rychlost je vyšší)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xF3YQYlz2Xw[/youtube]

Taky Viking (2900g) 3 metry rozpětí

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rXmUQ3xKzBo[/youtube]

Corado, trošku těžší na přistání z kopce dolů (pozemek je lehce do kopce)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rOAt8hPalro[/youtube]
Uživatelský avatar
Kuba78
Příspěvky: 2445
Registrován: čtv 29.09.2005 0:00
Bydliště: Vyšné Vlkodlaky
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#362 Příspěvek od Kuba78 »

dobre, no zas tak miniaturni neni, dokazal sem tam pristat i s Kometem od Durafly.. nebojim se toho ze tam nepristanu s Djangem. spis sem se chtel zeptat jak to kdo ma. na plynovou paku to asi nechci, protoze na plynovy pace sem zvyklej mit plyn :-)
Uživatelský avatar
graup15
Příspěvky: 7702
Registrován: pát 02.05.2003 0:00

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#363 Příspěvek od graup15 »

Na plynove pace mam plyn, a butterfly.
Uživatelský avatar
kope
Příspěvky: 3221
Registrován: sob 30.04.2011 0:00
Bydliště: Praha Letňany
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#364 Příspěvek od kope »

Kuba78 píše:... spis sem se chtel zeptat jak to kdo ma. na plynovou paku to asi nechci, protoze na plynovy pace sem zvyklej mit plyn :-)

U Djanga ( a nejen u něj) to mám taky na páce plynu - v režimu start páka ovládá motor, v režimu přistání ovládá páka butterfly. Výchylky mám podle toho, jak doporučuje Papira na stránkách. A samozřejmě přimixovanou výškovku.
Wind Dragon slow 2,4 GHz byl první...
rc-letani
Příspěvky: 71
Registrován: sob 18.01.2014 16:50
Bydliště: Brno

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#365 Příspěvek od rc-letani »

kope píše:U Djanga ( a nejen u něj) to mám taky na páce plynu - v režimu start páka ovládá motor, v režimu přistání ovládá páka butterfly. Výchylky mám podle toho, jak doporučuje Papira na stránkách. A samozřejmě přimixovanou výškovku.



Používám to naprosto stejně, a u všech větroňů, :lol:
Uživatelský avatar
HonzaS
Příspěvky: 5866
Registrován: čtv 29.01.2004 0:00
Bydliště: Týn nad Vltavou

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#366 Příspěvek od HonzaS »

Kuba78 píše:kolegove djangiste, jak nejlepe nastavit django to Jeti DS-12? respektive, django mam nastavene, spis me zajima "best practive" jak s klapkama - na ktery ovladac priradit, apod. zatim to mam na pravem otocnem s tim, ze jedna krajni poloha jsou klapky v rovine, druha krajni nahozene na 90 stupnu dolu. a premyslim, jestli nahodou behem litani nebudu potrebovat davat klapky i trochu nahoru a o kolik. brzdu mam nastavenou jako butterfly, ale nevim jestli to nebude moc? kolik ze zkusenosti davate na brzdy klapky dolu? podle toho co pise vp model nebo vice nebo mene?

neni to na soutezni litani, jen na rekreacni poletani, ale brzdeni musim nastavit nejak rozumne uz od zacatku, mame kratky letiste.


V režimu motor mám na kniplu motoru motor, v režimu termika zatím nic, v režimu přistání mám na kniplu motoru do půlky jen klapky dolu (asi 30°) a v druhé půlce pokračují na nějakých těch 85° i s křidýlkama která jdou nahoru. Nedovedu si představit řídit klapky na přistání otočným potenciometrem nebo přepínačem, to je nesmysl.
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
Uživatelský avatar
HonzaS
Příspěvky: 5866
Registrován: čtv 29.01.2004 0:00
Bydliště: Týn nad Vltavou

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#367 Příspěvek od HonzaS »

graup15 píše:To si děláš prdel, viď? :mrgreen: :mrgreen:
Ero se zatížením nula prd, dostanu k noze kdykoli se mi zachce, na to není třeba echt sofistikované nastavení rádia.
Dej si butterfly na plynovou páku (tak to mám já) a trénuj.
Pochybuji,že máte menší letiště než je moje soukromé (délka na přistání 28m, přez plot 1.5m vysoký )

Ion-Neo..zatížení 5x vyšší než Django
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yCMJ5FNKjR0[/youtube]

Viking..zatížení taky naprosto jinde než u Djanga (tzn min rychlost je vyšší)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xF3YQYlz2Xw[/youtube]

Taky Viking (2900g) 3 metry rozpětí

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rXmUQ3xKzBo[/youtube]

Corado, trošku těžší na přistání z kopce dolů (pozemek je lehce do kopce)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rOAt8hPalro[/youtube]


Butterfly je sub obtimální konfigurace. Když už letadlo přibrzdíš a chceš pokračovat danou rychlostí třeba na přistání do ruky, zavřeš si i klapky. Jsou lepší varianty.
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
Uživatelský avatar
HonzaS
Příspěvky: 5866
Registrován: čtv 29.01.2004 0:00
Bydliště: Týn nad Vltavou

