VBar NEO

Motory, gyra, serva, regulátory, stabilizátory, ale i ložiska a jiné obecné technické problémy
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
IgorGSM
Příspěvky: 1023
Registrován: ned 06.02.2011 0:00
Bydliště: Šurany

Re: VBar NEO

#31 Příspěvek od IgorGSM »

--------------
T-Rex600E@Spirit T-Rex600N@Spirit T-Rex450@Spirit RaptorG4E720@Spirit Chase360@Spirit
petrkov
Příspěvky: 5
Registrován: sob 18.04.2015 21:55

Re: VBar NEO

#32 Příspěvek od petrkov »

Hezký video ale tak nějak mě připadá že to je jen poloviční.Co jsem koukal u démona nebo spirita tak tam ten režim je vymakanej víc.Pokud vím tak přesně tohle umí obojí už dávno a mužeš si tam ještě nastavit co ti vyhovuje.Fakticky jsem viděl že to funguje i při pořádný akrobačce.Shodou okolností chodim na letiště s klukama v něměcku kde občas zafrká i sám Uli tak jednou mu to na tu novou záchranu málem spadlo.Fakt bych se z toho moc neradoval ale nechci to nějak hanit ještě to asi vychytaji.Kluci říkaj že nejlepší záchranu má zatim spirit a letový projev na hodně podobný urovni jak vbar takže za tu cenu nevidim lepši možnost.Ja litam s padlama tak to moc nerešim.
Nechci do toho kecat ale přijde mi to tu jak reklama na nový vbar kdybyste rači podporovali česky produkty.Dělam sice v něměcku ale je to škoda že se daji lidi u nás tak snadno oblbnout.
Uživatelský avatar
Hum4nfrog
Příspěvky: 282
Registrován: sob 13.03.2010 0:00
Bydliště: Plzeň

Re: VBar NEO

#33 Příspěvek od Hum4nfrog »

Píšu jen co se zajímavého dozvím.
To že třeba auta z Nošovic jsou cenově výhodnější než auta německá je také všeobecně známo. I to že nejezdí špatně a mají dlouhou záruku. Má se proto u nás přestat mluvit o Audi a BMW? Jsou jejich majitelé oblbnutí?
Cena není jen o tom strhnout trh. Je i o stabilitě firmy. Mikado je tu už 25 let a planuje tu ještě nějakou dobu být. Podívejte se jak byl slavný Micobeast a kolik se jich prodalo. Kdo ho dnes chce? A to byl podstatně levnější. Kdy dnes slyšíte o Alignu - největším výrobci RC vrtulníků na světě? Goblin a Spirit září teď jako supernova a to si myslím bude i měřítkem jejich životnosti. Ale to všichni uvidíme za pět let. Snad se pletu.
Mikado je malá firma o několika lidech a hodně lidí jim fandí. Když se podíváte co za ta léta dokázali, zejména s konkurencí z východu v zádech, tak dle mého klobouk dolů.

EDIT: Mimochodem co má pořádná akrobačka společného ze záchranou? Při pořádné akrobacii nemají záchrany prakticky moc šancí. Odhaduji tak 20%. Už jen proto, že ji pilot nestihne cvaknout, nebo má dost rozumu na to aby to ani nezkoušel.
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
Uživatelský avatar
pheek
Příspěvky: 725
Registrován: sob 04.01.2014 21:54
Bydliště: Přerov, Czech Reuplic
Kontaktovat uživatele:

Re: VBar NEO

#34 Příspěvek od pheek »

Hum4nfrog moc pěkně napsané.
LOGO 550 SX - Brain // SAB Goblin 380 - Brain // HELI-X V6
Uživatelský avatar
OPR
Příspěvky: 5682
Registrován: stř 21.07.2010 0:00
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Kontaktovat uživatele:

Re: VBar NEO

#35 Příspěvek od OPR »

Zase se jeden našel :lol: No, mne spíš příjde, že pokaždý někdo úplně zbytečně "zanese" do vlákna o něčem výrobky, které mají svá vlákna. A nezaujatému pozorovateli by se mohlo začít zdát, že dělá reklamu úplně něčemu jinému :-) Prostě tohle tady je, je to první info co Mikádo pustilo ven a dokud se k tomu nějakým způsobem nedostane masa BFU, asi těžko to brát jinak, než jako puhou zajímavost s informační hodnotou úrovně existenční.
Uživatelský avatar
BoŠ
Příspěvky: 1539
Registrován: ned 26.05.2013 11:06
Bydliště: Brno

Re: VBar NEO

#36 Příspěvek od BoŠ »

Jak již zaznělo, při 3D akrobacii záchranu zkušený pilot necvakne, ale možnost záchrany přiláká k Vbaru začátečníky, a o to tady asi jde.

