Blade mCP X BL
-
Strejdánek
- Příspěvky: 11
- Registrován: pát 30.01.2015 15:13
Re: Blade mCP X BL
to Dzon:
Klepání listů je způsobeno nečistotami v drahách serv, stačí rozšroubovat, a vyčistit vatou namočenou v lihu obě dráhy (používám tyčky na čištění uší), serva se dají bez problémů rozdělat a zase složit a jedno servo je záležitost čtyř minut.
Je pravda, že při základním nastavení a s listy s výstupky je přechod do invertu takový tupý, ale zvětšoval jsem výchylku serv (pozor ať ti cyklika nedrhne o hřídel), a potom už je to v pohodě. Až získáš trošku jistoty a dáš tam listy bez výstupků, tak je to téměř jako na simu, kromě toho ocasu, ten opravdu utíká...
A teď rada, co mi dal "prikrylm" (ještě jednou děkuji, ušetřilo mi to docela dost peněz) všechny plastové díly se dají poměrně slušně svařovat mikropájkou, a pokud je to někde v namáhaném spoji, stačí do toho zatavit kousek drátku (používám kousky špendlíků). Od doby co jsem to technologicky vychytal, mám stejný podvozek a stejný rám...
Klepání listů je způsobeno nečistotami v drahách serv, stačí rozšroubovat, a vyčistit vatou namočenou v lihu obě dráhy (používám tyčky na čištění uší), serva se dají bez problémů rozdělat a zase složit a jedno servo je záležitost čtyř minut.
Je pravda, že při základním nastavení a s listy s výstupky je přechod do invertu takový tupý, ale zvětšoval jsem výchylku serv (pozor ať ti cyklika nedrhne o hřídel), a potom už je to v pohodě. Až získáš trošku jistoty a dáš tam listy bez výstupků, tak je to téměř jako na simu, kromě toho ocasu, ten opravdu utíká...
A teď rada, co mi dal "prikrylm" (ještě jednou děkuji, ušetřilo mi to docela dost peněz) všechny plastové díly se dají poměrně slušně svařovat mikropájkou, a pokud je to někde v namáhaném spoji, stačí do toho zatavit kousek drátku (používám kousky špendlíků). Od doby co jsem to technologicky vychytal, mám stejný podvozek a stejný rám...
Až půjdu údolím temných stínů, ničeho zlého se nebudu bát, protože ten největší hajzl jsem tady já
Re: Blade mCP X BL
Když tu tak mluvíte o napodobeninách T-Rexe narazil jsem na tohle: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... mpat_.html má někdo nějaké zkušenosti? Jinak to nastavení od prochela jak mě tu již někdo odkazoval je myšleno jak? Je to tam napsáno k jiné vysílačce a lidi co tam pak píší to také moc nechápou a podle mě si protiřečí
"Aháá já právě myslel, že tech 125 má prochy nastaveno v DREXPO a těch 95% má v TRAVEL ADJUST.." Je teda takto správně?
Strejdánek: a já myslel že listy s výstupky jsou celkově lepší a ono ne? Jaký je v tom tedy rozdíl - s výstupky a bez? no já už ty serva čistil kartáčkem na zuby uzavřená tak jak tam jsou a vypadá to že to pomohlo, už se necukají, ale zkusím ještě taky rozdělat. Mikropájkou je myšlena klasická mikropájka na pájení kontaktů? Prostě s ní jen roztavím plast na jedné, druhé straně a přimáčknu k sobě?
Jinak ještě dotaz - koupil jsem tuto baterii: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... e_NL_.html
Jakou si mám nastavit délku letu na vysílačce? Případně po letu je možné baterku změřit a vychytat takto optimální čas je to tak? Dále zvažuju koupi několika dalších baterii a k tomu také nabíječku, kterou bych mohl poté případně s nějakým adaptérem používat i na jiné baterky. Kde se dá sehnat nějaký adaptér na více baterii a kolik baterek najedno se dá tímto nabíjet? Případně nějaká rozumná nabíječka k tomu? Opět díky
"Aháá já právě myslel, že tech 125 má prochy nastaveno v DREXPO a těch 95% má v TRAVEL ADJUST.." Je teda takto správně?
Strejdánek: a já myslel že listy s výstupky jsou celkově lepší a ono ne? Jaký je v tom tedy rozdíl - s výstupky a bez? no já už ty serva čistil kartáčkem na zuby uzavřená tak jak tam jsou a vypadá to že to pomohlo, už se necukají, ale zkusím ještě taky rozdělat. Mikropájkou je myšlena klasická mikropájka na pájení kontaktů? Prostě s ní jen roztavím plast na jedné, druhé straně a přimáčknu k sobě?
