Thomas. píše:15C baterie v tom uvaris
Treba je neuvari, ale bude se divit, az motor nepotahne
Chce to minimalne 20C, lepe 25C+. Ted litam na Cine, 2100 mAh, 30-40C a je to poznat.
To jo, ale ty jsi psal o Kokam 2100 mAh a ne o 2000 mAh. Tam už je potom v ceně rozdíl a 2100 mAh jsou 30C.mk2008 píše:XB8R píše:LiPol Kokam 3S1P 2100 mAh za 1.400,-? Taková cena by se mi moc líbila, ale nejlevnější se dají pořídit kolem 1.700,-mk2008 píše:hladas94 píše:Jaký přijímač, jaké lipolky??? (Mám Optica 6)
je to gyro a serva vůbec funkční???
No, neni tam napsane jake tam vlastne je, to je pak tezkeCo jsem tak pocital, mititana dokazes postavit pomerne levne. Vrtas samotny cca 5 tisic. Kdyz tam nacpes velmi slusne gyro HG-5000 + HSG-5083MG (2900 z USA, dle diskusi lepsi nez GY-401) a das tam slusna serva, napr. 3x HD 1810 MG (celkove 1700 Kc), bude to pod 10 tisic a to mas vyzkousene a overene komponenty.
Pak samozrejme vysilac, ktery uz mas, nabijecku LIPOL + balancer (oboji se da koupit v jednom za cca 750 nejlevnejsi) a lipolky samotne (nejaky trojclanek / 2100 mAh za 1400 od Kokamu).
Napr. na helimania.cz
Li-Pol pack 3S KOKAM 2000 / 15C - 1 453 Kčs
Pokud chceš, aby ti vrtulník dobře lítal s A123, tak to chce i výměnu motoru. Do MT se používá Mega 16/20/2, pastorek 15 zubů a 3S1P A123. Hmotnost vrtulníku jde nahoru, ale pro běžné létání je to dobrá kombinace. Jinak nové LiPol Kokam 2100 mAh 30C se dají nabíjet proudem 2C ( 4A) bez snížení životnosti.stavitel0 píše:A123 mam v T-Rexovi, jsem maximalne spokojen, ale tvrzeni ze to bude litat stejne.............Je to o odst linejsi, A123 maj mensi napeti krom toho ze jsou tezsi, takze znat je to urcite. Ale pro zacatek jsou skvele, na poskakovani a viseni, rychle nabijeni, beru z nich tesne pres 2000mAh coz bych se u LiPol bal.
Já jsem netvrdil, že životnost LiPol je větší než A123 a nabíjení LiPol Kokam 2100 30C proudem 2C uvádí přímo výrobce. Já tyhle baterie nabíjím proudem 4A. Zkusil jsem v Mini Titanovi A123 s Megou 16/20/2 a je to slušné. Pro začátky ta větší hmotnost není určitě na škodu a vrtulník není tak jankovitej. Možná funguje i setový motor ve spojení s pastorkem 15 zubů a A123. Já jsem setový motor dal hned pryč a koupil AXI 2217/5H a ten ve spojení s LiPol nemá chybu (s A123 jsem ho taky zkusil, ale s pastorkem 15 zubů to málo točilo a větší pastorky jsem nikde nenašel). Původní setový motor s LiPol baterií docela slušně topil a na Runryderu jsem viděl, že na něj montují větráček na motory AXI. Jinak si vrtulník osaď tak, jak uznáš za vhodné. Vypadá to, že představu máš, tak není co řešitVigo píše:Jak jsem psal jsem začátečník a nedokážu posoudit rozdíl v let. vlastnostech. Samozřejmě dám na radu zkušenějších. Myslím ale že setový motor s 15z pastorkem není pro běžné létání potřeba měnit ani s A123. Životnost jakýchkoli Lipol není myslím větší než A123, nebo jsem takové neviděl a neuvěřím dokud neuvidím tím spíš při nabíjení 2C.
Pro mě jsou A123 příjemné právě kvůli rychlejšímu nabití.
XB8R píše:LiPol Kokam 3S1P 2100 mAh za 1.400,-? Taková cena by se mi moc líbila, ale nejlevnější se dají pořídit kolem 1.700,-mk2008 píše:hladas94 píše:Jaký přijímač, jaké lipolky??? (Mám Optica 6)
je to gyro a serva vůbec funkční???
No, neni tam napsane jake tam vlastne je, to je pak tezkeCo jsem tak pocital, mititana dokazes postavit pomerne levne. Vrtas samotny cca 5 tisic. Kdyz tam nacpes velmi slusne gyro HG-5000 + HSG-5083MG (2900 z USA, dle diskusi lepsi nez GY-401) a das tam slusna serva, napr. 3x HD 1810 MG (celkove 1700 Kc), bude to pod 10 tisic a to mas vyzkousene a overene komponenty.
Pak samozrejme vysilac, ktery uz mas, nabijecku LIPOL + balancer (oboji se da koupit v jednom za cca 750 nejlevnejsi) a lipolky samotne (nejaky trojclanek / 2100 mAh za 1400 od Kokamu).