DJI NAZA pokračování
Re: DJI NAZA pokračování
Ještě jednou ahoj.
Tak už proběhl takový pidi zálet mé DJI F450 v obýváku.
Celkem to vypadá dobře - nikam to moc neutíká.
Mám tam baterii 3S 2200 ZIPPY 25C.
Zdá se mi ( zatím jen dojem - neověřeno ), že je poměrně rychle vybitá.
Rád bych se zeptal na letový čas u takového typu akumulátoru.
A případně jaké akumulátory používáte a letové časy.
Děkuji.
Tak už proběhl takový pidi zálet mé DJI F450 v obýváku.
Celkem to vypadá dobře - nikam to moc neutíká.
Mám tam baterii 3S 2200 ZIPPY 25C.
Zdá se mi ( zatím jen dojem - neověřeno ), že je poměrně rychle vybitá.
Rád bych se zeptal na letový čas u takového typu akumulátoru.
A případně jaké akumulátory používáte a letové časy.
Děkuji.
- JosefSvejk
- Příspěvky: 6483
- Registrován: pát 29.04.2011 0:00
- Bydliště: ČR
Re: DJI NAZA pokračování
To jsi v obýváku vylítal celou baterku
?. Máš tolerantní rodinu.
Já se stejnou baterkou a prázdnou koptérou vydržím ve vzduchu 10 minut. S kamerkou lítám 9 minut a šťávy zůstane ještě dost.
Já se stejnou baterkou a prázdnou koptérou vydržím ve vzduchu 10 minut. S kamerkou lítám 9 minut a šťávy zůstane ještě dost.
Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.
Re: DJI NAZA pokračování
Už druhou 
Testuji.
Spolubydlící nic neříkají - jedni nemají nohy, druzí mají nohou víc a ostatní mají ploutve
Testuji.
Spolubydlící nic neříkají - jedni nemají nohy, druzí mají nohou víc a ostatní mají ploutve
Re: DJI NAZA pokračování
Tyjo. Muj prvni zalet hexakoptery tenkrat v obyvaku zlikvidoval zaclony.
Jinak prazdny stroj (950g) s 3S 2800mAh ... cca 10minut. Jakmile zatizim kamerou s gimbalem (1340g) s 3S 2800mAh ... 7 minut.
A pak 4S 3800mAh ... 15minut.
Vsechny ty casy jsou v rezimu viseni.
Jinak prazdny stroj (950g) s 3S 2800mAh ... cca 10minut. Jakmile zatizim kamerou s gimbalem (1340g) s 3S 2800mAh ... 7 minut.
A pak 4S 3800mAh ... 15minut.
Vsechny ty casy jsou v rezimu viseni.
Fascination, Rytmus mini, Fokker DVII, Wing-E, T-Rex450SE V2, Spitfire, NAZA M-LITE F550, MAVIC Pro
Re: DJI NAZA pokračování
Já v obýváku jen roztočil vrtule, na vzlet i prázdné hexakoptéry jsem si netroufl. Nábytek je moc blízko.
Jinak má těžší F550 (3100g) vydrží létat cca 4.5 minuty s 4S4000.
Jinak má těžší F550 (3100g) vydrží létat cca 4.5 minuty s 4S4000.
Re: DJI NAZA pokračování
Děkuji 
Možná tam testnu nějaký větší tříčlánek 2800-3000 či tak něco
Možná tam testnu nějaký větší tříčlánek 2800-3000 či tak něco
Re: DJI NAZA pokračování
DJI E300 kvadro - nosnost
Mam kvadro F450 s pohonem E300. Zvazil jsem vsechny komponenty, ktere chci na ram navesit a bojim se prekrocit doporucovany tah na jeden motor. Vyrobce uvadi doporuceny tah na motor 300g (a maximalni 600g ), takze na celou kvadro bych se mel vejit do 1200g.
Podle pouzitych phonnych clanku se zacinam pohybovat v oblasti celkove letove hmotnosti 1600g, tj. 400g tahu na motor (coz pokud chapu mam jeste 200g tahu navic pro akceleraci a brzdeni).
Mate nekdo obdobnou konfiguraci a na jake hmotnostni zatizeni se dostavate?
