Traxxas Summit nebo E REVO poraďte při výběru díky

Pokud to má kola, jezdí po asfaltu nebo v terénu.
Zpráva
Autor
K2Pavel
Příspěvky: 20
Registrován: úte 21.01.2014 9:26

Traxxas Summit nebo E REVO poraďte při výběru díky

#1 Příspěvek od K2Pavel »

Čau chlapy chtěl jsem se poradit protože teď o víkendu jedu do města koupit nějakou káru na blbnuti... v podstatě mi vyskočilo spousty modelů v různých velikostech a druhů užití až jsem narazil na firmu Traxxas která mě zaujala právě modelem Summit po dlouhem bádání na internetu jsem se bavil s několika lidmi kteří říkají že ho doma mají..... co m3 zajímá ... jeden kluk co má auto asi rok a moc s nim nejezdí ríkal že už 2x měnil motor titan 775 kvuli vadnýmu reglu, ozubený kolečka v servu, v diferáku (protože jezdil rychle na 4x4) odešla spojka ostatně přečtěte si zprávu... ( Okej odporúčam , za rok sa pokazilo ::: motor , spojka , ozubenie serva riadenia , diferak ozubenie , lebo som jazdyl s uzavirkami rýchlo a tak...) trochu mě to odradilo vzhledem k tomu že jsem ve Fancii na regimentu zavřenej někdy i 2 měsíce a pošta moc nefunguje tak jsem začal koukat po alternativě... všiml jsem se E REVO který už dělají právě se střídavým motorem což bych bral víc jak plechovku a je podstatně živější... ikdyž jsem měl v mládí jen hračky tereňáků bavilo mě jim nakládat tak mi prosim poraďte který model bude pro m3 idealní na písek, bahno, kameny, kaluže vyšší trávu a polní cesty kde budu asi toužit po nářezu... Díky moc za odpovědi jste jediný fórum který tuhle značku rozebírá do detailů....
K2Pavel
Příspěvky: 20
Registrován: úte 21.01.2014 9:26

Re: Traxxas Summit nebo E REVO poraďte při výběru díky

#2 Příspěvek od K2Pavel »

Jo jinak kdyby jste vědeli o něčem podobným cenou do 25000 c co nejvíc kovovejma dílama ( jsem bývalý kovář tak mě příjde kov lepší a odolnější jsk plast... :-) tak mi to sem určitě hoďte budu jedině rád o modelech vím kulový"jen z dočtení se a videí..."
robotmz
Příspěvky: 3341
Registrován: stř 24.10.2007 0:00
Bydliště: Čadca, SK

Re: Traxxas Summit nebo E REVO poraďte při výběru díky

#3 Příspěvek od robotmz »

Niektoré súčiastky sú úmyselne umelohmotné, pretože ak by bola kovová, zoberie pri náraze ďalších 10 súčiastok so sebou... a tak sa zlomí len tá jedna a nič iné...
Uživatelský avatar
pns
Příspěvky: 649
Registrován: pon 19.01.2009 0:00

Re: Traxxas Summit nebo E REVO poraďte při výběru díky

#4 Příspěvek od pns »

ekvivalent je savage flux, ma sice vice kovu, ale na vydrz to vychazi stejne..
Uživatelský avatar
Kovboj
Příspěvky: 3424
Registrován: pon 19.07.2004 0:00
Bydliště: kousek od Hradec Králové

Re: Traxxas Summit nebo E REVO poraďte při výběru díky

#5 Příspěvek od Kovboj »

K2Pavel píše:... Okej odporúčam , za rok sa pokazilo ::: motor , spojka , ozubenie serva riadenia , diferak ozubenie , lebo som jazdyl s uzavirkami rýchlo a tak...


Summit se zapnutou redukcí a uzávěry je prostě na ježdění pomalu a šplhání. Pokud se to v tomto režimu snaží "honit" tak není nic divného že díly odcházejí.

