High performance-prostě kompozity a vše technické

Větroně s pomocným elektromotorem a nejčastěji sklopnou vrtulí
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kratas
Příspěvky: 1656
Registrován: sob 03.01.2009 0:00
Bydliště: Praha - Krč, ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: High performance-prostě kompozity a vše technické

#106 Příspěvek od kratas »

Na litani tam preci nemusis mit silenou kapacitu. Je to kosek vychazejici z f3k, ja bych to nehtotil a postavil na pohodove politani. Nekteri si litaji i s 1000.
SOVA is YouR CO-pilot
http://rc-sovy.blogspot.com
http://www.rcsovy.cz
PetrD
Příspěvky: 943
Registrován: čtv 01.03.2012 14:08
Bydliště: Dobrá Voda u Hořic, ČR

Re: High performance-prostě kompozity a vše technické

#107 Příspěvek od PetrD »

Milan Nes píše:jaké znáte velikostně co nejmenší a kvalitní lipo 3s kolem 1800 mAh aby byly ideálně 30-40C ?
snažil jsem se do trupu narvat hyperiona, ale nešel ani po naslinění :(

Zkoušel jsi Hyperion 1800/35C? Je výrazně štíhlejší než 1600.
Taky mě napadá proč do házedla chceš takovou kapacitu, velké F5J se dnes létají s baterkama pod 1000mAh.
Uživatelský avatar
RomanSadilek
Příspěvky: 379
Registrován: úte 26.05.2009 0:00
Bydliště: Velatice

Re: High performance-prostě kompozity a vše technické

#108 Příspěvek od RomanSadilek »

Dnes během kroužení v termice na jednou hlásí telemetrie nízké napětí, Viking nekloní tak jako vždy, no rychle dolů, klapky, a nouzák tak 50m ode mne no pole.
Uff letadlo celý, jen pár škrábanců na trupu.
Nejvíc mne vystrašilo jak rychle jde napětí dolů a skoro jsem už zmatkoval.
Odešlo pravé přidélkové servo Hyperion.
Serva mají podpůrná ložiska.
5V BECY jsou teda na H..NO, dal jsem je vlastně hned po záletu.
Nalítáno celkem 23hodin podle vysílače.
Uživatelský avatar
Milan Nes
Příspěvky: 5756
Registrován: úte 06.01.2009 0:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: High performance-prostě kompozity a vše technické

#109 Příspěvek od Milan Nes »

vy topořád blbě vnímáte :), je to warmliner celouhlíkovej, vycházející z Gladiatora s celouhlíkovým trupem
(prostě jako ocelot atp)

tu hyperionku zkusim díky za typ
SOVA is YouR CO-pilot
Cesta je mým cílem .......

KLM RC Sovy // KPM Model Kit Kladno
Uživatelský avatar
M1
Příspěvky: 850
Registrován: úte 29.03.2011 0:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: High performance-prostě kompozity a vše technické

#110 Příspěvek od M1 »

....no ty voe Romane to mi ani neříkej, jenom 23 hodin i s becama ??? Pravý kridylko mi odešlo po 27 hodinách hodinách a levý po pár minutách po pravým bez becu !!!, letos mám nalitano 8 hodin s novejma Hyperionama a s becama !!!. Každopádně bych teda prodej těch smejdu zakázal, jestli na luxusní stabilní napětí 5V vydrží něco přes 20 hodin, je to šit nejhoršího ražení :-(
JETI DC-16
GPS Ikura 2020, F3X Viking 2E, Graupner Junior
ST
Příspěvky: 3162
Registrován: ned 16.11.2008 0:00
Bydliště: Králíky
Kontaktovat uživatele:

Re: High performance-prostě kompozity a vše technické

#111 Příspěvek od ST »

Nahovno jsou hlavně ty Hyperiony . Kurvy šikmooké ... :evil:

