DLE 30

Jednou je možná elektrika nahradí, do té doby ale ještě budeme s nimi mít plno problémů. Tady nám třeba někdo poradí.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 10859
Registrován: pát 23.04.2010 0:00
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Výstup z karteru pro tlakování kouření DLE 30

#121 Příspěvek od Celeron »

Tak dej vědět, jak to hulení s Perry membránovým čerpadlem dopadlo. Mělo by to být samoregulační, malý točky, čerpá málo, velký točky, hodně. Ale stejně to bude podle mě potřebovat škrtící ventil a servo na doregulování. Jenže, co to bude dělat, když čerpadlo pojede na plnej kotel a zavřeš ventilem hulení? Možná by to chtělo zase nějakej bypas s jednosměrným ventilem, kterej se otevře až bude tlak hodně velkej a půjde to do nádrže. To by se dalo odladit pružinou v tý jednosměrce.
Jirka
Uživatelský avatar
PatMat
Příspěvky: 730
Registrován: pon 07.06.2010 0:00
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Výstup z karteru pro tlakování kouření DLE 30

#122 Příspěvek od PatMat »

Celeron píše:Tak dej vědět, jak to hulení s Perry membránovým čerpadlem dopadlo. Mělo by to být samoregulační, malý točky, čerpá málo, velký točky, hodně. Ale stejně to bude podle mě potřebovat škrtící ventil a servo na doregulování. Jenže, co to bude dělat, když čerpadlo pojede na plnej kotel a zavřeš ventilem hulení? Možná by to chtělo zase nějakej bypas s jednosměrným ventilem, kterej se otevře až bude tlak hodně velkej a půjde to do nádrže. To by se dalo odladit pružinou v tý jednosměrce.
Jirka

Přesně nad tím jsem včera přemýšlel. Podle mne se musí uzavřít přívod tlaku z karteru. Pokud by membrána pracovala stále a proti uzavřenému nebo přiškrcenému okruhu asi by se rychle vytahala/zničila. Rozhodně Perry je hodně tajemná firma: žádné pořádné popisy, není známá hmotnost ani manuál... Budu se muset poptat na rcgroups, jestli to někdo používá.
Pat
Futaba T14SG
Velox II, Piper clipped w., Bücker 133 Jungmeister, Slow Poke
JardaRůžička
Příspěvky: 2731
Registrován: pát 02.03.2012 7:55
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Výstup z karteru pro tlakování kouření DLE 30

#123 Příspěvek od JardaRůžička »

PatMat píše:Pokud by membrána pracovala stále a proti uzavřenému nebo přiškrcenému okruhu asi by se rychle vytahala/zničila.
Soudím, že membráně se nestane nic. Jestliže na její druhé straně je kapalina (náplň pro hulení) a ta se přestane odebírat, membrána se nebude pohybovat vůbec, protože ta kapalina je nestlačitelná.
Uživatelský avatar
PatMat
Příspěvky: 730
Registrován: pon 07.06.2010 0:00
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Výstup z karteru pro tlakování kouření DLE 30

#124 Příspěvek od PatMat »

Tak jsem objednal toto http://www.modelarstvoimi.sk/zadymovaci-regulovatelny-system-css-04/produkt/5332/134. Až to zapojím a vyzkouším dám zprávu.
Pat
Futaba T14SG
Velox II, Piper clipped w., Bücker 133 Jungmeister, Slow Poke
Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 10859
Registrován: pát 23.04.2010 0:00
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Výstup z karteru pro tlakování kouření DLE 30

#125 Příspěvek od Celeron »

Tak kostka vpravo dole je průtoková jehla na nastavení maximálního průtoku, vlevo nad tím je škrtící ventil na řízení servem a pod tím je jednosměrka ventil. Všechno se to zapojuje za sebou mezi čerpadlem a tryskou do výfuku. Pod jednosměrkou je tryska ale je pouze rovná a krátká. Je otázka, jestli to je vstřik do výfuku a nebo výstup tlaku na karter motoru. V každým případě na fotce jedna tryska chybí. Ale stejně ty trysky závisí na závitech v motoru a návarku na kolínku výfuku.
Jirka
Uživatelský avatar
PatMat
Příspěvky: 730
Registrován: pon 07.06.2010 0:00
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Výstup z karteru pro tlakování kouření DLE 30

#126 Příspěvek od PatMat »

Celeron píše:Tak kostka vpravo dole je průtoková jehla na nastavení maximálního průtoku, vlevo nad tím je škrtící ventil na řízení servem a pod tím je jednosměrka ventil. Všechno se to zapojuje za sebou mezi čerpadlem a tryskou do výfuku. Pod jednosměrkou je tryska ale je pouze rovná a krátká. Je otázka, jestli to je vstřik do výfuku a nebo výstup tlaku na karter motoru. V každým případě na fotce jedna tryska chybí. Ale stejně ty trysky závisí na závitech v motoru a návarku na kolínku výfuku.
Jirka

