Jo a přiznám se, že jsem před focením klávesnici vyluxoval
VBar NEO
Re: VBar NEO
Tak se mi konečně udělalo trochu volna, abych mohl NEO donastavit a vyzkoušet i s Pro Rescue firmwarem. Napřed jsem ale vyzkoušel NEO ve verzi Express, která nemá expertní nastavení, ale která by měla podle Mikada uspokojit po letové stránce většinu pilotů. Jako nejvhodnější stroj pro zkoušení jsem zvolil Gaui X3, protože právě malé stroje dělají bezpádlům potíže. To ale neplatí pro NEO. X3 létá v defaultním nastavení překvapivě dobře. Nic nekmitá, nic neustřeluje, ani když se Vrtulníku naloží kolektiv. Jediné co se musí pro běžné létání zvednout jsou zisky, protože ty jsou od výrobce nastaveny docela nízko. Jinak se nenastavuje nic. Pokud někdo chce expertní nastavení, ve kterém je příkladně naprosto volně definovatelná deska cykliky, volné vytváření logických funkcí, governor pro spalovací motory, firmware pro letadla a mnoho parametrů pro jemné dolaďování letového projevu, připlatí si 35 EUR. Pokud chce někdo záchranu dostane ji i s expertním nastavením za 100 EUR. No a právě záchranu jsem dnes testoval. Nastavení je opravdu nulové. Pouze je nutné přiřadit přepínač. To je vše. Žádná kompenzace piruet a podobné záludnosti. Mikado doporučuje záchranu spouštět mžikovým spínačem, protože je třeba ji spínačem jen zapnout, ale vypínat se nijak nemusí. Jak tedy záchrana funguje? Cvakne se mžikovým spínačem, a vrtulník se srovná do vodorovné polohy ližinami dolů a lehce stoupá no a letí se normálně dál. Pokud je vrtulník v invertu, tak se přetáčí ližinami dolů čtvrtpiroflipem. Při záchranném manévru je možné buď neřídit, ale i řídit. Pokud se neřídí, tak záchrana udělá svoji práci a čeká až pilot začne řídit kolektivem. Pokud se řídí, tak je to záchraně celkem jedno. Vstupy pilota složí se svými stupy tak, aby dosahla svého. To znamená vrtulník ližinami dolů a stoupající. Zkoušel jsem třeba dělat pořád piruety v invertu a cvaknout záchranu aniž bych přestal dělat piruety. Výsledkem byl elegantní piroflip a vrtulník piruetující ližinami dolů. Stejný výsledek byl i při pirotictocích. Výhoda této možnosti je, že i když má vrtulník dopřednou rychlost a někam letí i v průběhu záchraného manévru, dá se už v růběhu manévru brzdit, nebo korigovat směr letu. Zkušený pilot tedy může záchraně "kecat do řízení", začátečník se můje jen vézt. Takže vše opravdu funguje tak jak Mikado Inzerovalo. "Zblbnout" záchranu se mi zatím nijak nepodařilo. Vrtulník je možné i při zapnutí položit na bok a pak jít létat. NEO díky permanentní kalibraci pořád ví kde je dole a kde nahoře. Zázraky ale neumí ani NEO a v případech kdy hrají roli velké setrvačné síly tak je třeba počítat s tím, že vrtulník bude nějakou dobu po aktivaci záchrany pokračovat původním směrem. Zkoušel jsem střemhlavý let k zemi a od aktivace záchrany k počátku stoupání potřeboval vrtulník 1.5 až 2m výšky. Při nácviku Smack Down se tedy na záchranu spoléhat jen s rozvahou
.
Jo a přiznám se, že jsem před focením klávesnici vyluxoval
Jo a přiznám se, že jsem před focením klávesnici vyluxoval
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
Re: VBar NEO
Taky jsem uz nainstaloval 
T-Rex 550, Logo 550 SE, KDS Agile 5.5, Goblin 700, KDS Chase, Goblin 380
Re: VBar NEO
Ja som vedel ze to neo bude pecka .super recenzia
VBar Control , Logo 550 SX+Neo, Goblin700 Competition+neo , Icharger 4010duo ,
Re: VBar NEO
Zrejme bude zmena bezpadla. Vypada to moc zajimave.
T-Rex 600E Pro Spirit, T-Rex 600N AR7200BX, UH-60 (T-Rex 500)
DX9
Carbon Cub SS, Traxxas Summit
DX9
Carbon Cub SS, Traxxas Summit
Re: VBar NEO
Tak taky vyzkouseno a spokojenost
jinak ani na sedmikilu neni treba externi sensor.
T-Rex 550, Logo 550 SE, KDS Agile 5.5, Goblin 700, KDS Chase, Goblin 380
- Arcicorsa
- Příspěvky: 1438
- Registrován: sob 12.01.2013 12:07
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: VBar NEO
Pánové mohu se zeptat kolik ta sranda v plné verzi stojí (se záchranou)?? Je k tomu potřeba to jejich rádio nebo to jde řídit čímkoliv??
