Přidám taky názor. Mám e-revo se střídavým motorem tři roky. Je to super auto, je s ním zábava, ALE... Jeho rychlost ho paradoxně omezuje ve využití (pokud to chceš na občasnou rekreaci): musíš mít kde jezdit, musíš mít na rychlost náladu, nesmíš ho chtít půjčovat dětem (leda nastavit EPA na rádiu, jinak s tím někoho zabijou), není do vhka. Je to individuální, ale já jsem s ním byl venku za ty tři toky tak 20x

Což mě samozřejmě hrozně mrzí a chci to změnit, ale body výše jsou částečně na vině. Kdybych měl poblíž vhodnou trať, bylo by to snad jinak.
Proto teď uvažuji, že bych přikoupil něco na pomalejší jízdu - nejspíš Summita. Pomalé plazení a scale jízda má také něco do sebe a to je s Revem bez šance - na poklidný výlet ho vzít nemůžeš. Jeho minimálka díky nesenzorovému stříďáku je tak 1-2 km/h, zapomeň, že by se kola mohla jen pomaličku otáčet. Proto taky bez výměny komba za senzorové z E-reva Summita neuděláš (pokud mluvíme o Erevu Brushless). Fakt mám po těch letech s Revem tak nějak potřebu i tohoto skorocrawl druhu pohybu. Doporučil bych Ti nakoukat spoustu videí pro obě auta na youtube a uvidíš, který styl jízdy je Ti sympatičtější.
Revo si asi nechám a doplním ho něčím klidnějším, na technickou jízdu přes překážky. Vede asi pořád Summit, i když jsem chvíli pošilhával i po Axialech (to když jsem narazil na fórum, kde na Traxxas plivali kvůli odcházejícím a drahým dílům a veliké spotřebě). Ale Wraith je zase ztracený při rychlé jízdě v terénu. Pokud to lze nazvat rychlou jízdou. Je zkrátka na něco jiného. Ale kdo ví, když sjedeš videa, třeba Tě tento styl jízdy osloví taky. Nicméně protože tři auta už jsou na mě asi moc, vypadá to u mě na Summit - tímto ocením názory majitelů na onu trvanlivost, ceny ND a výdrž baterie (prý je to hrůza). Litujete někdo, že jse si vybrali Summita? Určitě pomůžete i Swenakovi.