I když záchrana půlpiroflipem - nevím, nevím. Já záchranu párkrát použil jak u démona, tak u spirita, a pokaždé to byl celkem hukot, a to se stabilizovalo do nejbližší horizontální polohy. S půlpiroflipem bych byl asi rovnou v poli. Ale uvidíme, jaké budou zkušenosti budoucích zákazníků, třeba to mají vymakané.
MC-20HOTT,DS-16,X10S,14SG,S-trino MkII,SpeedFire, Extra 102",MiniCorado,LOGO550SE,Goblin570
Uživatelský avatar
IgorGSM
Příspěvky: 1023
Registrován: ned 06.02.2011 0:00
Bydliště: Šurany

Re: VBar NEO

#37 Příspěvek od IgorGSM »

Ked trenujem nejaky novy prvok tak ho trenujem vo vacsej vyske a tym padom stiham cvaknut zachranu ktoru aj aktivne vyuzivam takze zacharana neni len pre zaciatocnikov. A uz som daval zachranu aj 1,5 metra nad zemou takze je to o tom mat nacvicene ze v krizovke cvakam vypinac so zachranou.
Len ten tvrdi ze zachrana je blbost a nepotrebuje ju co nikdy bezpadlo s nou nemal.
T-Rex600E@Spirit T-Rex600N@Spirit T-Rex450@Spirit RaptorG4E720@Spirit Chase360@Spirit
Uživatelský avatar
Dandyč
Příspěvky: 7
Registrován: ned 21.12.2014 22:15
Bydliště: Pardubice

Re: VBar NEO

#38 Příspěvek od Dandyč »

189 Éček za RX verzi + 99 Éček za upgrade na pro se záchranou to by se ještě šlo. :)
Aurora 9
LOGO 480 XXTREME/KBar/JIVE 80LV/HK 4015
LOGO 550 SX/Mini VBar/JIVE 100LV/HK-III 4025
Uživatelský avatar
Hum4nfrog
Příspěvky: 282
Registrován: sob 13.03.2010 0:00
Bydliště: Plzeň

Re: VBar NEO

#39 Příspěvek od Hum4nfrog »

Neo má hlavně nový firmware. Vylepšení se týká zejména rychlostního létání, kdy je potlačen efekt nechtěného stoupání stroje a má být vylepšeno i chování při naopak hodně nízkých otáčkách. Na oboje jsem hodně zvědavý. Forza700/Logo690

Co je ale asi nejzajímavější je rozhranní Macrocells. Je pro VBar Control a dají se v něm volně definovat funkce se zřetězenými vstupy a výstupy propojených do svazků příkazů které mohou vytvořit až 40 "kanálů" Takže pro makety a složité stroje jako jsou vícerotorové vrtulníky asi nebude lepšího nářadí. Tuhle jsem tu někde četl formulaci že "Konkurence může závidět" :-)

Ucelený přehled funkcí si lze prohlédnout zde:
http://www.vstabi.info/en/node/1903
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
stanikg
Příspěvky: 304
Registrován: ned 16.02.2014 19:46

Re: VBar NEO

#40 Příspěvek od stanikg »

Furt tvrdim spirit perfekt . V bar is the best
VBar Control , Logo 550 SX+Neo, Goblin700 Competition+neo , Icharger 4010duo ,
Uživatelský avatar
Hum4nfrog
Příspěvky: 282
Registrován: sob 13.03.2010 0:00
Bydliště: Plzeň

Re: VBar NEO

#41 Příspěvek od Hum4nfrog »

Tak takhle vypadá NEO zblízka. Kdyby nic jiného, tak si dávají u Mikada práci a dělají vývody bokem. Zajímavé je, že i tahle verze pro VBar Control může být připojena k přijímačům ostatních značek. Takže pokud by někdo pokukoval po VBar Controlu tak si může pořídít NEO s integrovaným přijímačem, nějakou dobu ho používat třeba se Spectrem, a pak dez dalších výdajů přejít na VBar Control.
Přílohy
027.JPG
020.JPG
018.JPG
017.JPG
REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
Uživatelský avatar
pkotatko
Příspěvky: 6687
Registrován: sob 13.01.2007 0:00
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: VBar NEO

#42 Příspěvek od pkotatko »

Jake digitalni protokoly Neo poporuje ?
Podporuje EX-Bus ( Jeti ) ?
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Uživatelský avatar
OPR
Příspěvky: 5682
Registrován: stř 21.07.2010 0:00
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Kontaktovat uživatele:

Re: VBar NEO

#43 Příspěvek od OPR »

Máš až nějak moc podezřele čistou klávesnici. :mrgreen:
Uživatelský avatar
pheek
Příspěvky: 725
Registrován: sob 04.01.2014 21:54
Bydliště: Přerov, Czech Reuplic
Kontaktovat uživatele:

Re: VBar NEO

#44 Příspěvek od pheek »

Předpokládám že TELE1 a TELE2 jsou porty pro spektrum satelity, je to tak?
LOGO 550 SX - Brain // SAB Goblin 380 - Brain // HELI-X V6
Uživatelský avatar
Dandyč
Příspěvky: 7
Registrován: ned 21.12.2014 22:15
Bydliště: Pardubice

Re: VBar NEO

#45 Příspěvek od Dandyč »

TELE 1, TELE 2 - Telemetrické porty pro VBar Control.
Spektrum satellity a Digital Bus RX to dle specifikace podporuje. Na Vstabi.info zatím je ke stažení jen Quickstart Guide. Teda jestli blbě nehledám 8O -vidím tam jen osnovu.
Aurora 9
LOGO 480 XXTREME/KBar/JIVE 80LV/HK 4015
LOGO 550 SX/Mini VBar/JIVE 100LV/HK-III 4025
Odpovědět

Zpět na „Heli - technika“