Je to jako sednotu do skutečného teréňáku, zapout 4x4, redukci, závěrky a se zařazenou jedničkou vytočenou do červených otáček vyrazit na silniční okruh a snažit se ho projet co nejrychleji. Taky ti začnou odcházet díly...
Uživatelský avatar
RimmerCZ
Příspěvky: 704
Registrován: pát 28.05.2010 0:00
Bydliště: Hlučín
Kontaktovat uživatele:

Re: Traxxas Summit nebo E REVO poraďte při výběru díky

#6 Příspěvek od RimmerCZ »

Firma jako takova - Traxxas dela kvalitni a dobre modely na vyblbnuti a v podstate k tomu nelze mit vyhrady. Z hlediska poruchovosti pocitej s tim, ze to co pan/kluk rikal je normalni - choval se k tomu nejak a nejak se mu to odvdecilo. Chci rict, ze pokud se neco znici, v 99% procentech za to muze vzdy uzivatel hrubym zachazenim. Pokud chces vykonny stroj do tezkeho terenu, pocitej proste s tim, ze se budou veci lamat, a cim vic tomu das, tom vic toho muze odejit. Pokud jak rikas nemam moznost kdykoliv nakupovat, tak se musis smirit s tim, ze pokud nemas krabici plnou ND, kdyz neco rozbijes, tak nebudes hold jezdit.

Kdyz si koupis stridak, auto bude jeste rychlejsi a vykonnejsi a zase budou diky tomu trpet dalsi veci. Nerikam, ze je spatny, to naopak, stridak je super. Myslim si, ze se Summitem, kdyz si clovek pohraje takovym tim polo crawler stylem, a nebude se s tim skakat, neustale plavat/potapet atp. nevidim duvod aby se neco vyslovene pokazilo. Dulezita je udrzba - cisteni, neprohanet to bahnem ci vodou ci piskem pokud to neni nutne. Vsechno co se muze dostat do lozisek u kol a kardanu se tam dostane. Proste si kup auto, nabijecku a jezdi. Kdyz neco znicis, tak si koupis ND. Nikdy si sebou nevezmes tolik veci, aby jsi pokryl vse. Muze se stat cokoliv. Z hlediska spolehlivosti jak rikam, vidim Traxxas jako dobrou volbu.
E-Maxx, Frsky Taranis, 90 Toro, 150 FPV a 200 SOPTIK a ruzne mikropoletuchy
Uživatelský avatar
danidani
Příspěvky: 509
Registrován: čtv 06.01.2011 0:00
Bydliště: Cerhovice, ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Traxxas Summit nebo E REVO poraďte při výběru díky

#7 Příspěvek od danidani »

K2Pavel píše:...bavilo mě jim nakládat ... idealní na písek, bahno, kameny, kaluže vyšší trávu a polní cesty kde budu asi toužit po nářezu...


Za mne E-Revo 1/10. Za zbytek peněz kup baterie a nabíječku.

Koupil jsem teď summita (1/16) a na můj vkus se to moc naklání, takže ho nechám dětem a pořídím kindr e-revo.
K2Pavel
Příspěvky: 20
Registrován: úte 21.01.2014 9:26

Re: Traxxas Summit nebo E REVO poraďte při výběru díky

#8 Příspěvek od K2Pavel »

Ahoj lidi, tak jsem se sem zase dostal a jsem moc rad za vase prispevky v patek vyrazim tak poslu urco foto jak to dopadlo ale asi na konec fakt pujdu do toho E REVA ma jen o 2 cm nizsi podvozek a je uz v zakladu stridak se strikajici vode odolnym reglem ( ne vodotesnym) coz staci... auto fakt neni ponorka jak pisete a preci jen na skoky a rychlou jizdu v terenu je staveny Revo a ne Summit kterej je fakt spis na lezeni... diky moc a budu se snazit davat co nejvice zkusenosti.. at to jezdi Pavel
K2Pavel
Příspěvky: 20
Registrován: úte 21.01.2014 9:26

