Nimbus 3,6m Reichard

Větroně s pomocným elektromotorem a nejčastěji sklopnou vrtulí
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Vážka
Příspěvky: 948
Registrován: sob 17.01.2015 19:22
Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Nimbus 3,6m Reichard

#121 Příspěvek od Vážka »

Děkuju, za těžiště budu rád. A kdybys mi změřil, jak máš uřízlou špičku, třeba od předku kabinky po motorovou přepážku, abych měl představu.
Možná ještě jestli máš foto, jak máš vyvedenou kabeláž od serv z křídla do trupu, přes MPX konektory nebo jinak?

Dneska mi volali z celnice, že už je tam motor z Japonska, abych doplnil info k proclení. Tak bych měl mít motor už brzo doma.
Jinak letadlo mám ofiko k vánocům, takže se ještě nemůžu pouštět do velkých akcí :-). Ale špičku ufiknu a motor tak zkusím napasovat každopádně už teď. To neodolám :-)
ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub
JETI DS-16
Uživatelský avatar
pepin
Příspěvky: 14361
Registrován: čtv 01.05.2008 0:00
Bydliště: praha 5

Re: Nimbus 3,6m Reichard

#122 Příspěvek od pepin »

těžiště změřím zítra, čumák mám ufiknutý 8cm před přední hranou kabiny, mpx konektory mám na volných prodlužkách.

P1160279.JPG
Uživatelský avatar
Vážka
Příspěvky: 948
Registrován: sob 17.01.2015 19:22
Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Nimbus 3,6m Reichard

#123 Příspěvek od Vážka »

Můžu se ještě zeptat, jak funguje to jištění spojení křídel gumovým okem a jak je to myšleno? Mě se to moc nezdá.
Na Gamě mám v křídlech šroubky, který se šroubujou jako červík ke spojovací trubce a tím ji jistí proti vysunutí, což mi připadá jako celkem elegantní a funkční řešení. Nebo jsem vyděl nějakou spojovačku od Multiplexu.

http://www.pelikandaniel.com/?sec=product&id=2303
ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub
JETI DS-16
Uživatelský avatar
pepin
Příspěvky: 14361
Registrován: čtv 01.05.2008 0:00
Bydliště: praha 5

Re: Nimbus 3,6m Reichard

#124 Příspěvek od pepin »

Vážka píše:Můžu se ještě zeptat, jak funguje to jištění spojení křídel gumovým okem a jak je to myšleno? Mě se to moc nezdá.



no zrovna u Nimbuse jistím křídla lerpenkou--křídlo trup--a čím dál tím víc mě sere, jak je to neustále opatlaný a nebejt lempl, předělal a koupil bych sem asi ty cvaky.

jinak u jiných er to stažení gumičkama používám.
Uživatelský avatar
Vážka
Příspěvky: 948
Registrován: sob 17.01.2015 19:22
Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Nimbus 3,6m Reichard

#125 Příspěvek od Vážka »

Zkusím něco vymyslet. Díky
ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub
JETI DS-16
Uživatelský avatar
pepin
Příspěvky: 14361
Registrován: čtv 01.05.2008 0:00
Bydliště: praha 5

Re: Nimbus 3,6m Reichard

#126 Příspěvek od pepin »

Vážka píše:Jinak letadlo mám ofiko k vánocům, takže se ještě nemůžu pouštět do velkých akcí :-). )


něco to má do sebe, já si vždy naděloval modelařinu bez ohledu na to, jestli jsou a nebo nejsou vánoce, ale pak jsem byl o vánocích zase smutnej, že jsem dostal od ježíška pod stromeček jenom pantofle :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Vážka
Příspěvky: 948
Registrován: sob 17.01.2015 19:22
Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Nimbus 3,6m Reichard

#127 Příspěvek od Vážka »