Jinak ještě dotaz - koupil jsem tuto baterii: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... e_NL_.html
Jakou si mám nastavit délku letu na vysílačce? Případně po letu je možné baterku změřit a vychytat takto optimální čas je to tak? Dále zvažuju koupi několika dalších baterii a k tomu také nabíječku, kterou bych mohl poté případně s nějakým adaptérem používat i na jiné baterky. Kde se dá sehnat nějaký adaptér na více baterii a kolik baterek najedno se dá tímto nabíjet? Případně nějaká rozumná nabíječka k tomu? Opět díky
Re: Blade mCP X BL
Ahoj, odpovědi jednu po druhé;HK 450 je to pádlový vrtulník lítá také, ale některé kusy dělají neplechu, koukni na assault 450 tamtéž, kamarád má HK500 o hodně lepší letový projev a stabilnější.A to nastavení BL najdi v DR expo zadej 125%, pozor u některých vyysílačů to nejde třeba DX6.ted´ nalistuj = travel adjust = a oddělení RUDD dej 95%, neb já mám 88%, to vyzkoušej. A máš prodlouženou ocasní tyčku? já ji mám delší o jeden a půl centimetru tím se sníží kmitání ocasu.Baterie jsou v pořádku a kolik minut lítám, asi 4min. Je dobré baterky nedojit, jestli máš nějaký měřáček na baterky, tak si to vyzkoušet a vylítat max. na 3,7v článek a zárovenˇ změřit čas a víš jak se ti za 4min. baterka vybije na jeden článek.a měřáky jsou také na HK, taktéž nabíječky a i kabely, doporučuji nabíječ reaktor 300w mají i s menší kapacitou a k tomu zdroj. http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... r_EU_Wareh http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... r_EU_Wareh: tak hledej,jo ahledej na evropském skladu tam se neplatí clo a DPH klikni na global warenhouse a objeví se evropský sklad.
MCPX-BL, blade 130x,trex 500, trex 550 dominator, dx7
Re: Blade mCP X BL
HK 500 má o hodně lepší projev než assalut 450, nebo lepší než HK 450? Právě že mám DX6i.. v D/R&EXPO dolní řádek - RUDD 0 100% INH - takhle mám nastaveno, víc než 100% nastavit nejde... Ocasní tyčku mám v plánu časem přemontovat ale jsem ve vrtulnících ještě celkem novej, tak se učím postupně na jednodušších věcech.. abych to pak dal zpátky dohromady ještě
s tím clem jsem to nevěděl, ten EU Warehouse jsem hledal, je i levnější poštovný..
Re: Blade mCP X BL
Dzon píše:HK 500 má o hodně lepší projev než assalut 450, nebo lepší než HK 450? Právě že mám DX6i.. v D/R&EXPO dolní řádek - RUDD 0 100% INH - takhle mám nastaveno, víc než 100% nastavit nejde... Ocasní tyčku mám v plánu časem přemontovat ale jsem ve vrtulnících ještě celkem novej, tak se učím postupně na jednodušších věcech.. abych to pak dal zpátky dohromady ještěs tím clem jsem to nevěděl, ten EU Warehouse jsem hledal, je i levnější poštovný..
Každý větší vrtulník má lepší letový projev než ten menší, větší je stabilnější. Nojo DX6i tam to nejde, ale kup si karbonovou kulatinu a nařezej si ocasní tyčku sám, nic tím neskazíš, tato operace je ta nejjednoduší věc, uvidíš že se BLko zklidní, a budeš ubírat na RUDD na těch 95%.
MCPX-BL, blade 130x,trex 500, trex 550 dominator, dx7
-
Strejdánek
- Příspěvky: 11
- Registrován: pát 30.01.2015 15:13
Re: Blade mCP X BL
to Dzon
Ano, používám klasickou mikropájku na kontakty s regulací, musíš to roztavit u sebe, protože to hned tuhne, a občas je potřeba tam i trošku materiálu přidat ( za chvíli se ti budou kupit opotřebovaná očka, a další plastové díly - nevyhazovat!!!) - používám je přesně na tohle.
Když používáš listy s výstupkem (výstupek posouvá podélné těžiště listu do výslednice aerodynamických sil a proto na listu nevzniká páka) celý let je "klidnější" a vrtulník do obratů přechází trošku "tupěji". U listů bez výstupků je to celé trošku ostřejší a divočejší. Ovšem rozdíl poznáš až budeš mít nalétáno mnoho a mnoho hodin a dokážeš ten rozdíl rozpoznat a využít. Takže na začátku určitě listy s výstupky.
