Rady u Traxxas E-revo VXL
- dagx
- Příspěvky: 1981
- Registrován: pát 22.02.2008 0:00
- Bydliště: Kralupy n.vlt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady u Traxxas E-revo VXL
Třetí kanál využiješ např. na ovládání světel.Další kanály už u této kategorie aut asi nevyužiješ.Zabýval jsem se myšlenkou využít třetí kanál k něčemu co by dokázalo otočit převrácené autíčko zpět na kola bez toho abych tam musel jít.Nějaké servo s pákou.Zatím jsem bohužel došel vždy k tomu že to přináší víc problémů než užitku 
https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos
http://dagx.rajce.idnes.cz/
http://dagx.rajce.idnes.cz/
Re: Rady u Traxxas E-revo VXL
jooo, to bylo dobry!
Pomalu na nobelovku.Ale do ktery z techto co jsem daval mam jit?jak rikam, co se tyka nastaveni, tak nejsem patrne kdo vi jak narocny.alespon na stary vysilajde toho moc nastavit neslo.
co to ten prijimac, co jsem daval link, vejde se pod ten kaslik do reva?
Re: Rady u Traxxas E-revo VXL
Čau chapy chci se zeptat jestli nevíte o duralovém provedení součástek 5330, 5343x, 5337 všechno to dost hoří a nejvíc ten přední tržák ramen.... nechápu proč tam dávsjí tak slabý plastík na tak namáhaný místo.. díky
- dagx
- Příspěvky: 1981
- Registrován: pát 22.02.2008 0:00
- Bydliště: Kralupy n.vlt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady u Traxxas E-revo VXL
Nemá někdo zkušenost s kolama z hobbykingu 1/8 a tímhle adapterem na hex 17mm? http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _4pc_.html Pasuje ta redukce na e-revo vxl? Kola z HK používáte?Má smysl je kupovat?
https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos
http://dagx.rajce.idnes.cz/
http://dagx.rajce.idnes.cz/
Re: Rady u Traxxas E-revo VXL
já uvažoval to zkusit, ale permanentně jsou vyprodané ...
SOVA is YouR CO-pilot
Cesta je mým cílem .......
KLM RC Sovy // KPM Model Kit Kladno
Cesta je mým cílem .......
KLM RC Sovy // KPM Model Kit Kladno
- danidani
- Příspěvky: 509
- Registrován: čtv 06.01.2011 0:00
- Bydliště: Cerhovice, ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady u Traxxas E-revo VXL
Ahoj,
má smysl připlatit a koupit do TRX 1/16 Sidewinder 3, nebo to smysl nemá a raději pořídit klasiku z HK?
Pokud někdo jeden nebo druhý máte, napište, jak hodně se v létě hřeje. Nebráním se i jiným tipům/typům
Díky za názor a zkušenosti.
má smysl připlatit a koupit do TRX 1/16 Sidewinder 3, nebo to smysl nemá a raději pořídit klasiku z HK?
Pokud někdo jeden nebo druhý máte, napište, jak hodně se v létě hřeje. Nebráním se i jiným tipům/typům
Díky za názor a zkušenosti.
Re: Rady u Traxxas E-revo VXL
Já jsem slyšel že se Sidewinder docela dost hřeje ale to bylo z 1/10 motorem
Myslím že 1/16 motor by měl utáhnout bez problémů 
Axial scx10 JK, Traxxas Slash 2WD, Spektrum DX4S Bixler 1.1, Spektrum DX6
- dagx
- Příspěvky: 1981
- Registrován: pát 22.02.2008 0:00
- Bydliště: Kralupy n.vlt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady u Traxxas E-revo VXL
Dá se nějak utěsnit skříň diferenciálu?Jezdím na hlíně a během krátké doby jsem oddělal už druhé venkovní ozubení diferenciálu.Do skříně se mnoha netěsnostmi(které jsou dány nedobrou konstrukcí skříně) dostává prach který se nabaluje a temuje do zubů a nakonec to přeskočí a pak už jdou zuby do háje.Poprvé jsem udělal chybu že jsem to trochu namazal.Napodruhé už jsem nemazal ale stejně asi nějaké mastnoty prolnou z vnitřku difu a ložisek.Vnitřek diferenciálu už asi nebudu mazat do plna ale jen trochu.Dokud jsem jezdil na trávě tak samozřejmě problém nebyl.Taky to ale zdaleka nebyla taková zábava.četl jsem že závodníci čistí dif po pár hodinách jízdy ale tady to znamená rozebrat celé auto.Takže se s tím mám smířit nebo lze něco dělat?
Tady je video na čem a jakým stylem jezdím: https://www.youtube.com/watch?v=xLUyAJDog4M
Tady je video na čem a jakým stylem jezdím: https://www.youtube.com/watch?v=xLUyAJDog4M
https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos
http://dagx.rajce.idnes.cz/
http://dagx.rajce.idnes.cz/
-
Doktor
- Příspěvky: 5851
- Registrován: ned 29.04.2007 0:00
- Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady u Traxxas E-revo VXL
Pohled je to tedy smutnej.
Na druhou stranu těžko očekávat těsnost skříně difu, když ta skříň drží přímo čepy jak horních tak spodních ramen + čep vahadla tlumení. A aby toho nebylo málo, tak je přístup k samotnému difu shora (to se fakt vidí málokde
). To je ta všude tu vychvalovaná technická invence TRAXXAS. Njn. 
