Jo jo, máš pravdu, jsou řízená jednotkou, proto těch pět vodičů, ale furt myslím, že jsou lepší volbou, než lineary, na bladovi 130 jsem si všimnul, že tady borci dávali alespoň na ocas normální. K tomu problému otáčení kolem osy, při prvním kreši se mě zlomilo šasi v místě upevnění ocasního nosníku, napatlal jsem sekunďákem a šup do luftu. Ze začátku to občas zadriftovalo, ale postupně se to zhoršovalo, až jsem s tím kvůli tomu oral zem znova. Tak jsem si druhý den večer nalil čistého vína a jal se průzkumné kontroly. Po rozebrání jsem našel kousek od toho zlomu oba dráty k ocasnímu motorku pomačkané, bužírky byly placaté a při bližším pohledu z nich lezly vlákna vodičů, které se asi dotýkaly a způsobovaly zkrat. Tak jsem je střihnul, škubnul ven z nosníku, omotal kolem něj a zapájel nazpět. Od té doby ocas drží, jak přibitý. K výkonu ss motorku wl 922, když s prckem člověk metá pomalu, dá motoru spočing před dalším přemetem, tak to zvládá, ale na nějakou rychlejší motanici to není. Wasp v tomhle taky není žádná hitparáda, ale zvládá to výkonově mnoooohem lépe, poklesy otáček jsou minimální a člověk, co už má v ruce velké strojky si s ním užije docela kvalitní zábavu