Ano, používám klasickou mikropájku na kontakty s regulací, musíš to roztavit u sebe, protože to hned tuhne, a občas je potřeba tam i trošku materiálu přidat ( za chvíli se ti budou kupit opotřebovaná očka, a další plastové díly - nevyhazovat!!!) - používám je přesně na tohle.
Když používáš listy s výstupkem (výstupek posouvá podélné těžiště listu do výslednice aerodynamických sil a proto na listu nevzniká páka) celý let je "klidnější" a vrtulník do obratů přechází trošku "tupěji". U listů bez výstupků je to celé trošku ostřejší a divočejší. Ovšem rozdíl poznáš až budeš mít nalétáno mnoho a mnoho hodin a dokážeš ten rozdíl rozpoznat a využít. Takže na začátku určitě listy s výstupky.
Až půjdu údolím temných stínů, ničeho zlého se nebudu bát, protože ten největší hajzl jsem tady já
Re: Blade mCP X BL
Tak do předělání ocasu jsem se zatím nepustil ale "poslepoval" jsem mojí klasickou pájkou s okem místa, která předtím drželo-nedrželo vteřinové lepidlo a vypadá to že se povedlo
každopádně tahle redukce - http://www.rcking.eu/cs/blade-mcp-x-mic ... ttery.html lze připojit k nabíječce a nabíjet tak bez problémů 6 baterek na jednou? Chápu správně? a co se týká této nabíječky - http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... r_EU_Wareh zdroj k tomu seženu kde? nevyznám se moc v elektrice a nerad bych to koupil špatně.. Jinak mám možnost koupit "Raytronic C16 v dobrém stavu všechno na ní funguje" za 1700 použitou, myslíte že je to dobrá cena? Díky 
Re: Blade mCP X BL
Dzon píše:Tak do předělání ocasu jsem se zatím nepustil ale "poslepoval" jsem mojí klasickou pájkou s okem místa, která předtím drželo-nedrželo vteřinové lepidlo a vypadá to že se povedlokaždopádně tahle redukce - http://www.rcking.eu/cs/blade-mcp-x-mic ... ttery.html lze připojit k nabíječce a nabíjet tak bez problémů 6 baterek na jednou? Chápu správně? a co se týká této nabíječky - http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... r_EU_Wareh zdroj k tomu seženu kde? nevyznám se moc v elektrice a nerad bych to koupil špatně.. Jinak mám možnost koupit "Raytronic C16 v dobrém stavu všechno na ní funguje" za 1700 použitou, myslíte že je to dobrá cena? Díky
Tak ten nabíjecí kabel je dobrý, zdroj mají ZDE :http: //emotors.cz/zdroje/13440-efuel-540w30a-spinany-zdroj.html : nebo na HK tady: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html: ješte proč tak silné zdroje, určitě uvažuješ o větším vrtulníku, tam jsou trochu větší nároky na nabíjení. A ten raytronic 16 není špatný ,ale baterii 2650mAh s ní budeš nabíjet hodinu a s touto nabíječkou z HK: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html : je nabitá do dvaceti mimut, a umí nabít vše co budeš potřebovat, jde o to neudělat chybu jako já, začal jsem s nabíječkou lacinější a to jsem už udělal třikrát
MCPX-BL, blade 130x,trex 500, trex 550 dominator, dx7
Re: Blade mCP X BL
No nabíječka vypadá fajne ale i se zdrojem 4000,- Kč.. to je sakra hodně to mi za to nestojí.. to raději budu nabíjet baterky po jedné.. případně nějaký menší zdroj k tomu do začátku s tím že bych ho pak dál prodal?
Jinak - na simulátoru už s tím lítam vzhůru nohama ve všech úhlech i kousek nad zemí neustále ale v reálu to jde prostě děsně pomalu do tý otočky.. asi teda přehodím na listy bez výstupků a ještě něco co bych mohl nastavit aby to šlo do otáček lépe? mám DX6i a nastavení podle manuálu..
Jinak - na simulátoru už s tím lítam vzhůru nohama ve všech úhlech i kousek nad zemí neustále ale v reálu to jde prostě děsně pomalu do tý otočky.. asi teda přehodím na listy bez výstupků a ještě něco co bych mohl nastavit aby to šlo do otáček lépe? mám DX6i a nastavení podle manuálu..
Re: Blade mCP X BL
Ahoj, to co ti jde na simu na 100% tak real je slabých 30%.Nejde nastavit více než co je uvedeno v manuálu a kdyby, už tedˇje to žížnivá vosa, nebo jaký důvod tě žene k tomu, aby ta vosa byla ještě rychlejší?

