... kridelka nastavene na klapky a pristatie... neviem co tym myslis.
Ak ma ero klapky, tak sa nimi brzdi "dole".
Ak ma ero kridelka, brzdi sa nimi "hore".
Ak ma ero aj aj, pouziva sa butterfly - kridelka hore a subezne klapky dole.
Pri brzdeni treba korigovat aj vyskovku a pekne sa s tym vyhrat.
Tie mixy a aj brzdenie by som nastavoval vtedy, ak uz mam odlietanych xx hodin s danym modelom a dokazem presne "citat" ako sa sprava. Inac to nespoznas a nenastavis dobre.
Ps: i10 som mal v rukach asi 1 hodinu, inac odpociva v detskej postielke
Tie stopky plynove mam na opticu nastavene s alarmom na x minut /mam viac ako 10 modelov/, a ten cas mam vyratany s rezervou.
Na i10 sa asi alarm neda nastavit, ale zase si pamatam zhruba casy, vzdy je to 5-8 minut, takze pri "vetronovom lietani" typu 0 alebo plny sa to da odhadnut a poznat na stupani.