Pokusím se jednoduše odpovědět, třeba mne nikdo doplní, nebo si to tady najdeš sám.
BLHeli nověji BLHeli_S je frw osazovaný do regulátorů různých výrobců. Ten tam prostě je, když regl koupíš a má to na sobě napsané. Jediné co musíš udělat je ten frw aktualizovat nástrojem
BLHeli Suite pomocí třeba Notebooku a připojení pře USB řídící desky - dříve se na to museli používat různé převodníky, nyní to lze pomocí USB a řídící desky s čipem F3. Plus jsou tam ještě různá nastavení a i možnost kalibrace.
DShot - je digitální protokol, kterým řídící jednotka předává informace regulátoru a ten je obsažen v tom frw BLheli a zvolíš jej namísto třeba MultiShot (což je pouze anologový protokol) v softwaru BetaFlight (CleanFlight) , nebo jiným podporovaným řídící deskou. Číslo 600 je jen volba DSHot (může být 300 a může být taky 1200, což zas neumí každý regl. - jinak to číslo x 1000 je počet bitů/s PWM signálu, z čehož lze vyvodit, že čím vyšší číslo tím rychlejší a plynulejší předání informace, jak jsi sám řekl a navíc není nutné regl kalibrovat a celý protokol není tak náchylný k chybám.)
Pípání - v tomto máš pravdu. "Regulátory pípnou" při připojení baterie a navázání spojení s přijímačem (pak ještě kdykoliv na nich něco změníš apod - opět nastavíš co chceš , aby píplo v BetaFlight). Nicméně Tebe zajímají pouze pípnutí ihned po zapojení baterie (teď si neuvědomuji jak přesně - myslím, že je tam slyšet i počet článků lipo). Jakmile však regl. pípá nadále, nebo po čase znovu, téměř , vždy to znamená problém. Je jedno jaký v tu chvíli - neměl bys vzlétnout a měl bys odpojit ihned baterii. Zbytek diagnostikovat přes notebook. (pokud není třeba vidět, že upadl drátek apod. - to že je nefunkční motor regl taky hlásí změnou v pípání). Já to zmiňoval proto, protože spousty regulátorů k letadlům se "ladí" na pípání. U copter to díky BLHeli odpadá. Čili ano - chybu odhalí nejlépe pípání. Jak přesně to má pípnout Ti bohužel teď nepopíši, ale měl bys to po pár připojení baterky sám vyposlouchat a změnu v pohodě poznat.
ACRO - je jednoduše vypnutí všech modu v coptře, resp. nepoužívání žádného. Tedy ani ANGLE, HORIZON apod. Popsáno je to tady X krát. Opět nastavíš v modech SW BetaFlight a přepínáš zvoleným přepínačem na svém vysílači. V modu ACRO (on to vlastně ani není mod - je to prostě "žádný mod") nefungují žádné "obezličky" a je funkční jen gyro a nejede ani akcelerometr. Copter je v tomto stavu nejlépe ovladatelný, ovšem taky nejhůře uřiditelný (jednoduše řečeno).
LoS - Line of Sight - létání "na oči", je to tedy létání bez FPV brýlí. Což je úplně něco jiného (nemyslím těžšího, nebo snažšího, než FPV, ale přibyde zde nutnost umění uvědomovat si směr letu a obrácení směru atd). Vidět můžeš třeba
ZDE. (je tam slyšet i správné pípání)
Uff. Už toho bylo moc, tak pokud jsem byl nikde nepřesný prosím o doplnění či opravu, díky

Na používání BLHeli Suite a třeba BetaFlight je zde i jinde, např. na YT spousty návodů. Stačí jen hledat.
iF