REX píše:Nevím jestli jsem zase neobjevil Ameriku, ale....
U mého červeného Cometa je jako ochrana trupu proti propálení použitý nalepený alobal. Ten je po několika málo zapálení motoru dost vetchý a už místy hrozí propálení konstrukce...
Docela dlouho jsem přemýšlel čím to zdokonalit. Napadl mě plech z plechovky od Coly, to by mohlo fungovat, špatně se bude ovšem tvarovat, i přesto, že je tenký.
Pak jsem ale přišel na něco mnohem lépe použitelnějšího.... takovou dobu kolem toho v kotelně chodím....
Hliníková samolepící páska, tl. 0,15mm. Celkem dobrý materiál, dobře se s tím pracuje (ikdyž trochu záludně kvůli tomu lepidlu z jedné strany-když se ale nechá při tvarování nalepená ochranná folie, jde to v pohodě). Po nahřátí nad plamenem zapalovače sice shoří lepidlo, ale to už je za dost vysoké teploty, materiál se mírně smrskne, ale nepropálí se...
Takovou páskou jsem polepil kousek trupu za motorem u Čápa. Funguje to výborně a páska perfektně drží.