Na druhou stranu těžko očekávat těsnost skříně difu, když ta skříň drží přímo čepy jak horních tak spodních ramen + čep vahadla tlumení. A aby toho nebylo málo, tak je přístup k samotnému difu shora (to se fakt vidí málokde
Re: Rady u Traxxas E-revo VXL
Doktor píše:Pohled je to tedy smutnej.![]()
Na druhou stranu těžko očekávat těsnost skříně difu, když ta skříň drží přímo čepy jak horních tak spodních ramen + čep vahadla tlumení. A aby toho nebylo málo, tak je přístup k samotnému difu shora (to se fakt vidí málokde). To je ta všude tu vychvalovaná technická invence TRAXXAS. Njn.
dt-01,df-02,Asso b4.1,Sworkz s104,Ejebo,TLR 8ight-t 2.0,Xray xb9,Agama a8,Schumacher SVR,Xray XT8e
- dagx
- Příspěvky: 1981
- Registrován: pát 22.02.2008 0:00
- Bydliště: Kralupy n.vlt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady u Traxxas E-revo VXL
Přístup shora je tam k ničemu.Abych se dostal k tomu otvoru,musím stejně nejdřív vymontovat celou skříň ven.Radši to měli uzavřít celé.
No nic.Nebudu čekat na zázrak,jezdit se musí dál
.Nanesl jsem na styčné plochy polovin skříně vazelínu.Doufám,že to bude fungovat jako těsnění a omezí přístup prachu dovnitř.Po pár najetých hodinách se podívám jak to uvnitř vypadá.
No nic.Nebudu čekat na zázrak,jezdit se musí dál
https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos
http://dagx.rajce.idnes.cz/
http://dagx.rajce.idnes.cz/
Re: Rady u Traxxas E-revo VXL
Jak na to tak koukam, tohle neni pekny. Pominu duvod, jestli je to zapricineno vyrobni vadou nebo netesnosti vseobecne, to je ted fuk.
Kazdopadne bych to urcite resil.
Vazelinu bych tam nedaval. Je stale dost ridka a hlavne na sebe nabaluje bordel, toho se potrebujes vyvarovat. Ale jdes spravnym smerem. Dal bych tam neco mnohem tuzsiho, co se po case vytvrdi a bude z toho pevna guma. Takovy matros jsem u aut uz jednou pouzil, prave kvuli utesneni. Byl to prakticky silikon na utesneni diferencialu u velkych aut.
http://www.denbraven.cz/automatic-57.html
To je jen nastrel, neco takoveho.
Spoj pak bude relativne pruzny, ne uplne tvrdy a to je to, co chces. Pripadne me napada dat do spoje molitan. Aby moc neprecnival a pekne se skripnul a vyplnil mikromezery.
Dalsim resenim muze byt "utesnit" sasi auta. Aby se bordel k diferencialu nedostaval. Nevidim konstrukci auta, ale jdu ciste principipelne po tom, jak tvemu problemu zamezit.
No a pak me uz napada jen hlinikovy box diferencialu, jestli se dela. Pokud bude dobre vyroben, mel by licovat naprosto presne.
Mno a jeste teda jedna vec me napada, oboustranna lepici paska, pouzivam TESA. Je tak tlusta akorat, je to pena. Kdy si nariznes materialu akorat do spoje s precnivanim ven, tak az to smontujes dohromady, zebytek lehce seriznes a uvidis, jestli to pomuze.
Jak vidis, moznosti je spousta, je jen na tobe, co vyzkouset
Kazdopadne bych to urcite resil.
Vazelinu bych tam nedaval. Je stale dost ridka a hlavne na sebe nabaluje bordel, toho se potrebujes vyvarovat. Ale jdes spravnym smerem. Dal bych tam neco mnohem tuzsiho, co se po case vytvrdi a bude z toho pevna guma. Takovy matros jsem u aut uz jednou pouzil, prave kvuli utesneni. Byl to prakticky silikon na utesneni diferencialu u velkych aut.
http://www.denbraven.cz/automatic-57.html
To je jen nastrel, neco takoveho.
Spoj pak bude relativne pruzny, ne uplne tvrdy a to je to, co chces. Pripadne me napada dat do spoje molitan. Aby moc neprecnival a pekne se skripnul a vyplnil mikromezery.
Dalsim resenim muze byt "utesnit" sasi auta. Aby se bordel k diferencialu nedostaval. Nevidim konstrukci auta, ale jdu ciste principipelne po tom, jak tvemu problemu zamezit.
No a pak me uz napada jen hlinikovy box diferencialu, jestli se dela. Pokud bude dobre vyroben, mel by licovat naprosto presne.
Mno a jeste teda jedna vec me napada, oboustranna lepici paska, pouzivam TESA. Je tak tlusta akorat, je to pena. Kdy si nariznes materialu akorat do spoje s precnivanim ven, tak az to smontujes dohromady, zebytek lehce seriznes a uvidis, jestli to pomuze.
Jak vidis, moznosti je spousta, je jen na tobe, co vyzkouset
- dagx
- Příspěvky: 1981
- Registrován: pát 22.02.2008 0:00
- Bydliště: Kralupy n.vlt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady u Traxxas E-revo VXL
Díky.Traxas nemá v místech skříní diferenciálů šasí
.Takže tudy cesta nevede.Nejlepší bude asi nějaký ten silikon.
https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos
http://dagx.rajce.idnes.cz/
http://dagx.rajce.idnes.cz/
- dagx
- Příspěvky: 1981
- Registrován: pát 22.02.2008 0:00
- Bydliště: Kralupy n.vlt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady u Traxxas E-revo VXL
Dnes jsem po asi 5ti najetých hodinách (v prachu,jednou i vodě)skříň otevřel a uvnitř čisto.Vazelína funguje bezvadně.Prach se drží na spoji skříně zvenku (záměrně jsem to neotíral do čista)a dovnitř se nedostalo nic.Silikon tedy prozatím zkoušet nebudu.
https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos
http://dagx.rajce.idnes.cz/
http://dagx.rajce.idnes.cz/