F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

Vrtulníky do velikosti 450
Odpovědět
Zpráva
Autor
Plha
Příspěvky: 278
Registrován: pon 10.06.2013 8:55
Bydliště: Plzeň

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#271 Příspěvek od Plha »

Ten bod 3 je trošku ujetý. Je to vlastně setrvání na převodovce a soukolí. Řešením je motorek 2211-2300kv, tedy přímý náhon na tu zelenou vrtulku 5003R z HK a flešnutý regulátor pro rychlé reakce.
hafieror
Příspěvky: 34
Registrován: stř 15.01.2014 19:09
Bydliště: Křelovice u Pelhřimov, Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#272 Příspěvek od hafieror »

Děkuji Tlavelzovi za vrácení chutě létat. Rada jak dostat vrtulník z nakloněnýho stavu pomohla a dnes jsem měl zase z létaní trochu radost.

Ještě bych se zeptal co způsobuje, že vrtulník letí 20 metrů dopředu jak prdlej, je hezky nakloněnej dopředu a pak zastaví a zvedne čumak nahoru?
vojta mansfeld
Příspěvky: 847
Registrován: sob 01.09.2012 14:02
Bydliště: Křovice, Dobruška (Královehradecký kraj)
Kontaktovat uživatele:

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#273 Příspěvek od vojta mansfeld »

Děkuju za rady. No, nějaké termíny mi sice nic moc neříkají, ale asi je to ideál se něco o tom naučit takže do toho asi půjdu.
Pioneer,Superzoom XL,Rally XP,F3K Manta,E-Hawk 1500,FPV MaxiSwift,MiniExtra 330,Quad500,FPV Swift2.
milagros
Příspěvky: 400
Registrován: sob 09.03.2013 19:27
Bydliště: Blansko

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#274 Příspěvek od milagros »

ten let dopredu a kdyz mas plnou vychylku tak nesmis ju pak nahle stahnout na nulu(stredni polohu) vrtulnik da cumak nahoru a pak se muze stat neovladatelnym a spadnes...je potreba tu vychylku plynule stahovat...pak se to nestane.....
hafieror
Příspěvky: 34
Registrován: stř 15.01.2014 19:09
Bydliště: Křelovice u Pelhřimov, Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#275 Příspěvek od hafieror »

On když se rozletí dopředu, tak vůbec s ničím nehýbu a stejně se zastaví. Ještě jestli to pomůže, tak mám pocit, že letí spíše šikmo k zemi než rovně.
Plha
Příspěvky: 278
Registrován: pon 10.06.2013 8:55
Bydliště: Plzeň

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#276 Příspěvek od Plha »

Máš správně srovnanou desku cykliky kolmo na hřídel ? Vyvážený a rovný flybar ? Není ohnutá hřídel ? Ocasní trubku podle vodováhy. Lítat pokud možno v bezvětří.
Naposledy upravil(a) Plha dne ned 08.06.2014 14:04, celkem upraveno 1 x.
xGrany
Příspěvky: 160
Registrován: ned 09.09.2012 9:45
Bydliště: Nové Město na Mor.

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#277 Příspěvek od xGrany »

A taky by to jeste chtelo zkontrolovat jak mas vyvazenou helinu...Teziste musi byt v ose hlavniho rotoru. Nekdo dava lehce pred osu,aby helina letela lepe vpred a nekdo dava i lehce za osu,ze mu pak helina lepe ,,brzdi,,... Tlavelza daval moc pekne video na youtube,jak zkontrolovat vyvazeni heliny i flybaru...
tlavelza
Příspěvky: 166
Registrován: úte 11.09.2012 9:46

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#278 Příspěvek od tlavelza »

Jardaxx píše:................... Třeba se jednou potkáme a pak si spolu vypijem.

Možná se potkáme přelom červenec-- srpen jsme na dovče tady http://penzion-sarton.cz/
Uživatelský avatar
Jardaxx
Příspěvky: 119
Registrován: pát 24.01.2014 14:54
Bydliště: Miroslav okr.Znojmo

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#279 Příspěvek od Jardaxx »

Re Tlavelza
Lukov je od nás ještě pěknej kousek.A nepojedeš ani oklo pač to máš blíž přes Jihlavu.škoda dal bych ti litránek domů.Na Vranovsku je krásně.A mi zas pojeden na Děčínsko.
tlavelza
Příspěvky: 166
Registrován: úte 11.09.2012 9:46

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#280 Příspěvek od tlavelza »

hafieror píše:.................
Ještě bych se zeptal co způsobuje, že vrtulník letí 20 metrů dopředu jak prdlej, je hezky nakloněnej dopředu a pak zastaví a zvedne čumak nahoru?