Re: Traxxas Summit nebo E REVO poraďte při výběru díky

#9 Příspěvek od K2Pavel »

E REVO to vyhralo teď ho jdu zkusit .... jsem nadšenej díky za rady
K2Pavel
Příspěvky: 20
Registrován: úte 21.01.2014 9:26

Re: Traxxas Summit nebo E REVO poraďte při výběru díky

#10 Příspěvek od K2Pavel »

E REVO to vyhralo teď ho jdu zkusit .... jsem nadšenej díky za rady
sukynator
Příspěvky: 26
Registrován: pon 31.03.2014 21:17

Re: Traxxas Summit nebo E REVO poraďte při výběru díky

#11 Příspěvek od sukynator »

E-revo je podle mě nejlepší, není nerozbitné, ale vydrží nejvíc...

mrkni na tohle, všechno jsem zde popsal:

http://www.hobby-test.com/aktualne-trax ... -1-10.html

a ještě videjko z tratě:

http://www.hobby-test.com/aktualne-rc-t ... patov.html
Uživatelský avatar
swenak
Příspěvky: 19
Registrován: pon 20.06.2011 0:00

Re: Traxxas Summit nebo E REVO poraďte při výběru díky

#12 Příspěvek od swenak »

Zdravím.

Mám chuť si koupit nějakou hračku na kolech, protože již léta mně to láká mít nějaké vozítko na hraní, možnost někam vyběhnout ven do parku, lesa, zahrady, či někam na trať a zablbnout. Taky rád tuním a rád mám věci alespoň trošku jinak, než je série, takže přímou součástí pořízení je o rozebírání, změna dílů a prostě tuzing. Nic konkrétní tedy v plánu není, prostě, nějak se zabavit jízdou a úpravami, protože upravovat civilní vůz je o dost náročnější koníček a už jsem se dostal i tam tak nějak na konec rozumných možností. V reálných velikostech jsem spíše na rychlá nenápadná GTčka, ale zdá se mi, že mít takový model v malém, bych byl dost omezen, protože to chce větší kvalitní plochy a toho není moc.

Proto jsem nejen zde na fóru načetl dost témat a vyšlo mi, že bych jako základ koupil něco od Traxxas (prvotně se mi zalíbil Xo-1, mít model, co umí 190km/h a zrychlí jako Veyron by byla legrace, ale využití minimální) a případně časem upravil na model s jiným určením, pokud by mi to nevyhovovalo. Takže jsem myslel, že bych šel to E-reva Brushless, protože je opticky vydařené a technicky zdařilé (jen mi přijde, že se lehce dostává na zadní křídlo, ale to by udělalo třeba vyvážení). Ten by šel dle potřeby upravit, zvednout podvozek, zesílit poloosy a udělat z toho něco více do terénu, nebo naopak zkrátit ramena, poloosy a kola a udělat z toho základ pro nějaký civilnější model. Jenomže jsem pak četl dál a přijde mi, že by bylo lepší koupit Summita a ten případně "degradovat". Jednak má uzavíratelné diferáky, 2 stupně na převodovce a v základu již 4 kanálovou vysílačku. Do něj bych asi chtěl dát Brushless motor s regulátorem, nevím, jestli ten, co je v E-revu, nebo něco jiné. Určitě bych musel měnit kastli a dát jinou, Summit se mi totiž nelíbí :-) Časem bych si asi nechtěl nechat udělat i kastli Golfu V, který mám tak nějak rád v civilu.

Co by jste mi doporučili? Je jasné, že i E-revo jde upgradovat na Summit se vším všudy, ale přijde mi to zbytečné, jelikož v Summitu je asi již vše (je otázka, jestli dostatečně kvalitní, vzhledem k cenám RTR setů). Jistě, díky té převodovce nebudu mít takovou rychlost, jako s E-revem, resp. abych zachoval možnost jezdit i pomalu na první stupeň v terénu, nebudu si moct tolik vyskakovat, ale ten rozdíl nebude tak velký.