Mam kvadro F450 s pohonem E300. Zvazil jsem vsechny komponenty, ktere chci na ram navesit a bojim se prekrocit doporucovany tah na jeden motor. Vyrobce uvadi doporuceny tah na motor 300g (a maximalni 600g ), takze na celou kvadro bych se mel vejit do 1200g.
Podle pouzitych phonnych clanku se zacinam pohybovat v oblasti celkove letove hmotnosti 1600g, tj. 400g tahu na motor (coz pokud chapu mam jeste 200g tahu navic pro akceleraci a brzdeni).
Mate nekdo obdobnou konfiguraci a na jake hmotnostni zatizeni se dostavate?
Fascination, Rytmus mini, Fokker DVII, Wing-E, T-Rex450SE V2, Spitfire, NAZA M-LITE F550, MAVIC Pro
Re: DJI NAZA pokračování
jsou regulatory Robbe Roxxy vhodny k Naze M V2
dik za odpoved
dik za odpoved
Naposledy upravil(a) rovina dne sob 26.07.2014 11:11, celkem upraveno 1 x.
Re: DJI NAZA pokračování
rovina píše:jsou regulatory Robbe Roxxy vhodny k Naze M V2
dik za odpoved
Nasel jsem specifikaci primo u robbe.de
Specifications
Taktfrequenz: 10 ...
A diky tomu je dle meho nazoru pro tento ucel naprosto nevhodny.
Fascination, Rytmus mini, Fokker DVII, Wing-E, T-Rex450SE V2, Spitfire, NAZA M-LITE F550, MAVIC Pro
Re: DJI NAZA pokračování
Jo dik ja jsem nasel taky v ty technicky specifikaci kmitočet impulsů 10kHz ale kHZ ne HZ u nazy se pise opakovaci frekvence ridicich pulzu 400Hz tak jsem si rikal je-li to stejny parametr tak dik.
Naposledy upravil(a) rovina dne sob 26.07.2014 11:11, celkem upraveno 1 x.
Re: DJI NAZA pokračování
Omlouvám se, ale už pár dní pročítám po večerech vlákna a nenacházím odpověď.
Mám problém s nejnovějším copterem F550 V2-GPS E300 H3-3D (iOSD, DataLink, Foxy 11,1 5000mAh, GoPro 3+Black, karbonový podvozek) - váha 2200g
Copter mám už víc jak měsíc doma, ale když sem ho před 14 dny osadil H3-3D a všemi doplňky co na nazu V2 jdou, mi copter po cca 2 minutách letu sám začne ztrácet sílu. Voltage level sem pro jistotu vypnul a nic. Copter má evidentně síly dost, protože když dám plyn na cca 65% tak se chová stejně jako při 50%. No ale po cca dalších dvou minutách se děje to samé... Myslel sem si že je slabá baterka, ale ta měla po přistání 11,2V..
Dočasně to řeším nastavením vysílačky, kdy si přepínačem posouvám plyn na středové poloze, ale je to doopravdy jen dočasné.. Doufám v pomoc a rád bych už zítra létal.
Prosím o odkaz na vlákno, nebo o konkrétní radu.
Mimochodem stejný problém má i otec F550 V2-GPS (starší model bez E300) Zenmuse 2D - Vše ok ale jakmile přešel z FOXY 3S 5000mAh na Gens Ace Tattu 3S 8000 - stalo se mu to samé. Mrzí mě to, protože nakoupil hned 8ks baterek a myslel si že je to váhou baterky. Asi je to možné, ale poraďte, kde mám co začít ladit? Nejsem moc zběhlý v pokročilých nastavení Nazy a nerad bych copter rozbil
tak si říkám, že by nový rám s E300 měl být připravený na H3-3D už z výroby, ale asi ne..
Mám problém s nejnovějším copterem F550 V2-GPS E300 H3-3D (iOSD, DataLink, Foxy 11,1 5000mAh, GoPro 3+Black, karbonový podvozek) - váha 2200g
Copter mám už víc jak měsíc doma, ale když sem ho před 14 dny osadil H3-3D a všemi doplňky co na nazu V2 jdou, mi copter po cca 2 minutách letu sám začne ztrácet sílu. Voltage level sem pro jistotu vypnul a nic. Copter má evidentně síly dost, protože když dám plyn na cca 65% tak se chová stejně jako při 50%. No ale po cca dalších dvou minutách se děje to samé... Myslel sem si že je slabá baterka, ale ta měla po přistání 11,2V..
