MPml píše: ... když o tom jak něco funguje nevím NIC, tak nikomu neradím.
Protože radit naprosté nesmysly (že lze to, jestli bylo provedené rekrystalizační žíhání vidět okem) to mi hlava nebere.
To bezesporu. A dík za to doplnění.
MPml píše: ... když o tom jak něco funguje nevím NIC, tak nikomu neradím.
Protože radit naprosté nesmysly (že lze to, jestli bylo provedené rekrystalizační žíhání vidět okem) to mi hlava nebere.
Lark píše:Jen bych ještě doplnil, že i silikonové izolace se dělají v různé tuhosti a důležité je upevnění kabelu za izolaci, abý se ten ohyb nepřenášel do upevněných vodičů.
A ještě OT k těm telefonním kabelům. Ty co jsem měl v ruce, tak jsou z měděného pásku namotaného ne na vlasec, jak tu někdo psal, ale na nějaké niti z tenkých vláken, nejspíš bavlna. Na druhé fotce je to vidět. Tyhle kabely se zásadně krimpovaly. Při pájení se ta duše škvaří a prolézá mezi spirálou vodiče.



Petrkem píše:Je pravda že FDM technologií se lze obtížně dopracovat stejných kvalit (pevnost, přesnost, povrch) jako u vstřikolisovaných plastových dílů, natož suplovat kovové díly v převodovce. Ale musím říci že při návrhu, alespoň Land Roveru, konstruktér odvedl parádní práci. Je radost to dávat dohromady.
Lubosh píše:Před rokem jsem tiskl Ranchera, a převodovka mi po pár jízdách odešla. Byla špatně vytištěná.
Udělal jsem tedy novou, a ta drží parádně. Byl jsem z toho tak nadšený, že jsem ji pak použil i do tištěného tanku o váze 6,5 kg.
Na každý pás jednu. Osvědčila se i tam, ačkoli je více namáhaná než v Jeepu. Mám vše jen z PLA, jen pastorek motoru je z CPE.