Graupner MZ-24 (PRO) HOTT
Re: Gr-SJ MZ-24 HOTT
U mě asi ne, už se nerad přeškoluju na něco novýho 
Re: Gr-SJ MZ-24 HOTT
Tak už ji mám taky. A mám problém, páka plynu (po nastavení) nejde dát na 100%, vždy se vrátí na 98%. Šroubek ST1 je už nadoraz.
Video:
http://pitts.rajce.net/Problem
Video:
http://pitts.rajce.net/Problem
KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF
DS-14
DS-14
Re: Gr-SJ MZ-24 HOTT
skús kalibráciu knyplov
Re: Gr-SJ MZ-24 HOTT
Máš nastavenou "zoubkovou" brzdu a aretace vychází těsně před konec dráhy páky, takže se páka nepatrně vrátí. Ze zvuku je slyšet, že to máš utažené hodně "na tvrdo". Zkus jí trochu povolit a naopak přitáhnout "hladkou" (nevím jak to líp nazvat). Možná by šlo ten zoubkový pásek uvnitř posunout, aby to vycházelo na konec dráhy, ale u těchto rádií se myslím dovnitř neleze 
Re: Gr-SJ MZ-24 HOTT
Lark píše:Máš nastavenou "zoubkovou" brzdu a aretace vychází těsně před konec dráhy páky, takže se páka nepatrně vrátí. Ze zvuku je slyšet, že to máš utažené hodně "na tvrdo". Zkus jí trochu povolit a naopak přitáhnout "hladkou" (nevím jak to líp nazvat). Možná by šlo ten zoubkový pásek uvnitř posunout, aby to vycházelo na konec dráhy, ale u těchto rádií se myslím dovnitř neleze
Hladká brzda, to je ta nalevo (for helicopter) ?
Edit: ano je to tak.
Naposledy upravil(a) semi dne sob 05.04.2014 18:10, celkem upraveno 1 x.
KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF
DS-14
DS-14
Re: Gr-SJ MZ-24 HOTT
Lark píše:Máš nastavenou "zoubkovou" brzdu a aretace ...
Díky, je to ono. Musí být nastavena správná kombinace hladké(šroubek nalevo) a zoubkové (šroubek napravo) „brzdy”.
Plyn už zůstává na 100%.
KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF
DS-14
DS-14
Re: Gr-SJ MZ-24 HOTT
Já tohle rádio nemám, ale snadno to poznáš. Obě povol, aby ti šla páka volně, a pak pomalu přitahuj a zkoušej 
Re: Gr-SJ MZ-24 HOTT
Lark píše:Já tohle rádio nemám, ale snadno to poznáš. Obě povol, aby ti šla páka volně, a pak pomalu přitahuj a zkoušej
Dík, je to ono. To se mi ulevilo
KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF
DS-14
DS-14
Re: Gr-SJ MZ-24 HOTT
Jak ji nabíjíte? Nabíjel jsem dodaným zdrojem celou noc a hlásí jen 4V. Předpokládal jsem , že když je to LiPo tak (i když pomalu) max 3 hod a musí být plně nabitá.
Ještě dotaz, je tam nějaká indikace, že se nabíjí (nabito)?
Ještě dotaz, je tam nějaká indikace, že se nabíjí (nabito)?
KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF
DS-14
DS-14
Re: Gr-SJ MZ-24 HOTT
Nevím jak MZ-24, ale MC-20 žádnou indikaci nabíjení nemá. Musíš spoléhat na automatiku v nabíječce
Ta moje má dávat 4,2V/max.0,5A, což je v pořádku, ale abych pravdu řek, zatím jsem to neměřil. Vůbec bych to neřešil. Hlavně nedoporučují během nabíjení zapínat Tx, z důvodů možnosti poškození.
P.S. Já mám aku 6000mAh, takže naníjení 0,5A při úplném vybití klidně 12h.
P.S. Já mám aku 6000mAh, takže naníjení 0,5A při úplném vybití klidně 12h.
Re: Gr-SJ MZ-24 HOTT
Lark píše:Nevím jak MZ-24, ale MC-20 žádnou indikaci nabíjení nemá. Musíš spoléhat na automatiku v nabíječceTa moje má dávat 4,2V/max.0,5A, což je v pořádku, ale abych pravdu řek, zatím jsem to neměřil. Vůbec bych to neřešil. Hlavně nedoporučují během nabíjení zapínat Tx, z důvodů možnosti poškození.