Samozřejmě, baterie dám LiPolky a časem bych možná upgradoval na lepší vysílačku, nebo pokud to půjde koupit bez té originální, která je dle všeho nic moc a rovnou vzít lepší, udělal bych to hned.

Teoreticky, ač to asi není moc rozumné, bych koupil model z druhé ruky rovnou bez baterií a vysílačky (podobné inzeráty jsem našel), ale tam se bojím, že nejde poznat, jak to kdo krosil a v jakém stavu je třeba motor a díly, ač majitelé tvrdí, že "málo ježděno".

Finančně nemám nějakou extra hranici, ceny modelů znám, baterie, nabíječku a další věci jsem si našel taky. Aktuálně výbavu nemám, před lety jsem si sice něco nakoupil s tím, že budu létat helikopotvory, ale nedostal jsem se ani přes simulátor, bylo to na mně už moc a hlavně simulátory jsou nuda :-)

Jinak jsem si nebyl ani jist velikostí, ale dle všeho je 1:10 lepší volbou, protože 1:16 mi přijde tak nějak ani z vozu, ani na voz. Je to na byt velké, na venek mi to zase přijde malé.

Díky za případné rady a názory.
Uživatelský avatar
scarabeus
Příspěvky: 2696
Registrován: ned 10.12.2006 0:00
Bydliště: Praha 5

Re: Traxxas Summit nebo E REVO poraďte při výběru díky

#13 Příspěvek od scarabeus »

Ahoj, tak ja si dovolim par komentaru k tomu, cos napsal. Zacnu odzadu.

1/16 neni vubec mala, pokud se treba bavime prave o autech od Traxxasu, jsou to velikostne spis 1/10. Ale mas pravdu, ze prujezdnost je slabsi. 1/10 jsou spis 1/8 (u Traxxasu).

Z tveho popisu mi prijde, ze sam vubec, ale zatim vubec nevis, co chces. Coz je trosku v modelarine problem. Litas z E-Reva k Summitu a uz bys menil kastli. Ver mi, ze kastle je to posledni, co budes zpocatku resit. Tohle je asi zpusobeno tvou "deformaci" z tuneni realnych aut. Proto nejspis ta kastle z Golfa, vid :-)

Idea o zkracovani ramen je krasna, ale ponekdu nerealna. Pokud nemas dilnu, kde by sis soustruzil vlastni ramena z hliniku (coz je take pitomost), tak pak nevim o tom, ze by nekdo na tato auta daval kratsi ramena. Ono totiz jakekoliv auto je nejak stavene a testovane. Pokud bys mu ciste teoreticky chtel tyto prvky menit, zmeni se i dost jizdni vlastnosti a to spise k horsimu. V tom smyslu, ze auto je k necemu urcene, treba jizda v terenu. Po zmene by se auto prevracelo na budku atd.

Univerzalni auto neexistuje. Vzdy je to primarne na nejaky typ povrchu s tim, ze jde poladit nastaveni podvozku (snizeni, sbihavost, odklony, ulozeni tlumicu) a pak se da jezdit i jinak. Ale funguje to vetsinou jen jednim smerem. Z terenaka auto na asfalt udelas, i kdyz to nebude sedet jako driftak. Z nizkeho asfaltaka terenaka neudelas i kdyby ses rozkrajel. A pokud ano, auto bude trpet a ty jen opravovat.

Ze se chces hlavne v aute pitvat je super, protoze o tom auta v modelarine jsou. Vice casu se pitvas a nastavujes, nez jezdis. Tady aspon nebudes prekvapeny.

A ted zpet k autum. Summit vs E-Revo. Kazde auto je na UPLNE jine jezdeni. Byt to ma oboje velka kola a dobrou pruchodnost terenem. E-Revo se dostava na zadni kridlo (jestli tim myslis, ze jde na zadni) hlavne proto, ze mu chybi stredni diferencial. Da se dokoupit a problem je vyresen. Uzamykani diferencialu ma u Summita konkretni ucel. