F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Ten bod 3 je trošku ujetý. Je to vlastně setrvání na převodovce a soukolí. Řešením je motorek 2211-2300kv, tedy přímý náhon na tu zelenou vrtulku 5003R z HK a flešnutý regulátor pro rychlé reakce.
-
hafieror
- Příspěvky: 34
- Registrován: stř 15.01.2014 19:09
- Bydliště: Křelovice u Pelhřimov, Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Děkuji Tlavelzovi za vrácení chutě létat. Rada jak dostat vrtulník z nakloněnýho stavu pomohla a dnes jsem měl zase z létaní trochu radost.
Ještě bych se zeptal co způsobuje, že vrtulník letí 20 metrů dopředu jak prdlej, je hezky nakloněnej dopředu a pak zastaví a zvedne čumak nahoru?
Ještě bych se zeptal co způsobuje, že vrtulník letí 20 metrů dopředu jak prdlej, je hezky nakloněnej dopředu a pak zastaví a zvedne čumak nahoru?
-
vojta mansfeld
- Příspěvky: 847
- Registrován: sob 01.09.2012 14:02
- Bydliště: Křovice, Dobruška (Královehradecký kraj)
- Kontaktovat uživatele:
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Děkuju za rady. No, nějaké termíny mi sice nic moc neříkají, ale asi je to ideál se něco o tom naučit takže do toho asi půjdu.
Pioneer,Superzoom XL,Rally XP,F3K Manta,E-Hawk 1500,FPV MaxiSwift,MiniExtra 330,Quad500,FPV Swift2.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
ten let dopredu a kdyz mas plnou vychylku tak nesmis ju pak nahle stahnout na nulu(stredni polohu) vrtulnik da cumak nahoru a pak se muze stat neovladatelnym a spadnes...je potreba tu vychylku plynule stahovat...pak se to nestane.....
-
hafieror
- Příspěvky: 34
- Registrován: stř 15.01.2014 19:09
- Bydliště: Křelovice u Pelhřimov, Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
On když se rozletí dopředu, tak vůbec s ničím nehýbu a stejně se zastaví. Ještě jestli to pomůže, tak mám pocit, že letí spíše šikmo k zemi než rovně.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Máš správně srovnanou desku cykliky kolmo na hřídel ? Vyvážený a rovný flybar ? Není ohnutá hřídel ? Ocasní trubku podle vodováhy. Lítat pokud možno v bezvětří.
Naposledy upravil(a) Plha dne ned 08.06.2014 14:04, celkem upraveno 1 x.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
A taky by to jeste chtelo zkontrolovat jak mas vyvazenou helinu...Teziste musi byt v ose hlavniho rotoru. Nekdo dava lehce pred osu,aby helina letela lepe vpred a nekdo dava i lehce za osu,ze mu pak helina lepe ,,brzdi,,... Tlavelza daval moc pekne video na youtube,jak zkontrolovat vyvazeni heliny i flybaru...
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Jardaxx píše:................... Třeba se jednou potkáme a pak si spolu vypijem.
Možná se potkáme přelom červenec-- srpen jsme na dovče tady http://penzion-sarton.cz/
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Re Tlavelza
Lukov je od nás ještě pěknej kousek.A nepojedeš ani oklo pač to máš blíž přes Jihlavu.škoda dal bych ti litránek domů.Na Vranovsku je krásně.A mi zas pojeden na Děčínsko.
Lukov je od nás ještě pěknej kousek.A nepojedeš ani oklo pač to máš blíž přes Jihlavu.škoda dal bych ti litránek domů.Na Vranovsku je krásně.A mi zas pojeden na Děčínsko.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
hafieror píše:.................
Ještě bych se zeptal co způsobuje, že vrtulník letí 20 metrů dopředu jak prdlej, je hezky nakloněnej dopředu a pak zastaví a zvedne čumak nahoru?
Z vlastních zkušeností to taky dělá kombinace---SS motor+žužu baterie+vrťas bez úprav+špatné těžiště+vítr. Správně naladěná F-45 lítá jak prdlá
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Jardaxx píše:Re Tlavelza
Lukov je od nás ještě pěknej kousek.A nepojedeš ani oklo pač to máš blíž přes Jihlavu.škoda dal bych ti litránek domů.Na Vranovsku je krásně.A mi zas pojeden na Děčínsko.
No co se dá dělat,škoda,mohli jsme pokecat a spolu popít. Jejda to by jsme zas vypadaly a ty nasraný manželky
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Re Tlavelza
škoda že jsme se nepoznali dřív,Vloni jsme byli na dovči v meziměstí.
škoda že jsme se nepoznali dřív,Vloni jsme byli na dovči v meziměstí.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
vojta mansfeld píše:Děkuju za rady. No, nějaké termíny mi sice nic moc neříkají, ale asi je to ideál se něco o tom naučit takže do toho asi půjdu.
Starám se o svého vrťase dále kámošoj o jednoho a druhému kámošoj o dva vrťase(F-45).Můj vrťas má úpravy jak jsem zde už psal,jeden kámoš má vrťase rok a půl a neměnil motory a proč?,lítá opravdu,opravdu rekreačně(to snad není ani rekreačně) dvě baterky za tři měsíce(nebaví ho to,nechytlo ho to a šetří si ho)---úprava pouze mosazná oka rotor.hlavy+pružinka+podložka+zkrácený flýbar a ještě používá 2x žužu baterie a kabina z venčí olepená izolepou+orvané,poupravované-vyspravené lyžiny---hrůza(nechce do F-45 vrážet žádné peníze),druhej kámoš má SS motory--vše origo,jen úpravu mosazných ok rotorové hlavy+pružinku+podložku,jednoho vrťase s ALU cyklikou druhého s origo plastovou cyklikou,zkrácený flýbar+můj chladič SS motoru http://imgur.com/a/M1IyN ,osvětlení diodami,žužu baterie už kaput a používá stejné jako mám já 1300mAh+pípák na Li-po baterie + hledač modelů.Nenalítá tolik letů jako já,tak jen tak za 5-6 měsíců vymění motory.Vrťas s SS motorama řve jak kráva ale ve spojení s Li-po bateriemi lítá výkonově velice slušně na rekreační lítání i v mírném větru.
Naposledy upravil(a) tlavelza dne ned 08.06.2014 14:05, celkem upraveno 1 x.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Jardaxx píše:Re Tlavelza
škoda že jsme se nepoznali dřív,Vloni jsme byli na dovči v meziměstí.
No to je VELKÁ škoda,že jsme se nesetkali,Meziměstí je ode mne 25km.
Zadní motorek
Pánové.Většinou si tu stejskáte že vám odcházejí zadní motorky.Já mám jinou zkušenost.Motorek vydrží,ale pastorky ne.Ojedou se pomalu až na hřídelku.A sundat potvory nejdou.Koupil jsem stahováček a hned na prvním pastorku jsem ten 1 mm caplik zlomil.Šest stovek v pr...i.Kuva co to mají za mosaz to snad míchají ze sádrou.Motorky už mám funkční tři ,ale bez pastorků.