dostaljos píše:Moje minulá zkušenost, možná to někomu pomůže. Phantom 4, po startu stoupání v pohodě, dopředná rychlost ale jenom +-7 km/h. Když jsem po nastoupání výšky chtěl jít dolů, tak to vypadalo, že se zpátky nedostanu, klesání jenom 0,1-0,3 m/s. Naštěstí při přepnutí do režimu "S" to začalo fungovat, jak mělo. Čili přistání v tomto režimu OK. Jelikož jedinou změnou před startem bylo nasazení vzpěry na podvozek pod kameru, zhruba uprostřed, (ochrana kamery při přistání na nerovném terénu), sundal jsem ji a po následném startu letové parametry už byly, jak měly být. Takže se obejdu bez ochrany kamery při přistání, pokud není terén optimální, přistání do ruky je naprosto v pohodě.
Závěr, možná postihuje i popisované problémy "vojtek", ochranná vzpěra na podvozek může za určitých okolností zasahovat do zorného pole spodního senzoru a ovlivnit tak podstatně chování za letu u phantoma.
No, já mám tu vzpěru od začátku na stejném místě a nikdy nebyl problém až teď. Volal jsem i do Telinku,ale nic moc mi neporadili. Po poslední aktualizaci se to malinko zlepšilo,ale 4m/s ani náhodou. Byl jsem na dovolené a pokoušel se nafilmovat zámek na Hluboké,nepřál bych vám ten adrenalín. V 50 metrech začal Phantom sám od sebe vertikálně stoupat a nebylo ho možné stáhnout dolů,vůbec nereagoval. Vzhledem k tom,že jsem měl nastavenou výšku na 400m zmizel z dohledu. Samozřejmě jsem zapnul RTH,nepomohlo to a vysílač po chvilce přestal pípat (nepochopitelně) a signál se přerušil.Po dvaceti minutách marného čekání jsem vybalil Marco Polo, že ho půjdu hledat. O pět minut později jsem zaslechl motory a Phantom začal přistávat.Když jsem to diskutoval s technikem z Telinku,tak říkal,že se s tím ještě nesetkal. A mě se to stalo už podruhé.
