Nabijecka 50W je minimum. Uvazuj ale, ze budete jezdit dva a tim padem budete chtit dobijet 2x tak rychleji. Bud budete mit kazdy aspon 2 akumulatory a nebo kady jeden a rychle dobijeni. Osobne preferuji 2 akumulatory a pak doma i tak rychle dobit. Nikoho nebavi cekat i 1 hodinu, az se baterka dobije. 4 baterky znamenaji 4 hodiny hlidani (byt u toho). Pokud bude mit nabijecka vetsi vykon, reknenem kolem 200W, muzes nabijet i vetsim proudem. Cinske aku dnes bezne snesou 2C (2x kapacita). Pak se ti doba nabijeni snizi na 2 hodiny a to je uz snesitelne.
Jakou nabijecku - tady ti neporadim ciste z toho principu, ze bych nebral asi ani jednu, cos napsal. Hlavne bych nenakupoval u ceskych, typicky ceskych prodejcu, kteri berou vse u Pelikana. Jim dodane nabijecky jsou z meho pohledu dost drahe. A opet, mas dve moznosti. Bud koupit nabijecku s mensim vykonem (cca 50W) a ta bude mit v sobe adapter na 220V. Nebo budes mit nabijecku s vetsim vykonem + dokoupis nebo zbastlis zdroj. Pokud nejsi uplna levota na kuteni, staci predelat pocitacovy zdroj, nejakych 350W ti staci. Predelani stoji par haleru, zdroj take. Navodu je pres Google dost. Pokud nemas problem s penezi, klidne kup neco drazsiho od zdejsich dodavatelu, ale mne to proste prijde jako hazeni perel svinim. Pak jsou tu take preprodejci cinskych veci, kde te to i tak vyjde dost levne oproti mistnim.
Antibouchaci sacek na baterky neni na skodu, ale doposud jsem ho nepotreboval. Ve smyslu, ze by mi neco bouchlo. Mnohem dulezitejsi je skladovani baterek jako takovych v necem, co nehori a umistit opet na nehorlavy podklad. Treba hlinikovy kufr na kamennych schodech nebo betonove podlaze.
Mazivo - lepsi je nemazat, nez mazat. Cim mene mazani, tim mene bordelu. Kdyz uz musis mazat, doporucuji teflonovy sprej, ktery odpuzuje prach. Hlavne zadne WD40, ktery je spis na rozvrzani a prach nabaluje okamzite. Pak vznikne brusna pasta a to je velice nevhodne. Strasne zalezi CO mazat. Ja na aute mazal vlastne jen spoje, kde jsou kardany, nic jineho. Diferencialy se plni vazelinou.
A ted zamysleni nad modely. Zvolil jsi dve ruzne znacky. To znamena dvoje ruzne nahradni dily. Nechces spis koupit dva stejne modely nebo aspon ve stejne kategorii (velikostne) od stejneho vyrobce? Pak si muzete nahradni dily zamenovat a v nejhorsim pripade bude aspon jedno auto pojizdne. Cimz doporucuji zazasobit se nejakymi kritickymi dily. Vetsinou to jsou ramena, ktera praskaji jako blazen. To uz ale zalezi na konkretni znacce a typu modelu.
Mas-li dalsi dotazy, sem s nimi. Hlavne mit vse potrebne k jezdeni a necucet a necekat na nahradni rozbite dily, to byva frustrujici
