Přestavba modelu GAZ 66 (WPL B-24) prop. řízení a další
Re: Přestavba modelu GAZ 66 (WPL B-24) prop. řízení a další
Mno, hlavní závod bude v rámci Junktown festivalu, na který jsou lístky většinou vyprodané během pár minut, ale zkusím zajistit alespoň fotky. Chlapík co to pořádá už stvořil jakousi levnou buginu s kabinou Tatra 143, karoserii formule na podvozku crawleru (to je teda šílenej hybrid i na mě), a jednu kárku styl Interceptor z Mad Maxe. Ostatní kteří tvoří se zatím nepochlubili 
Re: Přestavba modelu GAZ 66 (WPL B-24) prop. řízení a další
Asi jsem se trošku zbláznil, ale rozhodl jsem se udělat na vozítku hodně detailů. Plánuju tedy udělat i interiér, a k němu hromadu doplňků, včetně kulometu, basy piv, kanystrů, autobaterie, chladičů.....
Jen nevím kam pak nacpu baterku
Jen nevím kam pak nacpu baterku
Re: Přestavba modelu GAZ 66 (WPL B-24) prop. řízení a další
to je škoda že se tam nedostanu, ale napadlo mě, jestli teda neudělat pak ještě nějakou další akcičku jestli se ta na junktownu podaří
Koukám s 3D tiskárnou bych si taky vyhrál... Bohužel nejsem schopný se naučit kreslit ve sketchupu, nějak mi to hlava nebere... Jinak jsem objednal ještě jednu wpl toyotu a budu jí taky madmaxovat
ten nápad mě hodně zaujal a po shlídnutí kanálu tohodle maníka https://www.youtube.com/channel/UCoEN29 ... 2R0oAQIX1g jsem načerpal inspiraci 
- ufon13
- Příspěvky: 1700
- Registrován: ned 30.10.2011 18:46
- Bydliště: uhlířská lhota 74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba modelu GAZ 66 (WPL B-24) prop. řízení a další
,,Jen nevím kam pak nacpu baterku.....,,
nikam dáš hromosvod a počkáš na blesk.......
to bude stylové........
nikam dáš hromosvod a počkáš na blesk.......
to bude stylové........
Re: Přestavba modelu GAZ 66 (WPL B-24) prop. řízení a další
Jako obyč jeden "vedlejší produkt" hledání, něčeho úplně jiného (gumy na rc auta 1:8)
UP 50% OFF Promotion For RC Truck
https://www.banggood.com/collection-6766.html?gclid=EAIaIQobChMIsuWZqPS34AIVSeaaCh2GwA7pEAAYASABEgJdDfD_BwE#maodian_4
UP 50% OFF Promotion For RC Truck
https://www.banggood.com/collection-6766.html?gclid=EAIaIQobChMIsuWZqPS34AIVSeaaCh2GwA7pEAAYASABEgJdDfD_BwE#maodian_4
Re: Přestavba modelu GAZ 66 (WPL B-24) prop. řízení a další
oni ty "slevy" jsou na bangood nebo gearbestu či tomtopu prakticky pořád. Jen mají tu chybu, že je výsledná cena obvykle vyšší než normální
Proti ebayi či aliexpressu. Ale občas se zadaří, nedávno jsem pořídil na tomtopu wltoys 12428 za 1400 Kč i s poštovnym z německýho skladu
Ale to jsou spíš náhody než pravidlo.
Re: Přestavba modelu GAZ 66 (WPL B-24) prop. řízení a další
Ufone, to je super nápad, tu trolej bych tam taky ještě mohl z legrace vyrobit! 
Re: Přestavba modelu GAZ 66 (WPL B-24) prop. řízení a další
Včera jsem poskládal podvozek a jezdil s ním po místnosti. Musím říct, že je to ovladatelnější, než jsem myslel, a pomalý převod je hodně ''do pomala''
. Jenom uvažuju, jak to udělat o trochu rychlejší. Zvládne normální přijímač tříčlánkovou Lipolku? Tenhle údaj asi najdu v manuálu, že? Motor jsem tam dal z jejich ''upgrade setu'' o něco lepší, 8.4voltu zvládá bez problému. Nakonec jsem pořídil LRP B3-STX Deluxe 2.4GHz FHSS v setu s přijímačem na doporučení kamaráda, tak doufám, že mu to pak neotřískám o hlavu.
