DJI a servis

Fórum pro všechny DJI Phantomy.
Odpovědět
Zpráva
Autor
iCamot
Příspěvky: 38
Registrován: čtv 14.01.2016 11:19
Bydliště: České Budějovice

DJI a servis

#1 Příspěvek od iCamot »

Ahoj,
plánuji koupi nového Phantoma 4ky a zajímalo by mě, kde má DJI středisko pro záruční opravy apod. Né že bych často havaroval :D
Díky
Uživatelský avatar
pepavich
Příspěvky: 143
Registrován: sob 03.12.2011 8:27
Bydliště: Hradec Králové

Re: DJI a servis

#2 Příspěvek od pepavich »

iCamot píše:Ahoj,
plánuji koupi nového Phantoma 4ky a zajímalo by mě, kde má DJI středisko pro záruční opravy apod. Né že bych často havaroval :D
Díky


http://www.dji.com/service/recommended-centers ... vyberte Evropu a uvidíte.
iCamot
Příspěvky: 38
Registrován: čtv 14.01.2016 11:19
Bydliště: České Budějovice

Re: DJI a servis

#3 Příspěvek od iCamot »

Díky ;-) :-)
Uživatelský avatar
pp1976
Příspěvky: 36
Registrován: čtv 11.02.2016 15:29
Bydliště: Plzeň

Re: DJI a servis

#4 Příspěvek od pp1976 »

se servisem mám špatné zkušenosti. koupil jsem novou P3, jen samotný stroj, bez ovladače, baterie, gimbalu atd. s tím, že ty věci tam přendám z havarovaného. Stroj přišel v pohodě, spárování proběhlo, kamera šla, ale nešla registrace. 3 různé přístroje a tři různé adresy... v DJI mi poradili, at se obrátím na prodejce.
http://www.model-rc.cz .poslal jsem to tam a po dvou týdnech se ozvali z Pelikána a po mě chtěli ještě gimbal a ovladač. v dobré víře jsem jim ho poslal. za další dva týdny mi odpověděli, že to není záruční oprava, prý bylo ulomené párovací tlačítko ale že musí opravit ten gimbal, že bez toho to nejde. poslal jsem je do řiti s tím, že reklamuji stroj a ne gimbal. chtěli za to 12tis.
za opravu funkčního gimbalu - na druhém stroji funguje bez problému. mezitím jsem si pořídil P4, protože jsem byl bez dr.ona... sice mi zůstal ten starý,ale bez kamery.
nakonec to dopadlo tak, že mi ten starý gimbal poslali zpět, přidali nový, a řekli si 9tis. takže ted mám doma dvě P3 adv, jednu funglovku, ten starý a tu P4.
at jde celý servis do prdele i se zárukama. najdou si něco, aby to nebylo v záruce a pak jen chtějí peníze....
spárování s ovladačem proběhlo v pohodě..... nechápu jak mohlo být ulomené tlačítko... to by se mi to vůbec nespárovalo a co to mělo společné s gimbalem.
no a dr.on mi zpět přišel tento týden, po 8 týdnech....
na zemi REELY Carbon Fighter 4WD
ve vzduchu DJI Phantom 4 Pro + P4
Uživatelský avatar
Drondys
Příspěvky: 11876
Registrován: pon 22.02.2010 0:00
Bydliště: ČR

Re: DJI a servis

#5 Příspěvek od Drondys »

Pouhé provedení registrace bez zbytečných cavyků z toho by jim nic nekáplo a tak holt vymysleli něco jiného na čem by získali nějaký pro ně zajímavý bakšiš. :lol:

:roll: Se divím, že jim to lidi žerou a zaplatí nesmyslné dokoupení gimbalu za pitomou chybu při registraci nově koupené P3, kterou má servis odstranit bezplatně. Možná by si zmíněný dovozce zajišťující v ČR servis zasloužil, aby mu pořádně prohnala faldy kontrola z ČOIky za používání nekalých praktik.
shrap
Příspěvky: 7
Registrován: pon 22.02.2016 9:11

Re: DJI a servis

#6 Příspěvek od shrap »

Resil jste nekdo problem s prasklinami kolem sroubu pod motorem? Mam P3P kupovany 1.3.2016. Jedno rameno uz ma praskliny a to i v hornim sasi. Nikdy nehavarovano. Mam to reklamovat?
zima.s.
Příspěvky: 44
Registrován: sob 04.01.2014 14:10
Bydliště: Brno

Re: DJI a servis

#7 Příspěvek od zima.s. »

Mě se praskliny začaly dělat až cca po roce lítání. Prvně na jednom rameni, pak na druhým a nakonec i na třetím. I tak jsem reklamoval a závadu uznali. Akorát teda se servisem jako takovým zkušenosti smíšené - posílal jsem jim to jako nový včetně krabice a vrátilo se mi to jako by to projelo mlátičkou. Bylo zjevný, že kryt vyměnili, ale hned po vybalení z krabice už tam byla další prasklina. Tak jsem to hned v obchodě vztekle nechal a jelo to na druhý kolo. Takže jsem byl 2 měsíce bez modelu.
Doufám, že příště už žádný nebude, ale kdyby náhodou něco tak zkusím přímo přes DJI v Německu jim to tam poslat kurýrem (už jsem si s nimi chatoval a takovou možnost nabízí) - minimálně by se měla zkrátit reklamační doba...
RCprofi.cz
Příspěvky: 35
Registrován: pon 01.02.2016 20:28

Re: DJI a servis

#8 Příspěvek od RCprofi.cz »

Vždy záleží, od koho model DJI koupíte. Jsou v ČR prodejci, kteří servis nezaručí ani omylem. Nicméně jsou obvykle nejlevnější a tak hurá, jdeme všichni nakupovat k nim. :-) Pak se není čemu divit, že jsou reklamace neuznávané, opravy drahé, atd. Celkem se tak vyplatí koupit u prověřeného prodejce o nějakou tu korunu dráž, než pak platit za servis vysoké tisíce.

Nám se ještě nestalo, že by nám distributor nějakou reklamaci zamítl nebo zpoplatnil jako chybu uživatele. A to jsme na reklamaci několik kusů měli. Samozřejmě se nemůže jednat o rozsekaný dron po nárazu do stromu. :-)
https://www.rcprofi.cz/
Uživatelský avatar
MarkAurel
Příspěvky: 916
Registrován: sob 28.08.2010 0:00
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

Re: DJI a servis

#9 Příspěvek od MarkAurel »

Tiez ma trochu potrapil DE servis, P3P havaroval na zhoreny motor a chceli po mne 460€ s vyjadrenim ze som s modelom po havarii este lietal co s tou kopou srotu samozrejme neslo po tyzdni vypisovania prisiel mail ze po dvoch setreniach uznavaju reklamaciu a poslali noveho p3P
DJI Phantom 4pro, DJI Spark, DJI Mavic pro
Odpovědět

Zpět na „Coptery - DJI Phantom“