Jo, Jo :lol:
A taky mám dvě malý děti, který na Ježíška ještě věří, tak jim to nechci kazit a všechno musí být tajný.
ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub
JETI DS-16
Uživatelský avatar
pepin
Příspěvky: 14361
Registrován: čtv 01.05.2008 0:00
Bydliště: praha 5

Re: Nimbus 3,6m Reichard

#128 Příspěvek od pepin »

tak těžiště mi vychází 10--10,5cm od náběžky.
Uživatelský avatar
Vážka
Příspěvky: 948
Registrován: sob 17.01.2015 19:22
Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Nimbus 3,6m Reichard

#129 Příspěvek od Vážka »

.........Děkuju
ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub
JETI DS-16
Uživatelský avatar
Vážka
Příspěvky: 948
Registrován: sob 17.01.2015 19:22
Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Nimbus 3,6m Reichard

#130 Příspěvek od Vážka »

Mám jen takový nápad, trošku asi z toho dlouhého čekání na Vánoce. :)
Ale přemýšlím, jestli neudělat na Nimbuse prosklený kokpit s pilotem a nějakou palubkou.
Vím, že to není žádná polomaketa, ale nemuselo by to vypadat špatně. Vnitřek kabiny si udělám v pohodě sám, ale nevím, jak na ten skleněný kryt. Dělal jste někdo něco podobného? A kdyžtak z čeho? Napadá mě přes kopyto vytvarovat nahřátý lexan, ale nemám s tím žádnou zkušenost. Předem díky za tipy.
ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub
JETI DS-16
Uživatelský avatar
mhabr
Příspěvky: 1067
Registrován: sob 05.09.2009 0:00
Bydliště: Brno sever

Re: Nimbus 3,6m Reichard

#131 Příspěvek od mhabr »

Pod krytem kabiny není moc místa. Podle velikosti se baterka krytu téměř dotýká.
Uživatelský avatar
Vážka
Příspěvky: 948
Registrován: sob 17.01.2015 19:22
Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Nimbus 3,6m Reichard

#132 Příspěvek od Vážka »

...je pravda, že baterku zatím nemám, ale zdálo se mi, že s 3S podobným, co mám v Robinovi, by tam nějaké místo mohlo zbýt.
Našel jsem tu vlákno s domácím vakuování z Durofoilu, tak to prozkoumám.
Spíš jde o to, že mi chybí nějaké to kutění.
ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub
JETI DS-16
Uživatelský avatar
mhabr
Příspěvky: 1067
Registrován: sob 05.09.2009 0:00
Bydliště: Brno sever

Re: Nimbus 3,6m Reichard

#133 Příspěvek od mhabr »

No, já tam mám 4S, 4000mAh.
Uživatelský avatar
Vážka
Příspěvky: 948
Registrován: sob 17.01.2015 19:22
Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Nimbus 3,6m Reichard

#134 Příspěvek od Vážka »

Uvidím, já ještě nemám v baterce jasno. Díky
ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub
JETI DS-16
Uživatelský avatar
pepin
Příspěvky: 14361
Registrován: čtv 01.05.2008 0:00
Bydliště: praha 5

Re: Nimbus 3,6m Reichard

#135 Příspěvek od pepin »

Vážka píše:... zdálo se mi, že s 3S podobným, co mám v Robinovi, by tam nějaké místo mohlo zbýt.


3 sada je na Nimbuse málo, chce to určitě 4 sadu, která dá i s rezervou jak bude stárnout alespon chvilkově tak 50A.
cca 3000 ma mi přijde pro Nimbuse tak akorát.

já vždy raději dvě méně kapacitní baterky, než jednu cihlu, ale poslední dobou už né za každou cenu hnát váhu dolu i na baterce a tu trápit odběrem na jejím maximu a na každou sezonu pak kupovat nové sady.

když z nich sosám tak maximálně 2 třetiny krátkodobě povolených maximálních ampér a po přistání v baterce zustává ideálně 20 procent, tak vydrží i několik sezon, i když už mají postupně menší kapacitu.
Odpovědět

Zpět na „Elektrovětroně“