bolekkrutor píše:Jen škoda,že až si zatlačí omylem čep,má po lítání.Páč to je hoši neřešitelný problém.Né jak u zbytku strojů na zeměkouli,kde udělaš šuch šuch,maximálně 2-3 minuty....Tady musí sání,turbo všechno pryč .
Ani nevíš, jakou si mi udělal radost Starej dobrej Lakatoš. Leda natáhneš klíč :D
Prosím jak nejlépe naprogramovat yep100A pro motor Kontronik KIRA 500-36/6,7,Vrtule: RFM 16x16 na Energica? Nějak vynechává motor, pro jistotu dám novou baterku 4čl,2700mAh ,možná je původní 5čl. v háji, ale nevypadá.
slaco píše:Prosím jak nejlépe naprogramovat yep100A pro motor Kontronik KIRA 500-36/6,7,Vrtule: RFM 16x16 na Energica? Nějak vynechává motor, pro jistotu dám novou baterku 4čl,2700mAh ,možná je původní 5čl. v háji, ale nevypadá.
Tak jsem po nejake dobe oddelal vrtuli na Energicu. Mel jsem RFM 15x13. Doba pokrocila, tak premyslim jestli pro 4S a NEU 1509/1.5D/6.7:1 a 100A Castle neporidit neco jineho. Uz s 15x13 byla stoupavost kolem 43m/s.
RFM dela 14.4x14. Coz by melo prinaset vetsi rychlost a pritom tah bude pro pohodovy start jeste ok. Skoda ze GM nedela neco ??x14 v rozumnem prumeru pro tenhle pohon.
Nemate nekdo zkusenost s danym pohonem a RFM 14.4x14?
Zrychlit to mozes vacsim vykonom motora (otacky) alebo vacsim stupanim vrtule. Takze vrtule ktore mozes realne pouzit bez zmeny motora (ten tvoj ma tusim 4500kv) alebo regulatora (castle 100 sa da kratkodobo zatazovat 175A co mam vyskusane) su : 14.5x14 , 15x15 , 15x16 , 16x16 , 16x17 uz bude asi cez 175A ale to je iba moj odhad a bolo by to treba vyskusat. Kedze ma tvoj motor 4500kv prechod na 5S bateriu by bol uz na hrane s otackami 60 000(neviem ako mas zabandazovany rotor) tak mas cestu iba zvysovania prudu ale to by bolo treba zmenit regulator za vykonnejsi. Osobne uprednostnujem cestu zvysovania napatia ale to by si musel vymenit motor za iny z mensim KV. Potom by sa dali pouzit vrtule urcene pre F5B 16x17 - 19x26 a to by bol iny pribeh. Energic je uz dost velky model takze sa bude prejavovat efekt stvorcovej vrtule, co znamena ze vrtula zacne mat plny tah az od vyssej rychlosti takze pri malej rychlosti bude mat nizsiu akceleraciu ako s podstvorcovou vrtulou ale ked zaberie tak konecna rychlost bude vyssia. Takze je na tebe ktorou cestou sa vyberies.