Lark píše:Myslím, že to čerpadlo by mělo být co nejblíž k motoru, aby pulzování tlaku nemuselo "hýbat" tak velkým objemem. Mohlo by to ovlivnit jak vyplachování a plnění motoru, tak výkon toho čerpadla. Zkušenosti s tím ale taky nemám. Je to jen moje dedukce, ale pokud vím tak taková čerpadla se montují, pokud možno, přímo na motor. Umístění až k nádrži a přivádění podtlaku dlouhou hadičkou asi nebude dobré, i z důvodu jejího možného pružení (nafukování a smršťování).
Dodávají k tomu i tu hadičku, má silnější stěny, menší vnitřní průřez a délku cca 100 mm, takže to s tím objemem zas tak horké nebude. O způsobu o integrované montáži jsem už psal, to je pochopitelně nejlepší, ale pro takové případy se zřejmě vyrábějí tělesa čerpadel přímo na míru toho výklenku ve víku. Souhlasím, že by to mělo být k motoru co nejblíž, nejlépe někde v prostoru kolem motorového lože.