Blade 200 SR X

Vrtulníky do velikosti 450
Odpovědět
Zpráva
Autor
sitra
Příspěvky: 31
Registrován: ned 05.05.2013 21:21

Re: Blade 200 SR X

#46 Příspěvek od sitra »

Ahoj,
jaký máte prosím rotorové listy, aby šla 200 rychle nahoru?
Popř. jak máte nastaven plyn? Já to zkoušel jak na setovce, tak s Dx6i a plynová páka je v podstatě nahoře a sice letí ale hrozný... Když jsem dal na mcpx-u páku nad půlku tak to byl fofr panečku....
Jinak aku jsem měl dobité. Takže pokles napětí nepřipadá v úvahu. Díky
Phoenix 4.0, WL911, mcpx, e325
crossfirej
Příspěvky: 43
Registrován: úte 13.05.2014 14:42
Bydliště: Brno

Re: Blade 200 SR X

#47 Příspěvek od crossfirej »

Trim plynu musí byt uplně nahoře, kdyz ho necham ve stredu v pulce tak skoro nevzletne .....
Coptera Traxxas Aton, Letadlo BETA 1400 .
Uživatelský avatar
VláďaW
Příspěvky: 62
Registrován: čtv 18.03.2010 0:00
Bydliště: Č. Budějovice

Re: Blade 200 SR X

#48 Příspěvek od VláďaW »

[quote="sitra"]Ahoj,
jaký máte prosím rotorové listy, aby šla 200 rychle nahoru?
Popř. jak máte nastaven plyn? Já to zkoušel jak na setovce, tak s Dx6i a plynová páka je v podstatě nahoře a sice letí ale hrozný... Když jsem dal na mcpx-u páku nad půlku tak to byl fofr panečku....

To je rozdílem mezi 4 a 6-ti kanálem.
Mini Titan E325S ARFTF, Blade 130X, Blade mCPx, Blade nano CPX, Blade mSR X, DX8
helipali
Příspěvky: 579
Registrován: stř 12.11.2014 21:22

Re: Blade 200 SR X

#49 Příspěvek od helipali »

Ked by si upravil pilnikom troska na sikmo uchytenie list tak, aby si ziskal vacsi fix kolektivny uhol. Tak by heli zacinal zdvihat na mensich otackach.
Tie rotorove listy mam na V200D01.
KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
gobi
Příspěvky: 82
Registrován: sob 12.07.2014 10:10
Bydliště: Praha

Re: Blade 200 SR X

#50 Příspěvek od gobi »

Hlavně neztrácet hlavu už je na světě Blade 230S.
crossfirej
Příspěvky: 43
Registrován: úte 13.05.2014 14:42
Bydliště: Brno

Re: Blade 200 SR X

#51 Příspěvek od crossfirej »

Mám informaci z Astramodel z červenec 2015, že ještě tento rok bude větší vrtulník se SAFE skoro velikost 450. Tak doufám že to "skoro" nebude znamenat ten jen ne o moc větší 230. Velikost 450 se SAFE bych asi ihned přikoupil. S vrtulníkem s technologií SAFE jsem jako začátečník velmi spokojen a da se říct že jinak bych vrtulník "nedal" . Teď zvažuji i letadlo se SAFE asi F4U Corsair S . Asi tak že vezmu vysílač Spectrum DX6i a pak letadlo BNF a setový vysílač od vrtulníku co mám prodám.
Coptera Traxxas Aton, Letadlo BETA 1400 .
Martin82
Příspěvky: 25
Registrován: čtv 10.12.2015 18:25

Re: Blade 200 SR X

#52 Příspěvek od Martin82 »

Můžete mě prosím někdo poradit se stabilitou a modem panika. Jsem začátečník a jedno rotor je pro mě úplná novinka. Ale od začátku musím, abych udržel vrtulník ve visu dávat dost křidélek cca 30až50% výchylky v režimu začátečník. Trim je málo. Zajímavé je, že ke konci baterky (asi změna otáček) se tento problém podstatně zlepší. Zároveň mám pocit, že když dám, režim panika, tak se s tím skoro nic neděje a pokračuje to vesele letem do …… pryč. To mě taky nepřipadá jako úplně super věc, jak všichni tak chválí.
Mám model RTF mod1, a když sem to vytáhl z krabice, tak vysílačka vůbec nebyla spárovaná s přijímačem. Tak sem to s omezenýma radami CZ návodu vlastní tvořivostí nějak propojil, ale nějak se mě to nezdá.
Nevíte prosím, kde by mohla být chybka a případně radu, jak postupovat na odstranění. Díky.
crossfirej
Příspěvky: 43
Registrován: úte 13.05.2014 14:42
Bydliště: Brno

Re: Blade 200 SR X

#53 Příspěvek od crossfirej »

Tam bude neco špatně nastavené . RTF by měl být uspešně a bezproblemově spárovany s vysílačkou ihned v krabici.. Zajdi do obchodu kde jsi koupil a žádej nápravu, tam jsou fandové a nastaví . Blade 200 SRX prave je senzační tím že vzletne , visí a přistane skoro sam bez vetšiho zásahu (v bezvetří), jen mala korekce směru (režim začátečník) . Ja trim "plynu" musel mit na max aby vubec letel. Chystam se ho kupovat znovu tentokrat v BNF a DX6.
Coptera Traxxas Aton, Letadlo BETA 1400 .
milagros
Příspěvky: 400
Registrován: sob 09.03.2013 19:27
Bydliště: Blansko

Re: Blade 200 SR X

#54 Příspěvek od milagros »

pokud je to stejny problem jako u 230S tak staci podle videa a yotubu udelat update a nastavit pomoci vysilace+trimrovaci let
Martin82
Příspěvky: 25
Registrován: čtv 10.12.2015 18:25

Re: Blade 200 SR X

#55 Příspěvek od Martin82 »

Díky za rady. Ale nejsem z těch videi na youtubu moc moudrý. A čistě na 200 sem tam našel jen něco v němčině a zas tak jednoznačný mě to taky nepřipadá. Můžete mě prosím doporučit nějaký odkaz. Nebo popis ideálně v češtině. Abych si tam nezaváděl chybu špatným překladem. Jinak to budu muset asi zanést do prodejny. Nějaké video na tu 230 sem našel, ale taky mě to nějak nesedí. Díky.
gobi
Příspěvky: 82
Registrován: sob 12.07.2014 10:10
Bydliště: Praha

Re: Blade 200 SR X

#56 Příspěvek od gobi »

jdi na http://www.bladehelis.com/Products/Supp ... 00#manuals

tam to vsechno je.
Trimy na nule jen trim plynu je vejš. nejdriv nastav serva do neutralni polohy pak paky serv kolmo a tahlama dorovnat desku c. Panic tlacitko ti srovna vrtulnik,ale ty ho musis dal ridit najdi si polohu vrtulniku ve visu ktera ti vyhovuje tu si zapamatuj a nauc a pak pristan.
Martin82
Příspěvky: 25
Registrován: čtv 10.12.2015 18:25

Re: Blade 200 SR X

#57 Příspěvek od Martin82 »

Trimovací let, nepomohl, tak sem zašel do prodejny. Prý mám částečně strhlé ozubení v jednom servu. Zřejmě proto nejde pořádně vytrimovat + mě poradili další věci k seřízení. Zkusím objednat nové a pak uvidíme. Díky za typy.
Uživatelský avatar
kokpilot
Příspěvky: 24
Registrován: stř 29.02.2012 12:40
Bydliště: Křenice P-V

Re: Blade 200 SR X

#58 Příspěvek od kokpilot »

Tak už je taky doma, verze bnf. Nalouskal jsem to do visílačky, pak přesně jak říkáte všechny trimy v nule kromě plynu ten prý až nahoře podle návodu, a nic. Pří zapnutý 200 jsem trimoval plyn dolu než se konečně chytil motor respektive zapípal regulátor a v poho. Plyn mám taky v nule a je to ok. Provedl jsem krátký trimovací let v ložnici cca 1min. a asi v pohodě. Ještě radeji dám ten jeden trimocí let a pak už se těším až si zalítám.
Ten trimovací let - to opravdu jen zapnu vrtulník cca 3min. vyset zase přistát vypnout a je to nastavený?
Nevíte někdo - mám DX6i, to panic tlačítko je na bindovací páčce, že?
DX6i, DX7 G2, Blade 200 SR X, Blade MCP X BL, Blade 330s
milagros
Příspěvky: 400
Registrován: sob 09.03.2013 19:27
Bydliště: Blansko

Re: Blade 200 SR X

#59 Příspěvek od milagros »

Jo je to spolecny.....kdybys chtel nejaky dily tak mam.....
Martin82
Příspěvky: 25
Registrován: čtv 10.12.2015 18:25

Re: Blade 200 SR X

#60 Příspěvek od Martin82 »

kokpilot píše:Ten trimovací let - to opravdu jen zapnu vrtulník cca 3min. vyset zase přistát vypnout a je to nastavený?

Jestli to máš v režimu pro trimovací let tak ano. Oba kniply do rohů – plynová samozřejmě dolu a do kraje a podržet panic tlačítko. Přesně si už tu polohu kniplů nepamatuji, už jí doma nemám. Ale je to na netu (youtube nebo ofiko stránky Blade) Plyn musí být přes půlku a stačí tuším jen 30 sec. visu. Podobně se programuje i ten motor na 200% a serva atd, ale tam jdou oba kniply tuším na stejnou stranu a od sebe.
Odpovědět

Zpět na „Heli - do 450“