Re: Přestavba modelu GAZ 66 (WPL B-24) prop. řízení a další
příjímač sám o sobě nezvládne obvykle víc jak 5-6V. Proto ho musíš připojit přes ESC. A u ESC si musíš vybrat takové které 3S lipolku zvládne. Jinak já teď do mojí toyoty C24 dal dvourychlostní převodovku origo od WPL (servo na 3. kanále) a vypadá to, že to byla dobrá volba. Jednička je krásně pomalá a s 370 motorem to šplhá po zdi a dvojka zase hodně rychlá, že tomu hrabou kola na plovoučce 
Re: Přestavba modelu GAZ 66 (WPL B-24) prop. řízení a další
Teoreticky pokud RX má dobrou stabilizaci a odrušení šlo by jeho napájení(+serva) brát z balančního konektoru
Neriskoval bych to, pokud bych BEC nechtěl (z ESC nebo samostatný) dal bych pro RX samostatnou LiIon 2S,
(Spojené země 2S a 3S) když návod RX jako horní hranici připouští 8.4V . I typ serv pak nutno vybrat na 8.4 V .
Neriskoval bych to, pokud bych BEC nechtěl (z ESC nebo samostatný) dal bych pro RX samostatnou LiIon 2S,
(Spojené země 2S a 3S) když návod RX jako horní hranici připouští 8.4V . I typ serv pak nutno vybrat na 8.4 V .
Re: Přestavba modelu GAZ 66 (WPL B-24) prop. řízení a další
já jsem sice taky nováček v problematice, ale nechápu proč si tak komplikovat život druhou baterkou, když můžu RX připojit přes ESC s BEC na 2. kanál. Navíc mi pak zbyde volný napájecí konektor na RX, který jsem použil na napájení LEDek ve světlech. Na WPL 180 nebo 370 motor stačí bohatě 30A ESC za stovku z ebaye, které toto vše umožní.
Re: Přestavba modelu GAZ 66 (WPL B-24) prop. řízení a další
Labrava píše:příjímač sám o sobě nezvládne obvykle víc jak 5-6V. Proto ho musíš připojit přes ESC. A u ESC si musíš vybrat takové které 3S lipolku zvládne. Jinak já teď do mojí toyoty C24 dal dvourychlostní převodovku origo od WPL (servo na 3. kanále) a vypadá to, že to byla dobrá volba. Jednička je krásně pomalá a s 370 motorem to šplhá po zdi a dvojka zase hodně rychlá, že tomu hrabou kola na plovoučce
Jop, tak jsem si to vyhledal, to moje ESC co jsem tam dal zvládne jenom dvoučlánek. Tu dvourychlostku s 370kou mám právě taky, ale ta rychlost mě tak úplně nenadchla, tak to aspoň bude pěkně vypadat
Re: Přestavba modelu GAZ 66 (WPL B-24) prop. řízení a další
no, já myslím že ta dvojka je rychlá celkem dost na standartní podvozek. Zrychlit to ještě víc by šlo brushless motorem, ale bude to česat zuby v "difech" (podle mě i v těch mosazných) když by se nevymezily vůle na chlup přesně. A bez olejových tlumičů se to bude převracet na každém kamínku. Záleží co od toho auta budeš chtít, jestli spíš krouťák v terénu a nebo rychlost na rovině.
Re: Přestavba modelu GAZ 66 (WPL B-24) prop. řízení a další
Mno, vzhledem k tomu že nevím, jak bude vůbec závodní dráha vypadat, tak je to těžký takhle z patra říct. Původně jsem chtěl pomalej kvalt na trochu terénu a rychlej na rovnej kus dráhy. Ale vzhledem k tomu že ostatní závodící zatím stavějí podobné potvory bez přítomnosti nějakého silnějšího motoru, tak to asi nebude tak žhavý. 
Re: Přestavba modelu GAZ 66 (WPL B-24) prop. řízení a další
Ahoj, tak ve finále to dopadlo nějak takto:
Závody jsem skončil jako druhý (přecenil jsem odolnost listových pružin, a auto bylo velmi těžké), a soutěž o nejlepší káru jsem vyhrál
Závody jsem skončil jako druhý (přecenil jsem odolnost listových pružin, a auto bylo velmi těžké), a soutěž o nejlepší káru jsem vyhrál