https://www.graupner.de/media/image/53/ ... 019_EN.jpg
Graupner/SJ
Graupner/SJ
JETI DUPLEX DC24 II a různé poletuchy
Re: Graupner/SJ
Tak to jenom zavírají neefektivní německou pobočku, nebo je to v tom něco víc?
KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF
DS-14
DS-14
Re: Graupner/SJ
semi píše:Tak to jenom zavírají neefektivní německou pobočku, nebo je to v tom něco víc?
To je prosím míněno vážně? (to "jenom")
Re: Graupner/SJ
Nevím co se vyrábělo v Německu, ale v oblasti RC vybavení, které se vyrábí v J.Korei, mají zákazníků dost (aspoň podle toho co se tam píše) a chtějí se soustředit na tuto oblast.
A pro ty co investovali do RC vybavení Hott, se doufám nic nemění.
A pro ty co investovali do RC vybavení Hott, se doufám nic nemění.
Naposledy upravil(a) semi dne pát 22.11.2019 13:02, celkem upraveno 2 x.
KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF
DS-14
DS-14
Re: Graupner/SJ
Čteno mezi řádky to na mne dělá dojem, že RC soupravy pojedou pořád stejně, ty stejně vznikaly pod SJ prakticky na 100% už v době, kdy byl Graupner ještě úplně samostatný a prodávaly se jako Graupner, ne Graupner/SJ.
Ovšem osud zbylých částí produkce a řekněme "německé stopy" je jemně řečeno víc než nejistý.
Stejně je to zajímavé - Multiplex vypadal na odpis a zachraňovala ho fůze s Hitec RCD, jenže postupem času se spíš vrací kontrola do Německa a firma vypadá celkem slušně. Graupner působil daleko silněji, ta akce s SJ začínala spíš jako partnerství než vyložená nutnost (při vzniku HOTT), ale postupem času šel víc a víc do kytek, že se nejdřív z partnerství stala plný podřízenost a nyní možná i faktický konec. Zajímavý rozdíl...
Ovšem osud zbylých částí produkce a řekněme "německé stopy" je jemně řečeno víc než nejistý.
Stejně je to zajímavé - Multiplex vypadal na odpis a zachraňovala ho fůze s Hitec RCD, jenže postupem času se spíš vrací kontrola do Německa a firma vypadá celkem slušně. Graupner působil daleko silněji, ta akce s SJ začínala spíš jako partnerství než vyložená nutnost (při vzniku HOTT), ale postupem času šel víc a víc do kytek, že se nejdřív z partnerství stala plný podřízenost a nyní možná i faktický konec. Zajímavý rozdíl...
Re: Graupner/SJ
Externě pracuji pro Graupner třetím rokem.
I pro mne to bylo velké překvapení.
Respektive to, že to proběhlo ze dne na den.
Jinak se k tomu schylovalo již dlouho.
Při přípravě nových stavebnic preferovali nesmyslně dražší postupy, které stavebnicím na kvalitě nepřidaly.
Pokud jsem se jim snažil vysvětlit, že při zmenšení modelu o 5 % ušetří cca 30 % nákladu na materiál, neprošlo to. Někdy to bylo jako čůrat proti větru.
Teď jsem zvědavý, jak vyřeší rozběhnuté projekty, zejména nové Amigo, které bylo již v konečné fázi vývoje a čekalo se pouze na německý manuál.
Tak uvidíme.
I pro mne to bylo velké překvapení.
Respektive to, že to proběhlo ze dne na den.
Jinak se k tomu schylovalo již dlouho.
Při přípravě nových stavebnic preferovali nesmyslně dražší postupy, které stavebnicím na kvalitě nepřidaly.
Pokud jsem se jim snažil vysvětlit, že při zmenšení modelu o 5 % ušetří cca 30 % nákladu na materiál, neprošlo to. Někdy to bylo jako čůrat proti větru.
Teď jsem zvědavý, jak vyřeší rozběhnuté projekty, zejména nové Amigo, které bylo již v konečné fázi vývoje a čekalo se pouze na německý manuál.
Tak uvidíme.
Re: Graupner/SJ
Hiesbok píše:Pokud jsem se jim snažil vysvětlit, že při zmenšení modelu o 5 % ušetří cca 30 % nákladu na materiál, neprošlo to.
