Pokud máte chuť jen tak tlachat, tak tady je to správné místo... také sem budou admini přesouvat věci, které podle jejich názoru jinam nepatří.
Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.
Pravidla fóra
Pokud bude tlachání ve Smetišti zcela mimo téma modelářství, případně ohrožující pověst modelářství, bude příspěvek/téma odstraněno.
Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.
Dejfak píše:Je výpadek signálu rozpoznán stejně jako zahlcení? Docela by mě zajímalo co by se stalo. Vím, když někdo dělal testy přijímačů a přelétal před směrovou anténou, z které lezlo kdoví co, tak Failsafe se nechytal.
Vysílání širokopásmového (bílého) šumu vyvolá stejný efekt jako ztráta signálu.
Konzultoval jsem otázku zaměřování modelů pomocí radaru ve známé Pardubické továrně. Primárně mi šlo o možnost sledovat trasu pyloňáku s vysokou přesností.
Odpověď byla, že to nemá v současnosti řešení a to i při podmínce "bez ohledu na cenu"..
Takže bych opravdu nebral ty zprávy na idnes, jako pravdu. Možná si to myslí/přeje redaktor.
Dejfak píše:Je výpadek signálu rozpoznán stejně jako zahlcení?
Obecně by tomu tak mělo být, ale může to být naprosto individuální záležitost. Nelze vyloučit to, že některý ojedinělý přijímač se za určitých specifických okolností zachová nesprávně tedy, že nepřejde do fail-safe režimu. Obecně pokud přijímač po nějakou dobu specifickou pro daný přenosový systém nedokáže rozpoznat signál svého vysílače ať už je to z důvodu rušení, zahlcení či ztráty spojení třeba z důvodu vypnutí Tx tak se má zachovat podle toho jak je nastaven nebo co vůbec z hlediska fail-safe umožňuje mít na výstupech v takovém stavu tedy signál dle příslušné podporované a nastavené varianty fail-safe a nebo stav bez signálu.
TomasC píše:Konzultoval jsem otázku zaměřování modelů pomocí radaru ve známé Pardubické továrně. Primárně mi šlo o možnost sledovat trasu pyloňáku s vysokou přesností.
Odpověď byla, že to nemá v současnosti řešení a to i při podmínce "bez ohledu na cenu"..
Takže bych opravdu nebral ty zprávy na idnes, jako pravdu. Možná si to myslí/přeje redaktor.
Pamatujte "nic není nemožné", třeba taková koptera je vynikající vyzařující zdroj elektromagnetismu, a na relativně "krátkou" vzdálenost zjistitelný(VERA), přece vám nesdělí strategické podrobnosti. A dokonce existují radary které zjistí i malé předměty(samozřejmě ne na desítky kilometrů).
Naposledy upravil(a) DJIvison dne čtv 26.02.2015 14:19, celkem upraveno 1 x.
JosefSvejk píše:Kde je ta informace o zaměření radarem? V tom odkazovaném článku ji nevidím.
Není tam informace o zaměření, ale pouze o vybavení mobilními radary pro detekci malých létajících strojů. To nakolik jsou případně účinné už tam zmíněno není. Zdroj: viz tento odkaz (tento odkaz jsem zde již uváděl).
U citlivých objektů se v posledních měsících objevily speciální mobilní radary pro detekci malých létajících strojů.
Pokud stroj vysílá jakýkoliv signál (třeba FPV), tak není problém ho zaměřit multilaterárním principem. Stačí na to 4 klíčenky na čtyřech místech propojených internetem. Jistě znáte program Flightradar 24, kde se poslední dobou objevují i malá letadla, která nevysílají polohu. Jako radar je uvedeno T-MLAT. Je to amatérská aktivita.
Pro detekci nízkoletících cílů a cílů s malou odraznou plochou včetně malých dronů má armáda k dispozici mobilní radar ReVISOR viz tento odkaz. Detekci menších dronů včetně multikoptér alá Phantom v rámci perimetru např. do 5 km od střeženého místa by s tím snad neměl být problém zvládnout.
OK2BUH píše:Vysílání širokopásmového (bílého) šumu vyvolá stejný efekt jako ztráta signálu.
Toť pravda..jen je tu problém,že dostatečně výkoný vysílač tohoto šumu,sundá nejenom dronika, ale v širokém okolí si nikdo ani nepustí ksichtoknihu...o firemních wi-fi sítích ani nemluvě. A aby to sundalo Phantoma ve 300m na 500m..tak to bude mít výkon jako hrom, a tím wi-fi v okolí 1km si ani neškrtne... A to by u veřejnosti neprošlo....!!!