Z vlastních zkušeností to taky dělá kombinace---SS motor+žužu baterie+vrťas bez úprav+špatné těžiště+vítr. Správně naladěná F-45 lítá jak prdlá :) samozřejmě v mezích letových možností pro F-45.
tlavelza
Příspěvky: 166
Registrován: úte 11.09.2012 9:46

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#281 Příspěvek od tlavelza »

Jardaxx píše:Re Tlavelza
Lukov je od nás ještě pěknej kousek.A nepojedeš ani oklo pač to máš blíž přes Jihlavu.škoda dal bych ti litránek domů.Na Vranovsku je krásně.A mi zas pojeden na Děčínsko.

No co se dá dělat,škoda,mohli jsme pokecat a spolu popít. Jejda to by jsme zas vypadaly a ty nasraný manželky :lol:
Uživatelský avatar
Jardaxx
Příspěvky: 119
Registrován: pát 24.01.2014 14:54
Bydliště: Miroslav okr.Znojmo

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#282 Příspěvek od Jardaxx »

Re Tlavelza
škoda že jsme se nepoznali dřív,Vloni jsme byli na dovči v meziměstí.
tlavelza
Příspěvky: 166
Registrován: úte 11.09.2012 9:46

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#283 Příspěvek od tlavelza »

vojta mansfeld píše:Děkuju za rady. No, nějaké termíny mi sice nic moc neříkají, ale asi je to ideál se něco o tom naučit takže do toho asi půjdu.

Starám se o svého vrťase dále kámošoj o jednoho a druhému kámošoj o dva vrťase(F-45).Můj vrťas má úpravy jak jsem zde už psal,jeden kámoš má vrťase rok a půl a neměnil motory a proč?,lítá opravdu,opravdu rekreačně(to snad není ani rekreačně) dvě baterky za tři měsíce(nebaví ho to,nechytlo ho to a šetří si ho)---úprava pouze mosazná oka rotor.hlavy+pružinka+podložka+zkrácený flýbar a ještě používá 2x žužu baterie a kabina z venčí olepená izolepou+orvané,poupravované-vyspravené lyžiny---hrůza(nechce do F-45 vrážet žádné peníze),druhej kámoš má SS motory--vše origo,jen úpravu mosazných ok rotorové hlavy+pružinku+podložku,jednoho vrťase s ALU cyklikou druhého s origo plastovou cyklikou,zkrácený flýbar+můj chladič SS motoru http://imgur.com/a/M1IyN ,osvětlení diodami,žužu baterie už kaput a používá stejné jako mám já 1300mAh+pípák na Li-po baterie + hledač modelů.Nenalítá tolik letů jako já,tak jen tak za 5-6 měsíců vymění motory.Vrťas s SS motorama řve jak kráva ale ve spojení s Li-po bateriemi lítá výkonově velice slušně na rekreační lítání i v mírném větru.
Naposledy upravil(a) tlavelza dne ned 08.06.2014 14:05, celkem upraveno 1 x.
tlavelza
Příspěvky: 166
Registrován: úte 11.09.2012 9:46

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

#284 Příspěvek od tlavelza »

Jardaxx píše:Re Tlavelza
škoda že jsme se nepoznali dřív,Vloni jsme byli na dovči v meziměstí.

No to je VELKÁ škoda,že jsme se nesetkali,Meziměstí je ode mne 25km.
Uživatelský avatar
Jardaxx
Příspěvky: 119
Registrován: pát 24.01.2014 14:54
Bydliště: Miroslav okr.Znojmo

Zadní motorek

#285 Příspěvek od Jardaxx »

Pánové.Většinou si tu stejskáte že vám odcházejí zadní motorky.Já mám jinou zkušenost.Motorek vydrží,ale pastorky ne.Ojedou se pomalu až na hřídelku.A sundat potvory nejdou.Koupil jsem stahováček a hned na prvním pastorku jsem ten 1 mm caplik zlomil.Šest stovek v pr...i.Kuva co to mají za mosaz to snad míchají ze sádrou.Motorky už mám funkční tři ,ale bez pastorků.
Odpovědět

Zpět na „Heli - do 450“