F45 - Vše o tomto vrtulníčku

Začínáte nebo chcete začít s vrtulníkem.
Zamčeno
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Ital
Příspěvky: 227
Registrován: pon 05.05.2003 0:00
Bydliště: Hradec Králové

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#1441 Příspěvek od Ital »

Co si člověk udělá sám, bývá asi nejlepší.
Uživatelský avatar
Ital
Příspěvky: 227
Registrován: pon 05.05.2003 0:00
Bydliště: Hradec Králové

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#1442 Příspěvek od Ital »

Ted jsem si teprve všiml, že tam mají nakroucené i ty spodní brýle do náklonu táhel, zdá se , že u toho i přemýšleli. :wink: http://www.xtreme-production.com/xtreme ... ts_id=8448 Škoda, že se to nestalo i u té cykliky. :(
sirtomas
Příspěvky: 49
Registrován: sob 09.11.2013 12:02
Bydliště: Libochovice

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#1443 Příspěvek od sirtomas »

Bývá to tak, ale v každém případě je o to větší radost, když to funguje. Na stranu druhou všechno sám nezvládneš a od toho jsou přátelé modeláři :wink: Např. ten zadní regulátor. to by pro mě byl bez tohoto fóra, potažmo tvojí pomoci neřešitelný problém.
hafieror
Příspěvky: 34
Registrován: stř 15.01.2014 19:09
Bydliště: Křelovice u Pelhřimov, Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#1444 Příspěvek od hafieror »

Děkuji za odkazy na alarm, objednáno.
hafieror
Příspěvky: 34
Registrován: stř 15.01.2014 19:09
Bydliště: Křelovice u Pelhřimov, Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#1445 Příspěvek od hafieror »

Ital píše: Kovovou cykliku dočubili podle plastového vzoru, tak jsem jí nebral.


Já ji vzal. Na fóru se píše, že pro lepší letové vlastnosti, se dávají menší závaží, ale oni tam mají dvoje.. Navíc ty malý se mě nepodařilo na tu tyčku nasunout a podle obrázku, který s tím přišel tam mají nacpaný obě. Tak jsem z toho zmatenej.
Uživatelský avatar
Ital
Příspěvky: 227
Registrován: pon 05.05.2003 0:00
Bydliště: Hradec Králové

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#1446 Příspěvek od Ital »

Ta původní závažíčka jsem na 4 kusech F-45 stočil v přípravku, aby se nemusel rozebírat flybar na prům. 8mm, ale spíš z důvodu, že ta hrana na kůželu byla dost agresivní na mrzačení zadní trubky při tvrdém přistání. Na letové vlastnosti mi nepřipadalo, že to mělo nějak podstatný vliv. Ta malá závažíčka na tuningu si vysvětluji tak, že slouží jen k pohodlnějšímu vyvážení, jiný důvod nevidím. Jinak mi připadá, že je zbytečné do toho strkat peníze, ten původní mi slouží min.1,5 roku, zažil i ohnutí do pravého úhlu a spoustu ran a je asi nezničitelný, totéž ostatní díly vrtulové sestavy. Kovovou osu jsem objednal pouze z důvodu, že doufám, že nebude házet a klepat vrtulníkem, pokud by se na něj dala kamera, ta plastová se vždy někam ohne, podle nastavení a těžiště vrtule při skladování.
ebenoskabanos
Příspěvky: 29
Registrován: čtv 23.01.2014 19:53
Bydliště: Plzeň

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#1447 Příspěvek od ebenoskabanos »

Zdravím všechny zde. Tak jsem se stal také majitelem tohoto vrťase :) . Kupoval jsem na RC JET modely minulý rok v Listopadu. Po několika vzletech a přečtení všech příspěvků zde a jinde na fórech jsem zvolil orig. kit na přestavbu se střídavým motorem, nějak jsem se necítil na programování réglu a podobně (zatím to maká jak má... musím zaklepat :lol: ). V RC elektronice jsem totální začátečník :lol: . Samo že jsem prošel úpravami jako pružinku pod cykliku, výměna původních konektorů jak u baterie tak přeletování původního konektoru u SS motoru, chladič zadního motoru atd atd.. Bohužel nehodlám už investovat do zadních motorků. Chtěl jsem se zeptat, jestli už někdo vyzkoušel použít ten regulátor od MJX co je u jejich motoru na ten zadní motor TURNIGY 2211 ?? K hlavnímu motoru bych pak dal régl od TURNIGY. Za posledních pár dní jsem toho přečetl tolik že v tom mám nakonec totální zmatek...