RomanSadilek píše:Dnes během kroužení v termice na jednou hlásí telemetrie nízké napětí, Viking nekloní tak jako vždy, no rychle dolů, klapky, a nouzák tak 50m ode mne no pole.
Uff letadlo celý, jen pár škrábanců na trupu.
Nejvíc mne vystrašilo jak rychle jde napětí dolů a skoro jsem už zmatkoval.
Odešlo pravé přidélkové servo Hyperion.
Serva mají podpůrná ložiska.
5V BECY jsou teda na H..NO, dal jsem je vlastně hned po záletu.
Nalítáno celkem 23hodin podle vysílače.
Nelítám vůbec s ničím a jen teoretizuju ...
Uživatelský avatar
sramy
Příspěvky: 1048
Registrován: ned 11.01.2009 0:00
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: High performance-prostě kompozity a vše technické

#112 Příspěvek od sramy »

A jak Stando ty Turnigy TGY-777MG serva na křidélkách, už jsi s nimi létal nějaká zkušenost?
Díky Petr
Q X7S,Bolero,Q10,Rival,Limit,FW190,Flash,SK450,Viking2E,PikePerfect,Bf109,Aladin
www.lmkchotebor.cz
Uživatelský avatar
M1
Příspěvky: 850
Registrován: úte 29.03.2011 0:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: High performance-prostě kompozity a vše technické

#113 Příspěvek od M1 »

...no ač mě Roman svojim dnešnim adrenalinovým polítáním trochu rozladil, přemýšlím tam dát bud ty Futaby 3150 nebo novinku od MKS 6125 mini. Každopádně po našich zkušenostech s plochejma Hyperionama 095 kdy už to snad každýmu z nás po 20 hodinách kleklo už opravdu never more ! Myslim, že už snad jakýkoliv jiný servo musí bejt lepší než ta 095. Nevim jestli se do republiky dostala nějaká větší šitová serie (nebylo by to poprvé že), no každopádně když tak o tom přemýšlím, tak je Dalibor asi jedinej štastlivec a vyjímka z nás, kterýmu se to křidýlko ještě s těmahle "zázrakama" nekouslo... Dalibore gratuluju ti k malému zázraku a at ti to štístko vydrží i nadále !!!!!

P.S. ale ten nožák v 10ti metrech ve 200km/h už bych si s nimi asi čoveče rozmyslel :lol: :mrgreen: :roll:
JETI DC-16
GPS Ikura 2020, F3X Viking 2E, Graupner Junior
ST
Příspěvky: 3162
Registrován: ned 16.11.2008 0:00
Bydliště: Králíky
Kontaktovat uživatele:

Re: High performance-prostě kompozity a vše technické

#114 Příspěvek od ST »

Já už jsem naprosto v klidu a přestože mám svoje BECáky v křídlech i pro ty TURNIGY 777, tak zatím dobrý. Jsou trochu hlučnější ale jinak středění dost dobrý.
Nelítám vůbec s ničím a jen teoretizuju ...
Uživatelský avatar
M1
Příspěvky: 850
Registrován: úte 29.03.2011 0:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: High performance-prostě kompozity a vše technické

#115 Příspěvek od M1 »

ST píše:Já už jsem naprosto v klidu a přestože mám svoje BECáky v křídlech i pro ty TURNIGY 777, tak zatím dobrý. Jsou trochu hlučnější ale jinak středění dost dobrý.


...no Stando a kolik už si stěma sedmičkama nadrandil :wink: překonal jsi už aspon tu magickou hranici 30 hodin na jedny serva ? :lol:
JETI DC-16
GPS Ikura 2020, F3X Viking 2E, Graupner Junior
ST
Příspěvky: 3162
Registrován: ned 16.11.2008 0:00
Bydliště: Králíky
Kontaktovat uživatele:

Re: High performance-prostě kompozity a vše technické

#116 Příspěvek od ST »

Mám na nich 3 hodiny odlítáno a už to neřeším. HYPERION už nechci ani vidět. Navrch huj a ve uvnitř fujtajbl, čína nejhoršího kalibru. Ale jinak nuda , mě už berou jiné hračky. :lol:
Nelítám vůbec s ničím a jen teoretizuju ...
Uživatelský avatar
M1
Příspěvky: 850
Registrován: úte 29.03.2011 0:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: High performance-prostě kompozity a vše technické

