Stapaka píše:Tak tady mám, pánové, problém.
Potřeboval jsem rozebrat Phantoma, ale jeden šroubek (hned za motorem před led světly) se protáčí ...
Nejde povolit. Závitové sedlo se utrhlo v plastu a protáčí se.
Už jste to někdo řešil? A máte někdo nějaký nápad jak na to?
Ať jsem hledal, jak jsem hledal, nic jsem o tom na fóru nenašel ...
Napadlo mne zkusit nahřát hlavu šroubu pájkou, ale nerad bych si udělal ještě větší problémy.
A tak počkám, jestli se s tím už někdo nedokázal popasovat.
Za rozumné nápady díky.

Zdravím všechny ve spolek.
S ohledem na fakt, že se nikdo k mému problému nevyjádřil, musel jsem si pomoci sám ...
Po delším zvažování se ukázala, jako nejrozumnější, varianta aretace pouzdra zajištěním z venku.
Do vrchní části skeletu jsem provrtal otvor o "D" 1,2 mm skrze plast až do stěny závitového pouzdra do hloubky cca 1,5 mm do závitového pouzdra.
Stěnu pouzdra jsem zaměřil pomocí prosvícením silným zdrojem ze spodku ramene.
Vzhledem k malé tvrdosti pouzdra se nijak nestačil nedeformovat otvor v plastu.
Drátem o "D" 1 mm jsem provedl chvilkové "zakolíkování" pouzdra vůči skeletu a problémový spoj hravě povolil.
Uvolněné závitové pouzdro roztrhlo nálitek skeletu na 3 místech.
Za použití "LOCTITE 480" jsem zafixoval znovu závitové pouzdro v nálitku skeletu.
Otvor ve svrchní části skeletu vedoucí k závitovému pouzdru jsem vyplnil bílým voskem na opravu bílého laminovaného nábytku.
Kdo průběh opravy neviděl, nebo s ním nebyl seznámen, místo opravy nezaregistruje.
(tedy z venku, zevnitř je vidět zalepené závitové pouzdro. Loctite 480 je totiž černé barvy)
Ale i zde se třeba nabízí lepší řešení ...
Já jsem spokojen, že jsem svůj problém vyřešil tak, že je vše opět funkční a provedené zásahy nejsou viditelné ...
Doufám, že tento návod nebudete nikdy potřebovat
