dt píše:Ta poslední mi trvala něco málo přes 2 týdny.
Ve výjimečných případech to může být samozřejmě i déle. Třeba i měsíc. Problém je totiž v tom, že bez sledovacího čísla dokud ti nezazvoní pošťák u dveří tak v podstatě nemáš možnost si ověřit zda už to z EU skladu skutečně odeslali nebo ne. Občas se totiž stává to, že email o tom, že zásilku z EU skladu už odeslali posílají dříve než ji skutečně odešlou a občas dokonce i v případech, že na poslední chvíli zjistí, že něco z objednávky není skladem i když to v eshopu vůbec není patrné, protože aktualizace stavu některých položek v eshopu má EU sklad dost výrazně šlendriánskou. Když se to takto zadrhne tak se to pak z pohledu zákazníka bohužel tváři díky tomu odeslanému emailu, že už to odeslali i když to vůbec není pravda a jelikož není žádné sledovací číslo tak to nelze ověřit a v eshopu se třeba všechny položky co jsou v té objednávce tváří jako, že jsou skladem i když to třeba taktéž není pravda. Člověk pak čeká a nadává na poštu, ale v reálu je to třeba ještě pořád zadrhlé v EU skladě. Naštěstí jsou to spíš jen výjimečné případy. Na zásilce i když nemá sledovací číslo tak bývá vyznačeno datum skutečného převzetí zásilky dopravcem. Doporučuji až zásilka dorazí zkontrolovat podle toho datumu na zásilce kdy to v reálu skutečně odeslali.