Goblin 500 Spirit@MiniProtos Spirit@Oxy3 Spirit@Taranis + Xlite RC@ www.arcitimer.com
Re: VBar NEO
Pro rádia třetích značek (tzn. ne Vbar Control) stojí VBar cca 5000 kč. Firmware Pro se záchranou stoji 100 EUR.
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
Re: VBar NEO
Čau.Taky jsem na to koukal a vychází mě to na 8100 Kč nejlevnejic.Takže 5300 Kč za holý Express a pak se přikoupí ta aktualizace.Pak tam je ještě verze s externím snímačem a to už je přes 11000 asi když ten zabudovanej nestačí na vibrace.Proč tam ale nedaliten lepší dovnitř?
Re: VBar NEO
Externí senzor potřebuje už málo kdo. Prakticky jen pístové motory a turbíny, kterých je jak šafránu. Výhodou externího senzoru je, že funguje zároveň i ten interní a v případě výpadku se dokáží nahrazovat. Mikado nikdy nebylo o ceně, ale o funkčnosti.
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
-
Mad_Box
- Příspěvky: 2351
- Registrován: pon 29.08.2005 0:00
- Bydliště: Dvůr Králové n.L.
- Kontaktovat uživatele:
Re: VBar NEO
Jak se zachová záchrana když vytuhnu s kniplem někde nadoraz a zmáčknu jen záchranu?
Raptor E700 (MSH Brain)
MiniProtos (miniVbar 5.2)
MiniProtos (miniVbar 5.2)
Re: VBar NEO
Mad_Box píše:Jak se zachová záchrana když vytuhnu s kniplem někde nadoraz a zmáčknu jen záchranu?
Ked vytuhneš, tak nič nezmačkneš!
Agile 7.2, Vbar Control.
Re: VBar NEO
V průběhu záchrany se dá řídit. Je v podstatě jedno co se dělá s vrtulkou, ale cyklikou se ale dá záchraně vnutit směr letu. To znamená i do země. Mikado tuto funkci udělalo schválně pro případy kdy agresivní záchrana vrtulník někam odstřelí a pilot se jen kouká kam se helina řítí. Na druhou stranu se záchrana dá cvakat třeba 20x za sebou v pruběhu 5 sekund dokud se pilot nezorientuje a nepřevezme řízení. Tato záchrana je prostě jiná a chce její používání natrénovat. Koneckonců jako všechno související s helinami.
Mikado důrazně doporučuje si přečíst návod k použití záchrany:
http://www.vstabi.info/de/node/1930
V souhrnu bych dotaz připodobnil k řízení auta: Co se stane když při krizovém brzdění zatočím s volantem na plno doprava. Pobere to stabilizační systém?
Ostatní záchrany se chovají tak, jako by vám auto při krizovém brždění srovnalo kola do přímého směru ať jedete kudy chcete.
Mikado důrazně doporučuje si přečíst návod k použití záchrany:
http://www.vstabi.info/de/node/1930
V souhrnu bych dotaz připodobnil k řízení auta: Co se stane když při krizovém brzdění zatočím s volantem na plno doprava. Pobere to stabilizační systém?
Ostatní záchrany se chovají tak, jako by vám auto při krizovém brždění srovnalo kola do přímého směru ať jedete kudy chcete.
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
Re: VBar NEO
Nemáš tak úplně pravdu. Na V-Bar nedám dopustit ale některé systémy to mají vyřešené tak že si prioritu kniplů při zapnuté záchraně můžeš sám určit.
- pkotatko
- Příspěvky: 6687
- Registrován: sob 13.01.2007 0:00
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: VBar NEO
Ne nektere. Oba co zachranu maji. U obou si muzes nastavit jak hodne bude do toho knipl kecat.
Zadne brzdeni rovne. Pritahnu naplno vyskovku pri zapnute zachrane a helina bude delat flipy a pritom si krasne sama prehazovat kolektiv a stale stoupat.
Zadne brzdeni rovne. Pritahnu naplno vyskovku pri zapnute zachrane a helina bude delat flipy a pritom si krasne sama prehazovat kolektiv a stale stoupat.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Re: VBar NEO
Konceptem záchrany VBaru je nic nenastavovat s tím, že záchrana pokaždé bude fungovat tak jak je jí dáno. Eliminují se tím případy kdy se modelář popasuje s množstvím parametrů tak, že první vyzkoušení záchrany skončí v zemi. (Což se u záchran do současné doby mnohokrát stalo) Je nadruhou stranu opravdu možné, že fixní nastavení parametrů "vytuhávacímu" typu pilotů opravdu nebude vyhovovat. Celý záležitost je snadno řešitelná přidáním jednoho nastavovacího parametru, který Mikado určitě přidá, pokud hlas "vytuhávacích" pilotů bude bude dostatečně silný.
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control