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#368 Příspěvek od HonzaS »

graup15 píše:To si děláš prdel, viď? :mrgreen: :mrgreen:
Ero se zatížením nula prd, dostanu k noze kdykoli se mi zachce, na to není třeba echt sofistikované nastavení rádia.
Dej si butterfly na plynovou páku (tak to mám já) a trénuj.
Pochybuji,že máte menší letiště než je moje soukromé (délka na přistání 28m, přez plot 1.5m vysoký )

Ion-Neo..zatížení 5x vyšší než Django
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yCMJ5FNKjR0[/youtube]

Viking..zatížení taky naprosto jinde než u Djanga (tzn min rychlost je vyšší)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xF3YQYlz2Xw[/youtube]

Taky Viking (2900g) 3 metry rozpětí

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rXmUQ3xKzBo[/youtube]

Corado, trošku těžší na přistání z kopce dolů (pozemek je lehce do kopce)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rOAt8hPalro[/youtube]


Teď koukám, část toho co se na těch videjích děje považuješ pořád za přistání? :lol: Takový jeby :D
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
Uživatelský avatar
Kuba78
Příspěvky: 2445
Registrován: čtv 29.09.2005 0:00
Bydliště: Vyšné Vlkodlaky
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#369 Příspěvek od Kuba78 »

co by ne.. pristani je uspesne, pokud pilot odejde po svych :-)
Uživatelský avatar
HonzaS
Příspěvky: 5866
Registrován: čtv 29.01.2004 0:00
Bydliště: Týn nad Vltavou

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#370 Příspěvek od HonzaS »

Tak to pak jo :lol:
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
Uživatelský avatar
graup15
Příspěvky: 7702
Registrován: pát 02.05.2003 0:00

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#371 Příspěvek od graup15 »

Na te mojí runway opravdu aplikovat ......přiblížení po okruhu, sestup, podrovnání, výdrž,dosednutí.............nelze.
Aplikuje se přistávací manuál...................přiřítění se ve směru předpokládaného přistání, sešup,připlácnutí k zemi

No a zatím to stálo jen jedno Corado, kdy jsem si trošku nevšiml nových výrůstků ze stromů na dolním pozemku, škrtnul o to a zřítil se přímo na asfaltku ... hihi
Uživatelský avatar
HonzaS
Příspěvky: 5866
Registrován: čtv 29.01.2004 0:00
Bydliště: Týn nad Vltavou

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#372 Příspěvek od HonzaS »

:lol: Stromy jsou potvory! Třeba Papírovi nedávno vyrostl pod Djangem nepozorovaně celej les! :D
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
Uživatelský avatar
Papir
Příspěvky: 1079
Registrován: stř 26.07.2006 0:00
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#373 Příspěvek od Papir »

HonzaS píše::lol: Stromy jsou potvory! Třeba Papírovi nedávno vyrostl pod Djangem nepozorovaně celej les! :D


Jak vono se tu takhle bonzuje na chudáka já :mrgreen: :mrgreen:
Ale což, za blbost se platí. :lol:
DJANGO - výrobce, ION, ASW 28, LF 109, ..., T14SG
www.vpmodel.cz
Uživatelský avatar
Vážka
Příspěvky: 948
Registrován: sob 17.01.2015 19:22
Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#374 Příspěvek od Vážka »

Ahojte, rád bych se zeptal, jestli by šlo tohle servo použít do Djanga.

https://www.bighobby.cz/Corona-digital-DS843MG-4-8kg-0-1s-8-5g-tenke-d2624.htm

Mě se zdá papírově dobrý, jen nevím , jestli s ním nemá někdo špatnou zkušenost.
Předem díky
ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub
JETI DS-16
Uživatelský avatar
clouseau
Příspěvky: 810
Registrován: pon 01.03.2004 0:00
Bydliště: Turnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#375 Příspěvek od clouseau »

Vážka píše:Ahojte, rád bych se zeptal, jestli by šlo tohle servo použít do Djanga.

https://www.bighobby.cz/Corona-digital-DS843MG-4-8kg-0-1s-8-5g-tenke-d2624.htm

Mě se zdá papírově dobrý, jen nevím , jestli s ním nemá někdo špatnou zkušenost.
Předem díky


mám ho na vztlakách a jde to občas to chce dotrimovat.... :( , ale jde to problém je s trochu nelinearitou protože potřebuješ hodně malé výchylky na klapkách a taky hodně velké, i když mám JETI 12 a TX umí kalibrovat serva každý zvlášť tak to na těch malých výchylkách, třeba v režimu rychlost nelze úplně doladit... :(. Neboli česky řečeno každý servo je trochu jiný a to jsem vybíral ten pár ze 4 kusů.... :(
Vladislav Plichta
www.clouseau.eu
místopředseda
KLeM ČR
Odpovědět

Zpět na „Elektrovětroně“