Je to tady offtopic, ale popravdě tohle procento mne zaskočilo, obecně mi to přijde až jako nesmysl. Nebo je to míněno jako stav u nějakého konkrétního modelu, kde to při tom malém zmenšení spíš shodou okolností spadlo do nějaké lepší pozice (typu prudký pokles odpadu atd.)?
Re: Graupner/SJ
tomashr píše:
Je to tady offtopic, ale popravdě tohle procento mne zaskočilo, obecně mi to přijde až jako nesmysl. Nebo je to míněno jako stav u nějakého konkrétního modelu, kde to při tom malém zmenšení spíš shodou okolností spadlo do nějaké lepší pozice (typu prudký pokles odpadu atd.)?
ano
hlavní díly křídla byly dlouhé 55 cm
pokud by je o 5cm zmenšili ........
uhlíková trubka modelu 54 cm .......
atd.
ale jinak fajn lidi mám pocit že byli stejně překvapení jako my ostatní
třeba se to ještě v dobré obratí
Re: Graupner/SJ
tomashr píše:Multiplex vypadal na odpis a zachraňovala ho fůze s Hitec RCD
A neukoncil nedavno Hitec vyrobu radii?
Re: Graupner/SJ
tomashr píše:Čteno mezi řádky to na mne dělá dojem, že RC soupravy pojedou pořád stejně, ty stejně vznikaly pod SJ prakticky na 100% už v době, kdy byl Graupner ještě úplně samostatný a prodávaly se jako Graupner, ne Graupner/SJ.
Ovšem osud zbylých částí produkce a řekněme "německé stopy" je jemně řečeno víc než nejistý.
Stejně je to zajímavé - Multiplex vypadal na odpis a zachraňovala ho fůze s Hitec RCD, jenže postupem času se spíš vrací kontrola do Německa a firma vypadá celkem slušně. Graupner působil daleko silněji, ta akce s SJ začínala spíš jako partnerství než vyložená nutnost (při vzniku HOTT), ale postupem času šel víc a víc do kytek, že se nejdřív z partnerství stala plný podřízenost a nyní možná i faktický konec. Zajímavý rozdíl...
No podle současné dostupnosti Multiplex rádií to vypadá, že s Multiplexem definitivní konec
Re: Graupner/SJ
TTTTTT píše: No podle současné dostupnosti Multiplex rádií to vypadá, že s Multiplexem definitivní konec
U M odpovídá situace s radií tomu, jak se změnil vyráběný sortiment u mateřské firmy.
Navíc je taky složitá, protože
https://www.mdr.de/sachsen/chemnitz/flo ... n-100.html
https://www.multiplex-rc.de/Downloads/M ... -D-E-F.pdf
Re: Graupner/SJ
větší fotky a víc (možná) informací jsou na
http://www.rc-network.de/forum/showthre ... nnt-nieder
http://www.rc-network.de/forum/showthre ... nnt-nieder
Re: Graupner/SJ
TTTTTT píše: No podle současné dostupnosti Multiplex rádií to vypadá, že s Multiplexem definitivní konec
a tou prvou otazkou som sa chcel dostat k presne tejto druhej
...a tento krat to nemam z internetov, spominal to niekto u nas na letisku na dedine...
Re: Graupner/SJ
mac píše:a tou prvou otazkou som sa chcel dostat k presne tejto druhej
...a tento krat to nemam z internetov, spominal to niekto u nas na letisku na dedine...
To vypadá na velký omyl. Na výstavě ve Friedrichshafenu byl představen rebrandovaný Core vysílač, který umí jak systém přenosu od Powerboxu tak i M-Link. Navíc ve vývoji vznikají další nové vysílače, které by měly nahradit nebo doplnit současné Profi TX a Cockpit. Dále ukázali nového Funcuba, halovky, novou povrchovku Easystara. Dále se vyměnil CEO divize modelářství (ten současný se přesunul na šéfování dronů a UAV) a produktový manažer letadel. Informace jsou přímo ze stánku firmy. Mě to tedy nepřijde jako konec firmy.
Re: Graupner/SJ
No fajn, tak o Multiplexu máme informací dost, to se sem podařilo vklínit, ale jak to je s tím Gr/SJ?
jyrry.webnode.cz