F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Ted jsem ti změřil 2 nové trubky a obě mají naprosto přesně 9 mm díru.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
V pátek mi týden po objednání sledovanou poštou dorazil kovový vršek hnací hřídele: http://www.xtreme-production.com/xtreme ... 5be7263087 vřele doporučuji každému, komu se lámou plastové unašeče cykliky a neumí si je udělat sám. Mají to pefektně udělané, nehází to a celkově se helina dost uklidní, pokud chce někdo používat kameru. Doporučuji pouze závitníkem M-2 přeříznout z obou stran otvor pro šroubek M-1,8 mm, nevím, co je vedlo k tomu ho zeslabit a dal jsem tam původní M-2. Hřídelka rotorových listů je uložena ve 4. O kroužcích jako plovoucí což též napomáhá k uklidnění vibrací. Musel jsem vyrobit novou vrchní pružinu nad cykliku, neboť je od kovového dílu k cyklice zhruba o 1,5 mm dál. Ted jsem byl vylétat jedny baterky na zkoušku dole v baráku u schránek na place tak 3,5 x 4 m a poslouchá to na mm.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Ještě jedna výhoda, pokud potřebujete perfektně srovnat flybare, nemusíte vytloukat násilím vroubkovanou hřídelku, je tam nová, hladká, držená 2. červíky.
Původní hezčí růžový vršek taky pasuje přesně, jen musíte použít menší přibalený šroubek. Myslím, že za dobytské ceny náhradních dílů u nás se tato koupě velmi brzy vyplatí, výměny těch plastových unašečů byly nekonečné.
Původní hezčí růžový vršek taky pasuje přesně, jen musíte použít menší přibalený šroubek. Myslím, že za dobytské ceny náhradních dílů u nás se tato koupě velmi brzy vyplatí, výměny těch plastových unašečů byly nekonečné.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Diky tomu jsou uz na videich z podveseny kamery videt i objekty mezi nebem a zemi- do ted se heli permanentně kymacela nebo houpala... :'(
Pro thombu a ostatní.
Proti kymácení a poskakování po nebi občas dost pomůže, když se odmontují zadní 2 vzpěry, které jsou tam pouze pro parádu v původním provedení a nezabraňují rezonančnímu kmitání těžkého zadku s motorem za jistých okolností. Stačí je odšroubovat, trubičky nahřát nad plynem a konce protočit v nějakém matlavém vosku, nejlepší skare, nebo jiný lyžařský a za tepla je vrazit zpět do plastu, aby v něm držely, pak teprve výztuže začnou plnit svojí funkci a opětným zahřátím se dají rozebrat v případě poškození.
Pro thombu a ostatní.
Proti kymácení a poskakování po nebi občas dost pomůže, když se odmontují zadní 2 vzpěry, které jsou tam pouze pro parádu v původním provedení a nezabraňují rezonančnímu kmitání těžkého zadku s motorem za jistých okolností. Stačí je odšroubovat, trubičky nahřát nad plynem a konce protočit v nějakém matlavém vosku, nejlepší skare, nebo jiný lyžařský a za tepla je vrazit zpět do plastu, aby v něm držely, pak teprve výztuže začnou plnit svojí funkci a opětným zahřátím se dají rozebrat v případě poškození.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Po likvidaci vule mezi drzakem listu a cyklikou (vule na FLYBAR CONNECT SHOULDER) a fixaci cykliky miralonem nebo pruzinkami je vse ok i s volnymi vzperami. Unasece vydrzeli take déle, ale stejne pak odešli, takze navrat k ohnutemu dratu byl jasny... Mimochodem je asi kazdemu jasne, ze gumickovani cykliky nebo podpirani sviracim spendlikem nebo ohnutym dratem znamena sice odstraneni vibraci cykliky, ale zkraceni jejiho naklonu na polovinu! Takze polovinu zabavy...
ESKY HB CP3, MJX F-45, dji Phantom 3 Advance
-
ebenoskabanos
- Příspěvky: 29
- Registrován: čtv 23.01.2014 19:53
- Bydliště: Plzeň
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Zdravím. Hledal jsem régl k zadnímu motoru co by pracoval rovnou se signálem PWM z desky přijímače od g-fetu. U tohoto píší že je vhodný i pro multi-koptéry a jestli to chápu tak pracuje se signálem PWM.
http://www.emotors.cz/regulatory/1796-hk-20a-esc-3a-ubec.html
Možná že tu píši úplnou kravinu, jelikož se v těch parametrech moc nevyznám. Budu rád když mi někdo zkušený poradí. Počítám že kdyby to bylo tak jednoduché a fungovalo to, už by jste to všichni používali. Sám bohužel régl nepřehraji a převodník taky sám nedám dohromady
. Nebo mě můžete ukamenovat 
http://www.emotors.cz/regulatory/1796-hk-20a-esc-3a-ubec.html
Možná že tu píši úplnou kravinu, jelikož se v těch parametrech moc nevyznám. Budu rád když mi někdo zkušený poradí. Počítám že kdyby to bylo tak jednoduché a fungovalo to, už by jste to všichni používali. Sám bohužel régl nepřehraji a převodník taky sám nedám dohromady
Colibri V4.5, EasyCopter V6, Mjx F-45,
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Ital píše:Pokud to chceš vysvětlit technicky, namaluj si na vrtuli fixem čárky po 1. cm od osy, změř si přesně průměry, pro které si spočítáš obvod, tj vzdálenost, kterou urazí za 1. otáčku, pod každou..................ablovatí, bez tepla jsem jí znásilnit nezkoušel, ale možná by to šlo také. Přeji mnoho zdaru a pokud by si někdo troufl dokopat výrobce ke změně tvaru vrtule, fandil bych mu. Je fakt, že by pak nešly tak na odbyt zadní motorky.
