Viking2-E-6Kw a projekty mé či mých přátel

Větroně s pomocným elektromotorem a nejčastěji sklopnou vrtulí
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
H1N1
Příspěvky: 2777
Registrován: stř 25.08.2010 0:00
Bydliště: Kladno ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé či mých přátel

#766 Příspěvek od H1N1 »

Za kridlem od te doby vo mam Vikinga hazim vsechny letadla (minicorado, ahi). Nemusis se toho vubec bat, jinak k vyberu vysilace si dej i futabu. Jskxho Vikinga jsi koupil? Dej sem fotku.
http://lee93.rajce.idnes.cz/Cabarna_13.6.08/
Uživatelský avatar
shumi
Příspěvky: 450
Registrován: úte 27.05.2008 0:00

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé či mých přátel

#767 Příspěvek od shumi »

No minicorádo když se nudím odhazuji bez motoru a zapínám jej až cca 5m ode mě,tam je to šumák s tímto tak někde pod půl dráhy plynové páky,myslím že by to šlo držet normálně pod křídlem,takhle vzadu při té váze to není žádná diskotéka,ale jde o zvyk.
Fotky nemám snad jen krom této
Přílohy
000_0001.JPG
Uživatelský avatar
shumi
Příspěvky: 450
Registrován: úte 27.05.2008 0:00

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé či mých přátel

#768 Příspěvek od shumi »

Dnes jsem chtěl provést pár měření,ale při druhém výtahu mi ulétla kabinka a po dvou hodinách hledání na poli jsem to vzdal,aku jsem použil cca rok staré gens 8s 1800Ah na nové 2300Ah nedošlo
Nemáte někdo tel.na Pana Sodomku,na stránkách je pouze email
Děkuji
Přílohy
000_0002.JPG
Uživatelský avatar
graup15
Příspěvky: 7703
Registrován: pát 02.05.2003 0:00

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé či mých přátel

#769 Příspěvek od graup15 »

Nějaké kabinky na Vikinga bych i v dílně našel ...
Mimochodem..ten vyvažovací bazmek na kterém leží Viking. Jak to funguje?
Uživatelský avatar
shumi
Příspěvky: 450
Registrován: úte 27.05.2008 0:00

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé či mých přátel

#770 Příspěvek od shumi »

Koupím všechny :D :D teť jsem se vrátil s pole a po další 1,5h jsem to vzdal,budu rád když je najdeš
Děkuji Dalibore

No ta váha na úzké trupy asi dobrý,je blbý že to nemá více pozic pro ten trup rozteč je pevně dána na 55mm,sice moc nerozumím jak to vypočítává to těžiště ale funguje to.Nicméně mám odskoušeno u všech modelů co jsem tam narval,že když např.u vikinga má být 97mm tak na té váze musí být cca o dva mm méně,ona ukazuje na desetiny přesně.
Uživatelský avatar
LV
Příspěvky: 9200
Registrován: pát 05.01.2007 0:00
Bydliště: Trenčianska Turná
Kontaktovat uživatele:

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé či mých přátel

#771 Příspěvek od LV »

shumi píše:
No ta váha na

... ,sice moc nerozumím jak to vypočítává to těžiště ale funguje to...

Su tam dva senzory ktore maju medzi sebou urcitu vzdialenost. No a potom staci jednoducha rovnica...
Mimochodom na nete su hotove subory pre 3D tlac nastavcov aj pre sirsie trupy.
Tak isto najdes subory pre tlac celej vahy, vcetne softu a stavebnych postupov. Ja som bol pohodlny a kupil som si ju.
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk
makyk
Příspěvky: 689
Registrován: ned 14.05.2006 0:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé či mých přátel

#772 Příspěvek od makyk »

graup15 píše:Nějaké kabinky na Vikinga bych i v dílně našel ...
Mimochodem..ten vyvažovací bazmek na kterém leží Viking. Jak to funguje?


Dělám rozteč podložek i na šiřsi trupy. Max je 68 mm. Mám předěláný software a udělanou komunikaci přes bluethoot a k tomu aplikaci do win a android. Přesnost výpočtu těžiště je přímo úměrné pečlivosti kalibrace tenzometrů.

Aplikace umi na víc na základě zadaných parametrů říci kolik gramu je potřeba dovážit. ( parametr je požadované CG a vzdálenost umístnění olova od náběžky )

Marcel
Přílohy
2FF83AE4-20D9-4FB8-992C-B31A38E64DA9.jpeg
14FC5911-F9BF-4952-BFE5-5A4C145E91AB.jpeg
412FA482-0FB2-4F0F-BA5B-0706795F0708.jpeg
Uživatelský avatar
graup15
Příspěvky: 7703
Registrován: pát 02.05.2003 0:00

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé či mých přátel

#773 Příspěvek od graup15 »

shumi píše:Koupím všechny :D :D teť jsem se vrátil s pole a po další 1,5h jsem to vzdal,budu rád když je najdeš
Děkuji Dalibore


Našel jsem tři. :-)
Přílohy
WP_20190331_10_45_12_Pro.jpg
Uživatelský avatar
shumi
Příspěvky: 450
Registrován: úte 27.05.2008 0:00

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé či mých přátel

#774 Příspěvek od shumi »

Ještě jednou moc děkuji za ty kabinky Dalibore
Prosím tě pamatuji si to dobře,při levé zatáčce je na pravém motýlu větší výchylka než na levém a naopak?

