Podle meho nazoru to bude propracovane tim, jak jsou heli sestavene, budou skutecne tvorene dily o urcitych parametrech.
To bohuzel nezajisti, ze heli bude letat realne a bude to simulovat verne. Pujde to pravdepodobne velmi dobre ladit, takze nakonec to pujde prizpusobit pozadavkum.
Vysledny efekt bude ale naprosto stejny, jako ve vetsine jinych simulatorech.
Hodne lidi dava na grafiku (napr. uzivatele PhoenixRC) ale co ma z toho realne pilot?
U simulace nejde jen o to simulovat let, ale o simulaci chyb, nedokonalosti a nepresnosti modelu - to ignoruje majorita simulatoru.
Jde hlavne o realne chovani vrtulky v zatezovych situacich o rizeni v rychlosti, o problemech, ktere tim vznikaji, apod.
Jediny simulator, na ktery jsem narazil a toto splnuje je jiz zmineny Heli-X. Hodne lidi hodnoti podle prvniho dojmu a to je skoda, ma to sve mouchy a neni na takove urovni, simulace padu heli se napr. s phoenixem neda srovnat, ale ta fyzika, ktera to ridi je tam dle meho nazoru na 2x vyssi urovni, nez jinde.
Vychozi nastaveni u hodne heli tam je zvlastni, ale je to jen v rizeni, ktere se da prenastavit podobne jako kdyz se nastavuje bezpadlo.
Napr. simulator neXt, ktery se nedavno objevil vypada priblizne jako Heli-X, ale fyzika je naprogramovana spatne jiz od zakladu a to vcetne rizeni - nastesti na sirsim nastaveni se pracuje. Kazdy simulator ma neco do sebe a vetsina se spokoji s jakymkoli, vzdycky to nejak poleti a po chvilce nastavovani se to i priblizi realnemu chovani. Kazdy simulator navic je ale k dobru pro piloty, takze muzeme jen cekat