MCPX-BL, blade 130x,trex 500, trex 550 dominator, dx7
Re: Blade mCP X BL
No z videí kde vidím jak se s tím lítá... mi to lítá tak 3x hůř do těch otoček.. jinak - koupil jsem ještě jeden použitej s tím že ten můj spíš budu dál používat na díly a je s ním problém s vibracemi, zkoušel jsem vyměnit cykliku a gumičky na cyklice před táhly jsou.. vrtulník se tak rozvibruje že z něho vypadne podvozek když ho držím v ruce, zkoušel jsem i za letu a vypadl i za letu.. :/ čím by to mohlo být?
Video: http://sendvid.com/fx8yznsv
Video: http://sendvid.com/fx8yznsv
- pheek
- Příspěvky: 725
- Registrován: sob 04.01.2014 21:54
- Bydliště: Přerov, Czech Reuplic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blade mCP X BL
Hele u tohoto vrtulníku toho moc na kontrolu není, podívej se zda máš všechny hřídele v rovině. Hlavní a příčná. Podívej se zda nemáš vůli v gripech, zda všechny ložiska jdou hladce bez vůle. Sundej listy a zkus to bez nich. Ještě zkontroluj hlavní kolo, a zda ti "nešmatlá" motorek.
Pokud jde o přetočení vrtulníku do invertu, bud zcela klidný, až budeš umět lítat tak i otočení vrtulníku půjde líp. Ti borci na videích mají něco nalítáné a ví jak pracovat s kolektivem, aby to šlo hladce. Řekl bych že tu řešíš blbosti, a chytáš se každého videa co je na trubce.
Pokud jde o přetočení vrtulníku do invertu, bud zcela klidný, až budeš umět lítat tak i otočení vrtulníku půjde líp. Ti borci na videích mají něco nalítáné a ví jak pracovat s kolektivem, aby to šlo hladce. Řekl bych že tu řešíš blbosti, a chytáš se každého videa co je na trubce.
LOGO 550 SX - Brain // SAB Goblin 380 - Brain // HELI-X V6
Re: Blade mCP X BL
Dzon píše:No z videí kde vidím jak se s tím lítá... mi to lítá tak 3x hůř do těch otoček.. jinak - koupil jsem ještě jeden použitej s tím že ten můj spíš budu dál používat na díly a je s ním problém s vibracemi, zkoušel jsem vyměnit cykliku a gumičky na cyklice před táhly jsou.. vrtulník se tak rozvibruje že z něho vypadne podvozek když ho držím v ruce, zkoušel jsem i za letu a vypadl i za letu.. :/ čím by to mohlo být?
Video: http://sendvid.com/fx8yznsv
Ahoj,nejde spustit to video, jestli ti vrtulník vibruje nejspíše to budou nevyvážené listy já vyvažuji tak ,že vezmu šroubek stejného průměru jako jsou v listech, ten šroubek musí mít nutu na plochý šroubovák,sešroubuješ je k sobě vezmeš žiletku, tu si někam upneš a položíš ty sešroubované listy nutou na žiletku a sleduješ kam padá těžší strana, na tu lehčí nalepíš na konec izolepu až budou listy vyvážené, ještě až budeš mít listy dole, roztoč vrtulník jestli nevibruje, pokud jo může být prasklá hlavní hřídel v těch místech co jsou šroubky a ještě zkontroluj ložiska jestli nějak nedrhnou, když budeš mít vyndanou HL hřídel.Ještě zkontoluj příčnou hřídel při sundaných listech vem imbus a toč šroubkem a uvidíš jestli je příčná křivá nebo rovná, druhá strana bude šmajdat.
MCPX-BL, blade 130x,trex 500, trex 550 dominator, dx7
Re: Blade mCP X BL
Ešte môžeš mať prasknutú hlavnú hriadeľ pri dvoch priečných dierkách na šrobiky, myslím skôr tu dole pri tej objimke, aj to sa stáva.
-
Strejdánek
- Příspěvky: 11
- Registrován: pát 30.01.2015 15:13
Re: Blade mCP X BL
Prasklá hlavní hřídel bude to poslední... tu drží nahoře hlava, ložisko cykliky, kroužek nad hlavními ložisky, ložiska a dole ozubené kolo. Vím o čem mluvím, mám jí prasklou cca do půlky a létám s ní minimálně už půl roku bez jakýchkoli vibrací a problémů. Pheek už to napsal = koukni na hlavní ozubené kolo, na vůle v hlavních ložiskách, zkontrololuj uchycení (dotažení) serv k rámu, a potom rozeber hlavu....
Až půjdu údolím temných stínů, ničeho zlého se nebudu bát, protože ten největší hajzl jsem tady já