P.S. Já mám aku 6000mAh, takže naníjení 0,5A při úplném vybití klidně 12h.
Můj zdroj dává taky 4,2V-0,5A, takže je to tak, nabíjení bude trvat dlouho.
KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF
DS-14
DS-14
Re: Gr-SJ MZ-24 HOTT
Tak jsem dnes nechal MC-20 na nabíječce asi 12h (měl jsem jí už na 3,7V) a po zapnutí mi ukazuje 4,1V.
Re: Gr-SJ MZ-24 HOTT
semi píše:Jak ji nabíjíte? ....
Mám Mx-20 a v ní také LiIonky. Používám nabíječku z ebay - adaptérek rovnou "do zdi" za pár USD. Má dávat 4,2V a 1500mA; voltíky jsem kontroloval, Ampéříky ne ale asi to souhlasí (zhruba, podle nabíjecího času). Má na sobě LEDku, ta při připojení k Tx zčervená a když je nabito zezelená.
http://www.ebay.com/itm/Intelligent-Sma ... 0876740839
jyrry.webnode.cz
Re: Gr-SJ MZ-24 HOTT
jyrry píše:Mám Mx-20 a v ní také LiIonky. Používám nabíječku z ebay - adaptérek rovnou "do zdi" za pár USD. Má dávat 4,2V a 1500mA; voltíky jsem kontroloval, Ampéříky ne ale asi to souhlasí (zhruba, podle nabíjecího času). Má na sobě LEDku, ta při připojení k Tx zčervená a když je nabito zezelená.
http://www.ebay.com/itm/Intelligent-Sma ... 0876740839
To vypadá líp než ten dodaný zdroj a hlavně ukazuje nabití.
Tak jsem nabíjel 20 hod a Tx ukazuje 4,0 V. Po půl hodině chodu, ukazuje 3,9V. To je nějaké divné.
KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF
DS-14
DS-14
Re: Gr-SJ MZ-24 HOTT
Moje vysílajda se nabíjí tak (taky mi mimochodem chybí indikace probíhajícího nabíjecího procesu), že když ji sundám z nabíječky, tak mi vysílač ukazuje 4,0 V, ale když změřím samotnou vyndanou baterii, tak má bez zátěže správné 4,2 V, tak nevím.... Jen je mi líto, že nejde ve vysílači nastavit spodní hranici alarmu označujícího nízké napětí baterie o aspoň dvě desetinky níže, což by i tak vzhledem k vybíjecí křivce tohoto typu baterie mělo být bezpečné.
Také bych se vás chtěl zeptal (pokud už jste to někdo zkoumal) - lze nastavit, aby se obrazovka displeje, která se otevře u aktuálně alarmovaného údaje, zase zpět sama vrátila na tu úvodní? Uvedu případ - při letu ve velké vzdálenosti modelu se mi stalo, že vysílač vteřinově hlasově zahlásil "ztráta signálu přijímače" a na displeji se otevřelo okno s detailními parametry alarmovaného parametru a to zůstalo otevřené. Přestože se jednalo o mžikovou situaci a signál byl dál v pořádku, tak jsem po zbytek letu (pokud jsem nepřepnul obrazovku manuálně zpět) neměl např. vizuálně přístupný ukazatel letového času na hlavním displeji, na který občas během létání koukám
Také bych se vás chtěl zeptal (pokud už jste to někdo zkoumal) - lze nastavit, aby se obrazovka displeje, která se otevře u aktuálně alarmovaného údaje, zase zpět sama vrátila na tu úvodní? Uvedu případ - při letu ve velké vzdálenosti modelu se mi stalo, že vysílač vteřinově hlasově zahlásil "ztráta signálu přijímače" a na displeji se otevřelo okno s detailními parametry alarmovaného parametru a to zůstalo otevřené. Přestože se jednalo o mžikovou situaci a signál byl dál v pořádku, tak jsem po zbytek letu (pokud jsem nepřepnul obrazovku manuálně zpět) neměl např. vizuálně přístupný ukazatel letového času na hlavním displeji, na který občas během létání koukám
Cellpro10, C60, iCharger106b; Graupner MZ-24 Hott; Jeti DS-16
www.letadelka.com
www.letadelka.com