#117 Příspěvek od M1 »

...no jo no tři hodiny :mrgreen: tak to si ještě užívej :lol:
JETI DC-16
GPS Ikura 2020, F3X Viking 2E, Graupner Junior
ST
Příspěvky: 3162
Registrován: ned 16.11.2008 0:00
Bydliště: Králíky
Kontaktovat uživatele:

Re: High performance-prostě kompozity a vše technické

#118 Příspěvek od ST »

To víš, že jó ... :lol: Já už lítám jen s modely co žádný serva nemají. Plošníky jsou nuda.
Nelítám vůbec s ničím a jen teoretizuju ...
Uživatelský avatar
graup15
Příspěvky: 7702
Registrován: pát 02.05.2003 0:00

Re: High performance-prostě kompozity a vše technické

#119 Příspěvek od graup15 »

M1 píše:...no ač mě Roman svojim dnešnim adrenalinovým polítáním trochu rozladil, přemýšlím tam dát bud ty Futaby 3150 nebo novinku od MKS 6125 mini. Každopádně po našich zkušenostech s plochejma Hyperionama 095 kdy už to snad každýmu z nás po 20 hodinách kleklo už opravdu never more ! Myslim, že už snad jakýkoliv jiný servo musí bejt lepší než ta 095. Nevim jestli se do republiky dostala nějaká větší šitová serie (nebylo by to poprvé že), no každopádně když tak o tom přemýšlím, tak je Dalibor asi jedinej štastlivec a vyjímka z nás, kterýmu se to křidýlko ještě s těmahle "zázrakama" nekouslo... Dalibore gratuluju ti k malému zázraku a at ti to štístko vydrží i nadále !!!!!

P.S. ale ten nožák v 10ti metrech ve 200km/h už bych si s nimi asi čoveče rozmyslel :lol: :mrgreen: :roll:


No,průser je,že tohle už není statistický vzorek, ale skoro jistota,že se Hyperion 095 podělá...grrr
A není to vždy motor...je to někdy motor,někdy elektronika. Já mám trošku problém..vyměnit serva na klapkách za MKS by šlo..mají dřevěné rámečky. Ale na křidélkách..mám ty kovové. A fakt nevím jak to z křídla dostat,bez likvidace křídla .:-(
KST 125 je to samé co MKS. A to vydrželo 300h..což je dostatečné. Taky už do nových kousků f3b montím buď MKS nebo KST..ale jen tu delší verzi..tzn KST125!!!!! Ta kratší bude stejný shit jako Hyperion.
Uživatelský avatar
M1
Příspěvky: 850
Registrován: úte 29.03.2011 0:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: High performance-prostě kompozity a vše technické

#120 Příspěvek od M1 »

...jj Dalibore bohužel s těma Hyperionama, jsme neustále jednou nohou v průseru, mně se to naštěstí taky kouslo jako Romanovi při kroužení v termice, ale nedovedu si předtavit, kdyby se to podělalo při nějakym extrémnim manévru :roll:. Obávám se že všechny tyhle supertenký 9-10mm serva budou více či méně průser-je to prostě příliš titěrná záležitost když to člověk vidí vevnitř, jiný o jeden mm silnější Hyperiony mám v křídle 2m EPP Graupa a fungují už 3 roky s náletem 100 hodin naprosto bez problémů a bez vůlí, prostě ten jeden mm tlouštky serva navíc dělá opravdu velký zázraky, KST moc nevěřím, bud tam půjdou MKS nebo mně velmi sympatický Futaby 3150, Mr. Heinrich výrobce Storka prý na ně nedá dopustit a i podle toho jak ty Futaby vypadají vevnitř bych jim opravdu věřil a v podstatě za poloviční cenu MKS, akorát nevim jestli tam půjdou dát aniž by se musel dávat kryt s nějakým malým prolisem na páčku serva, protože už u těch Hyperionů tam je mezi páčkou a krytem vůle na sílu papíru...
JETI DC-16
GPS Ikura 2020, F3X Viking 2E, Graupner Junior
Odpovědět

Zpět na „Elektrovětroně“