Dočasně to řeším nastavením vysílačky, kdy si přepínačem posouvám plyn na středové poloze, ale je to doopravdy jen dočasné.. Doufám v pomoc a rád bych už zítra létal.
Prosím o odkaz na vlákno, nebo o konkrétní radu.
Mimochodem stejný problém má i otec F550 V2-GPS (starší model bez E300) Zenmuse 2D - Vše ok ale jakmile přešel z FOXY 3S 5000mAh na Gens Ace Tattu 3S 8000 - stalo se mu to samé. Mrzí mě to, protože nakoupil hned 8ks baterek a myslel si že je to váhou baterky. Asi je to možné, ale poraďte, kde mám co začít ladit? Nejsem moc zběhlý v pokročilých nastavení Nazy a nerad bych copter rozbil
tak si říkám, že by nový rám s E300 měl být připravený na H3-3D už z výroby, ale asi ne..
Re: DJI NAZA pokračování
E300 na F550 unese v klidu 2,6kg, aniž by se motory zahřívaly.
Počítám, že se ten pokles výkonu děje jen v režimu Att či GPS, pak bych i věřil, že se ti stále uplatňuje Voltage protection.
Zkus si Voltage protection level nastavit následovně a nebo si proveď vlastní kalibraci:
aku - 3SP1
=============
Warning 1
11 V No Load / 0,55V Loss
Warning 2
10,75 V No Load / 0,55V Loss
Vlastní kalibraci by si měl mít pro každou konfiguraci hardware - jiná hmotnost, jiný AKU, jiná hodnota No Load a Loss.
Počítám, že se ten pokles výkonu děje jen v režimu Att či GPS, pak bych i věřil, že se ti stále uplatňuje Voltage protection.
Zkus si Voltage protection level nastavit následovně a nebo si proveď vlastní kalibraci:
aku - 3SP1
=============
Warning 1
11 V No Load / 0,55V Loss
Warning 2
10,75 V No Load / 0,55V Loss
Vlastní kalibraci by si měl mít pro každou konfiguraci hardware - jiná hmotnost, jiný AKU, jiná hodnota No Load a Loss.
Re: DJI NAZA pokračování
celestyn píše:DJI E300 kvadro - nosnost
Mam kvadro F450 s pohonem E300. Zvazil jsem vsechny komponenty, ktere chci na ram navesit a bojim se prekrocit doporucovany tah na jeden motor. Vyrobce uvadi doporuceny tah na motor 300g (a maximalni 600g ), takze na celou kvadro bych se mel vejit do 1200g.
Podle pouzitych phonnych clanku se zacinam pohybovat v oblasti celkove letove hmotnosti 1600g, tj. 400g tahu na motor (coz pokud chapu mam jeste 200g tahu navic pro akceleraci a brzdeni).
Mate nekdo obdobnou konfiguraci a na jake hmotnostni zatizeni se dostavate?
Pokud budeš na 400g tahu na jeden motor, jsi stále při hover na 66% tahu, což je ještě dobré. Spočítej si vše zde: http://www.ecalc.ch/xcoptercalc.php?ecalc&lang=en
Re: DJI NAZA pokračování
Děkuju za rady
Pravdou je, že mi přijde, že se problém oddálil, nicméně to dělá furt
Né ve dvou fázích, ale už jen v jedné. Na OSD mám v té chvíli 11,0V, ale jakmile přistanu a změřím napětí má 11,6V. Je to normální? Kalibraci baterky sem provedl (teda pokud jde o změření voltmetrem při plném nabití a zapsání do Naza assist).
Re: DJI NAZA pokračování
Ahojte chalani, chcem sa spytat ci niekto z vas riadi NAZU tak, ze ma plynovu paku na vysielaci v strede... co k tomu treba nastavit na NAZE ked chcem taky mod? Vysielac taky mam - DX8... Dakujem!
Modelár, ktorý lieta bez nehody, lieta pod svoje možnosti... :-D