A může sem prosím někdo vepsat kdo má přístup na ten optimální výpočet vrtule jakou použít při hmotnosti 3400g,motor phaser 2035 2700 na 8s
Děkuji
Přílohy
000_0001 (3).JPG
Uživatelský avatar
graup15
Příspěvky: 7703
Registrován: pát 02.05.2003 0:00

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé či mých přátel

#775 Příspěvek od graup15 »

Uživatelský avatar
shumi
Příspěvky: 450
Registrován: úte 27.05.2008 0:00

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé či mých přátel

#776 Příspěvek od shumi »

Děkuji snad jsem to pochopil dobře,mě by dávalo spíše smysl to mít obráceně,když točím doleva má levý motýl větší výchylku dolů než pravý nahoru 8O
PetrD
Příspěvky: 943
Registrován: čtv 01.03.2012 14:08
Bydliště: Dobrá Voda u Hořic, ČR

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé či mých přátel

#777 Příspěvek od PetrD »

Ty obrázky ukazují pouze směr výchylek a mixování VOP/SOP pro motýla. Tebe asi zajímá spíš diferenciace výchylek např. při vychýlení kniplu směrovky.
To je jiná věda a záleží na letovém režimu, nastavení těžiště a konečně taky na vkusu každého soudruha jak je naučen páčkovat. Jiná diferenciace se většinou nastavuje pro zatáčku primárně kniplem směrovky (typicky při kroužení - většinou větší výchylka nahoru než dolů) a jiná pro zatáčku kniplem křidélek, pokud jsi v režimu kdy je aktivní mix křidélka-směrovka. Je potřeba to otestovat v různých režimech, třeba když letíš na rychlosti a uděláš křidélky (s mixem do směrovky) jednu zatáčku a následně druhou, tak při změně směru by neměl model zvedat nos, nebo naopak potlačovat.
Uživatelský avatar
shumi
Příspěvky: 450
Registrován: úte 27.05.2008 0:00

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé či mých přátel

#778 Příspěvek od shumi »

Ano přesně tak jde mi to když mám mix křidélek a směrovky tak zda se ten motýl má chovat při použití pouze toho mixu že levá=větši výchylka pravého motýla než levého
Aliass
Příspěvky: 3
Registrován: úte 08.07.2014 17:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé či mých přátel

#779 Příspěvek od Aliass »

Zdravím vospolok.Idem to tohto vlákna trošku možno mimo tému.V dávnej minulosti som lietal F5J keď bola ešte doba "papierakov".V súčastnosti mi prídu F5J modely už moc prehnane krehké a jednoúčelové.Hľadám elektru o rozpätí okolo 3m ktorý by bol v podstate univerzál.V mojom okolí nie je moc pekných svahov a tak by som chcel niečo aj do termiky a vybláznenie na nejaký ten kopeček čo by bolo pevnejšie ale zase nemusí byť nejak brutálne.Našiel som na nete veľa pekných videí modelu viking 2e nuž neviem či sa tento model ešte vôbec dá zohnať a či by bol vôbec vhodný.Po prípade na akej váhovej hmotnosti by sa v tejto elektro verzií pohyboval.Ďakujem za akýkoľvek názor
Uživatelský avatar
JurajSK
Příspěvky: 8
Registrován: pon 21.01.2019 13:08

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé či mých přátel

#780 Příspěvek od JurajSK »

Aliass píše:Zdravím vospolok.Idem to tohto vlákna trošku možno mimo tému.V dávnej minulosti som lietal F5J keď bola ešte doba "papierakov".V súčastnosti mi prídu F5J modely už moc prehnane krehké a jednoúčelové.Hľadám elektru o rozpätí okolo 3m ktorý by bol v podstate univerzál.V mojom okolí nie je moc pekných svahov a tak by som chcel niečo aj do termiky a vybláznenie na nejaký ten kopeček čo by bolo pevnejšie ale zase nemusí byť nejak brutálne.Našiel som na nete veľa pekných videí modelu viking 2e nuž neviem či sa tento model ešte vôbec dá zohnať a či by bol vôbec vhodný.Po prípade na akej váhovej hmotnosti by sa v tejto elektro verzií pohyboval.Ďakujem za akýkoľvek názor



Ahoj,
síce trošku menší (2,4m), ale pozri si napr. Backfire 1tku
https://www.f5b.cz/cs/Backfire-1-F5F-2/
univerzálny -> na svah/rovinu, zaletíš s ním v pohode aj termiku,
konštrukcia je dostatočne pevná aj na nejaké to tvrdšie pristátie, vo vzduchu to nerozlámeš
Odpovědět

Zpět na „Elektrovětroně“