Převinutí HPI Flux
- Wirda
- Příspěvky: 440
- Registrován: stř 03.08.2011 0:00
- Bydliště: Černovice u Tábora
- Kontaktovat uživatele:
Převinutí HPI Flux
Ahoj,
Krtku mám na tebe dotaz. Potom to kdyžtak smažte. Mám v rc autě motor na 4s (Alphastar 2350) Pohon byl dán regulátorem na 4s. Motor je to kvalitní. Jendá se o HPI Flux. Jde mi o to, že chci regl na 6s a jestli to můžu použít s tímto motorem. Už dříve jsem obdobný problém řešil s Doktorem ohledně letdal a ubezpečil mě, že je to možný. Sám provozuju edf s motorem 3s na baterku 4s a bez problémů. Mustanga jsem měl taky na 3s a občas jsem ho prohnal 4skou a nic se nedělo, motor vlažný.
Díky za info
Krtku mám na tebe dotaz. Potom to kdyžtak smažte. Mám v rc autě motor na 4s (Alphastar 2350) Pohon byl dán regulátorem na 4s. Motor je to kvalitní. Jendá se o HPI Flux. Jde mi o to, že chci regl na 6s a jestli to můžu použít s tímto motorem. Už dříve jsem obdobný problém řešil s Doktorem ohledně letdal a ubezpečil mě, že je to možný. Sám provozuju edf s motorem 3s na baterku 4s a bez problémů. Mustanga jsem měl taky na 3s a občas jsem ho prohnal 4skou a nic se nedělo, motor vlažný.
Díky za info
Přístroj, který je pod proudem, vypadá stejně jako ten, který není, jen je jiný na dotek. :D
Re: Tuning střídavých heli motorů (převíjení)
To Wirda: Regulator na 6s je mozne pouzit na pohon s akumulatorom 1s, 2s, 3s, 4s, 5s, 6s. Nie viac. Je to vlastne urcenie max. napetia, ktore znesie regulator. Motor napajat vyssim napetim ako je urcene, teda napr. motor na 3s napajat s akumulatorom na 4s je v podstate nie celkom rozumne, ale pokial to ten motor znesie, tak moze byt. Potom ale pozor na prudovu zatazitelnost regulatora - teda max. hodnoty prudu regulatora v Amperoch, aby nebola prekrocena.
Gaui 100,Rex 450,Prôtos 500,Frenzy TZ 50,Logo 600SE,FX18 DSM2,JR 9 DSM2,
MAX,Rival,BN-2 Islander
MAX,Rival,BN-2 Islander
- Wirda
- Příspěvky: 440
- Registrován: stř 03.08.2011 0:00
- Bydliště: Černovice u Tábora
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning střídavých heli motorů (převíjení)
S reglem je mi to jasný. Chci ho nahradit za jiný s možností až 6s. Jde mi o ten motor. Zkusím a případně když bude moc topit, tak ho vyměním za adekvátní.
Přístroj, který je pod proudem, vypadá stejně jako ten, který není, jen je jiný na dotek. :D
- jaroslav.falcon
- Příspěvky: 1528
- Registrován: pon 08.10.2012 22:15
- Bydliště: Kladno
Re: Tuning střídavých heli motorů (převíjení)
Pokud při napájení motoru na 6s nepřekročíš max povolený proud tak to motoru vadit nebude, ale to znamená změnit převod,vrtuli atd. V podstatě si pohoršíš s účinností. Můžeš to přepojit na hvězdu pokud je to trojúhelník a dovolí ti to konstrukce a vinuti - pravděpodobně to bude problém, protože to bude vinutý s vícero vodičů a budeš mít ve spletenci problém rozeznat co je co. Pokud necháš stávající konfiguraci převodu,vrtule motoru a jen zvedneš 6S a dáš 100% tak motor shoří.
Re: Převinutí HPI Flux
Pokud je ten motor vlažný při plném zatížení a cca 30 s běhu, tak bych se více článků nebál.
Nicméně vzroste spotřeba - požadavek více A z baterií a regulátoru.
Taky jde o to, jestli baterky dávají při plném odběru dostatečně vysoké napětí - abys nevyměnil baterky
za kvalitnější, které dají vyšší napětí na článek a tudíž razantně stoupne spotřeba a teplota motoru.
Dokud na motoru po jízdě udržíš přimáčknutou ruku a motor je z kvalitních materiálů není problém.
Nicméně vzroste spotřeba - požadavek více A z baterií a regulátoru.
Taky jde o to, jestli baterky dávají při plném odběru dostatečně vysoké napětí - abys nevyměnil baterky
za kvalitnější, které dají vyšší napětí na článek a tudíž razantně stoupne spotřeba a teplota motoru.
Dokud na motoru po jízdě udržíš přimáčknutou ruku a motor je z kvalitních materiálů není problém.
Re: Převinutí HPI Flux
Je to prevlecena mamba-neu, akroat ty byvaly 2200kV. Pokud se s nima jezdilo na 6S, tak nevidim duvod proc by to nezvladl tenhle. Akorat dat mensi pastorek. Jsi na same horni rozumne hranici max. otacek motoru. Nechal bych to na ty 4S, i tak to je raketa.
E-Maxx, Frsky Taranis, 90 Toro, 150 FPV a 200 SOPTIK a ruzne mikropoletuchy
Re: Převinutí HPI Flux
RimmerCZ píše:Je to prevlecena mamba-neu, akroat ty byvaly 2200kV. Pokud se s nima jezdilo na 6S, tak nevidim duvod proc by to nezvladl tenhle. Akorat dat mensi pastorek. Jsi na same horni rozumne hranici max. otacek motoru. Nechal bych to na ty 4S, i tak to je raketa.
cca 51000 otáček na šestičlánek bez zátěže - se zátěží spadnou na cca 45 000
to mi nepřijde nějak moc. A lepší je honit výkon napětím.
Nicméně bych zkusil napřed 5čl.
On 1 čl výkon dost zvedne.
Re: Převinutí HPI Flux
Co mas za auto?
dt-01,df-02,Asso b4.1,Sworkz s104,Ejebo,TLR 8ight-t 2.0,Xray xb9,Agama a8,Schumacher SVR,Xray XT8e
Re: Převinutí HPI Flux
Alpha 2350 myslím není od Castlu. Ten má na svědomí Tork 2200. Každopádně 6S už je napětí jako blázen a bál bych se přehřívání motoru, proto bych při prvních jízdách často měřil jeho teplotu.
Re: Převinutí HPI Flux
martinD píše:Co mas za auto?
Sa pytam lebo nerozumiem niekedy o co komu ide, ludia maju auta stavane na 40kmh a snazia sa any isli 100. Ked mas na novy regler a 6s baterie, tak si kup aspon motor s nizsim kV urceny na 6s a nevymyslaj , Toto neni lietanie, tu sa prudove zatazenie pohybuje vo velmi sirokom spektre a tak naco so to komplikovat riesenim ktore neumerne zvysuje prehrievanie elektroniky (nie, nefunguje to take ze zapojis na 220V a das 1z pastorok a budes vpohode). Su dovody preco napr na zavodoch nenajdes vacsinou ani2650kv na 4s, ale 2100,1900 atd.
dt-01,df-02,Asso b4.1,Sworkz s104,Ejebo,TLR 8ight-t 2.0,Xray xb9,Agama a8,Schumacher SVR,Xray XT8e