nějaké fotky úprav mám zde: http://ebenoskabanos.rajce.idnes.cz/MJX_f-45
Colibri V4.5, EasyCopter V6, Mjx F-45,
Endy
Příspěvky: 19
Registrován: sob 11.01.2014 19:31
Bydliště: Hodonín

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#1448 Příspěvek od Endy »

Borci, limit pro neplacení DPH na zboží ze zahraničí (mimo EU) se počítá vždy jen na tu zásilku nebo na osobu/rok ?
hafieror
Příspěvky: 34
Registrován: stř 15.01.2014 19:09
Bydliště: Křelovice u Pelhřimov, Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#1449 Příspěvek od hafieror »

Vztahuje se to jen na tu jednu zásilku. Nikdo neeviduje kolik jich přijde za rok. Stejně nechápu jak se to těm číňanům vyplatí posílat.
Koldan
Příspěvky: 14
Registrován: stř 14.08.2013 20:51

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#1450 Příspěvek od Koldan »

hafieror píše:Děkuji za odkazy na alarm, objednáno.


který jsi vzal?
thomba
Příspěvky: 14
Registrován: pát 24.01.2014 21:48
Bydliště: Ždírec Doksy

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#1451 Příspěvek od thomba »

Ahoj vsem,
taky jsem se vrhnul do helovani s timhle brckem, protoze me uz nebavilo 2 roky koukat na Honey bee cp3 na skrini, kteryho jsem pri kazdem letani musel opravit za tisko a vic...
Kompletne jsem precetl cele tohle tema a klobouk dolu vsem, kteri se pustili do tuneni, zvlast ac motory...
Taky me to ceka, uz jsem par motoru vymenil, ale spis jsem chtel prispet necim jinym. Samozrejme jsem taky prvni řešil zemedelskou vuli na swashplatu a pakovani a udelal jsem to jednoduse a chodi to jak prdly! Tahle hlaska se u nas diky videiim tlavelzy ujala velmi rychle...
Prvni vec po ulamani aretaci kosti nebyla kancelarska svorka ale svareci drat 1 mm z COcka, pak jsem pod swashplate vrazil obyc mirelonovy platek s dirkou vyrobenou pomoci hrotove pajky a podlozku... Mirelon je mekky a krasne pruzi a v kotelne na trubkach je ho dost, nasletne jsem resil vule na pakach= sundal jsem je a zjistil, ze bronzova futra jsou o 0.1mm delsi, takze zabrousit pilnikem na nehty, nasledne stejne tak zkratit i plastove trny na kterych jsou paky navleknute a po navleceni zpet primerenym dotazenim sroubku se vule UPLNE ztratila! Drobnym opilovanim plastovych cepu listu se listy take zpevnili (nekdo dava podlozky pod listy).
Diky tomu jsou uz na videich z podveseny kamery videt i objekty mezi nebem a zemi- do ted se heli permanentně kymacela nebo houpala... :'(
Pak jsem videl tu pruzinku a zkusim to taky...
Zatim se mejte a at Vam to nepada...
ESKY HB CP3, MJX F-45, dji Phantom 3 Advance
hafieror
Příspěvky: 34
Registrován: stř 15.01.2014 19:09
Bydliště: Křelovice u Pelhřimov, Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#1452 Příspěvek od hafieror »

Uživatelský avatar
Reostat
Příspěvky: 40
Registrován: úte 29.10.2013 12:08
Bydliště: Horní Bříza

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#1453 Příspěvek od Reostat »

Zdravím piloti,potřeboval bych větět vnitří průměr ocasní trubky? Někam jsem založil výkres a nechce se mi to rozdělávat,předem děkuju. :wink:
ebenoskabanos
Příspěvky: 29
Registrován: čtv 23.01.2014 19:53
Bydliště: Plzeň

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#1454 Příspěvek od ebenoskabanos »

Reostat píše:Zdravím piloti,potřeboval bych větět vnitří průměr ocasní trubky? Někam jsem založil výkres a nechce se mi to rozdělávat,předem děkuju. :wink:


Ahoj, zrovna mám rozebráno. Průměr je 8,8 mm
Colibri V4.5, EasyCopter V6, Mjx F-45,
Uživatelský avatar
Reostat
Příspěvky: 40
Registrován: úte 29.10.2013 12:08
Bydliště: Horní Bříza

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#1455 Příspěvek od Reostat »

Ahoj, zrovna mám rozebráno. Průměr je 8,8 mm[/quote]

Díky moc,ať se daří. :wink:
Zamčeno

Zpět na „Heli - začátečník“