Zkus to prosim nakreslit, z toho textu se ta myslenka neda pochopit ani teoreticka, ani tak praktická.
Diky
ESKY HB CP3, MJX F-45, dji Phantom 3 Advance
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Bohužel asi nikde nenarazíš na regler, který bude umět přímo PWM, tento druh modulace je lokální záležitost, neboť už z principu nejde na dálku přenášet více, než 1 kanál. Zabírá totiž celý přenosový kanál rozsahem 0-100 %. Obvykle si ho vytváří až samotný regulátor z PPM modulace, nebo v případě F-45 přijímačová deska v kooperaci s gyroskopem.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Na netu toho najdeš o vrtulích mraky, stačí se podívat a zadat teorie vrtulí.
Na. př. http://www.minimakety.cz/howto/2010/Vrtule/index.php
Na. př. http://www.minimakety.cz/howto/2010/Vrtule/index.php
-
ebenoskabanos
- Příspěvky: 29
- Registrován: čtv 23.01.2014 19:53
- Bydliště: Plzeň
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Ital píše:Bohužel asi nikde nenarazíš na regler, který bude umět přímo PWM, tento druh modulace je lokální záležitost, neboť už z principu nejde na dálku přenášet více, než 1 kanál. Zabírá totiž celý přenosový kanál rozsahem 0-100 %. Obvykle si ho vytváří až samotný regulátor z PPM modulace, nebo v případě F-45 přijímačová deska v kooperaci s gyroskopem.
Děkuji za radu. Asi dojedu ten kompletní zadní motor s převodovkou co mám náhradní doma. Pak mi nezbyde než požádat nějakýho machra v okolí Plzně nebo tady na fóru o pomoc s tim programováním réglu nebo převaděče PWM/PPM.
Colibri V4.5, EasyCopter V6, Mjx F-45,
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
ebenoskabanos píše:Děkuji za radu. Asi dojedu ten kompletní zadní motor s převodovkou co mám náhradní doma. Pak mi nezbyde než požádat nějakýho machra v okolí Plzně nebo tady na fóru o pomoc s tim programováním réglu nebo převaděče PWM/PPM.Samozdřejmě s úplatou. Kdyby se někdo hlásil dobrovolně, tak se bránit nebudu
Jsem v tom ztracenej...
Napiš soukromou zprávu Srabsrabovi. Je to s ním domluvené - bude nám přehrávat regulátory na zadní motor - jsme tři, čekalo se na 4tého.
-
ebenoskabanos
- Příspěvky: 29
- Registrován: čtv 23.01.2014 19:53
- Bydliště: Plzeň
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Endy píše:Napiš soukromou zprávu Srabsrabovi. Je to s ním domluvené - bude nám přehrávat regulátory na zadní motor - jsme tři, čekalo se na 4tého.
díky
Colibri V4.5, EasyCopter V6, Mjx F-45,
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
O nabijeckach už se tady diskutovalo, ale...
Mám celkem 3 baterky - 2x origo a 1x RAYku 2700 mAh. Origo nabijecku jsem zahodil hned a používám balancer e-sky se kterym jsem zatím neměl problém, ale zkusil jsem použit imax b6, ale u všech 3 baterie mi hlásí connection break, nemate s tím někdo zkušenost?
Mimochodem ta Rayka je dlouhá jak tejden, ale po odříznuti vnitřního dorazu jde zasunout a výdrž je úplné úžasná, az mám obavu u výdrž motoru...
Mám celkem 3 baterky - 2x origo a 1x RAYku 2700 mAh. Origo nabijecku jsem zahodil hned a používám balancer e-sky se kterym jsem zatím neměl problém, ale zkusil jsem použit imax b6, ale u všech 3 baterie mi hlásí connection break, nemate s tím někdo zkušenost?
Mimochodem ta Rayka je dlouhá jak tejden, ale po odříznuti vnitřního dorazu jde zasunout a výdrž je úplné úžasná, az mám obavu u výdrž motoru...
ESKY HB CP3, MJX F-45, dji Phantom 3 Advance
-
ebenoskabanos
- Příspěvky: 29
- Registrován: čtv 23.01.2014 19:53
- Bydliště: Plzeň
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
thomba píše:O nabijeckach už se tady diskutovalo, ale...
Mám celkem 3 baterky - 2x origo a 1x RAYku 2700 mAh. Origo nabijecku jsem zahodil hned a používám balancer e-sky se kterym jsem zatím neměl problém, ale zkusil jsem použit imax b6, ale u všech 3 baterie mi hlásí connection break, nemate s tím někdo zkušenost?
Mimochodem ta Rayka je dlouhá jak tejden, ale po odříznuti vnitřního dorazu jde zasunout a výdrž je úplné úžasná, az mám obavu u výdrž motoru...
máš připojený silový i servisní konektor od baterie k nabíječce? když jsem zahodil originál nabíječku tak jsem myslel že stačí nabíjet pouze přes servisní konektor od mé equilibrium mini V2, ale musí být zapojeny oba konektory k nabíječce.
Colibri V4.5, EasyCopter V6, Mjx F-45,
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Fakt? Tak to slyším poprvé... Jsem zvyklej na balancer, tak jsem ani neschanel manuál...
Díky, vyzkousim
Díky, vyzkousim
ESKY HB CP3, MJX F-45, dji Phantom 3 Advance