Díky za popis. Já to bral jako nipl na výstup z karteru. Podle typu závitu uvidím jestli to použiju nebo budu muset koupit vlastní. Tryska by byla dobrá, ale já už mám návarek na výfuku, takže trysku tam není jak umístit. On ten tlak asi nebude kdovíjaký. Je to jen membránová pumpa.
Pat
Futaba T14SG
Velox II, Piper clipped w., Bücker 133 Jungmeister, Slow Poke
fajntomik
Příspěvky: 30
Registrován: sob 05.11.2011 20:21
Bydliště: Zlín

Re: DLE 30 zhasíná

#127 Příspěvek od fajntomik »

Zdravím mám problém s motorem dle30 motor je nový. Ne nasává mi benzín čim by to mohlo byt?
JardaRůžička
Příspěvky: 2731
Registrován: pát 02.03.2012 7:55
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: DLE 30 zhasíná

#128 Příspěvek od JardaRůžička »

fajntomik píše:Ne nasává mi benzín čim by to mohlo byt
Podíval bych se na membránové ventilky v karburátoru (nejpravděpodobnější příčina).
Uživatelský avatar
Lark
Příspěvky: 9825
Registrován: čtv 13.11.2008 0:00
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR

Re: DLE 30 zhasíná

#129 Příspěvek od Lark »

Možná je jen suchá membrána. Sundej víčko membrány, a namoč jí do benzínu.
Uživatelský avatar
pikus 1
Příspěvky: 1328
Registrován: pon 17.11.2008 0:00
Bydliště: Praha-západ Letiště: Trněný Újezd
Kontaktovat uživatele:

Re: DLE 30 zhasíná

#130 Příspěvek od pikus 1 »

Presne tak. Jestli jeste nebezel, tak mas suchej karbec potazmo membranu
a to se mu fakt nechce sat...
K létání nepotřebuji mít v dosahu trafostanici...
fajntomik
Příspěvky: 30
Registrován: sob 05.11.2011 20:21
Bydliště: Zlín

Re: DLE 30 zhasíná

#131 Příspěvek od fajntomik »

To bylo první co jsem udělal ale i tak to neslo. Byla tam ucpávka ktera nebyla na první pohled videt a nijak nebránila hadici. Jen se mi zdá že na pul plynu to sám tam vynechá.
Uživatelský avatar
Lark
Příspěvky: 9825
Registrován: čtv 13.11.2008 0:00
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR

Re: DLE 30 zhasíná

#132 Příspěvek od Lark »

To jako "zašpuntovaná" trubka?
Uživatelský avatar
pikus 1
Příspěvky: 1328
Registrován: pon 17.11.2008 0:00
Bydliště: Praha-západ Letiště: Trněný Újezd
Kontaktovat uživatele:

Re: DLE 30 zhasíná

#133 Příspěvek od pikus 1 »

fajntomik píše:To bylo první co jsem udělal ale i tak to neslo. Byla tam ucpávka ktera nebyla na první pohled videt a nijak nebránila hadici. Jen se mi zdá že na pul plynu to sám tam vynechá.


Takže to nesálo z důvodu nějaké ucpávky v paliv. systému?
No, co na to říci....

Jestli to občas "vynechá" tak to bude nejspíše ještě syrovým neseřízeným
motorem.
1/2 plynu jsou tkzv. přechody a tam se to neseřízení nejvíce projevuje... :idea:
K létání nepotřebuji mít v dosahu trafostanici...
HOKEJ
Příspěvky: 131
Registrován: pát 06.01.2012 11:29
Bydliště: Písek ČR

Re: DLE 30 zhasíná

#134 Příspěvek od HOKEJ »

Ahoj, chtěl bych se zeptat. Na zemi nastavím volnoběch, ale při lítání se mi vždycky zvýší.
Nemá někdo tušení proč?
Děkuji
www.rc-pisek.rajce.idnes.cz/
www.youtube.com/user/Hreba13/videos
Uživatelský avatar
pikus 1
Příspěvky: 1328
Registrován: pon 17.11.2008 0:00
Bydliště: Praha-západ Letiště: Trněný Újezd
Kontaktovat uživatele:

Re: DLE 30 zhasíná

#135 Příspěvek od pikus 1 »

Nastav ho hned po přistání, když je motor v provozní teplotě...
K létání nepotřebuji mít v dosahu trafostanici...
Odpovědět

Zpět na „Spalovací motory“