Špejla píše:No, měl bych jet asi na max. 4,8V
Mám na ocase S9254 + GY401 ta myslím má jet max. 5,1V.
Cyklika 3x HS-6975HB
Plyn HS-422
Také mám GY401 + S9254. Používám Align žhavení 2v1 a to má výstup cca 5,8V. Mezi gyrem a servem mám diodu, co snižuje napětí (řekněme o typický úbytek na diodě - 0,7V).
Je to toto:
http://www.houska-modelar.cz/shop/produ ... ts_id=2521PS: Není to regulátor na 5,1V, ale "snižovač o 0,7V".
Pokud by jsi dal LiFe: 6,6V - 0,7V = 5,9. Pokud by jsi dal dva, tak jsi na 5,2V

.
Nebo kup BEC Gryphon (myslím, že je i na modelbazaru), a ten má možnost mít 2 různé napětí a v tom případě použiješ 2S LiPo.
Kamarád provozoval S9254 na 5,8V (přímo za Align 2v1 BEC) a taky to fungovalo. pak pro jistotu dal ten "regulátor"
Špejla píše:Motor zkontroluju, ale když nemám čisté palivo, je lepší aspoň tento olej stříknout a rukou protočit?
Myslím, že ho nikdo za posledních X let nekonzervoval

Motor nekonzervuji a nějako jsem s tím problém neměl (zatím

).
Problém je, že rozložením Nitromethanu může vzniknout voda. Viz zde:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Nitromethan4 CH3NO2 → 4 CO + 4 H2O + 2 H2 + 2 N2
- ale je to bez přístupu kyslíku, nevím, jak se to chvá, pokud necháš otevřený výfukový kanál a karburátor...
Když jsem motor rozdělával, tak byl akorát mastný od oleje...
Jediná kontrola, co bych udělal, by byla oddělat spodní víko a podívat se na ložisko a pak oddělat výfuk a podívat se na píst a pístní kroužek...
Na mojem pístu je už trochu opotřebení vidět, ale zatím je komprese super (musíš slyšet takové "slintání", když točíš pístem) a jede jak cip

.
Špejla píše:A ten Governor nikdo nepoznáváte?
Bohužel ne....
Ohledně paliva - záleží, jak budeš lítat. Dolétej svojí 30ku a pak bych koupil Bekru 20 - já jsem s ní spokojen a cenově vychází nejlépe. Pokud by ti nestačila, tak až se rozkoukáš a s vrtulníkem seznámíš, tak můžeš začít experimentovat s jinými palivy

. Ale říkám - záleží, jaký jsi pilot a co od toho očekáváš

.
Měj se,
Roman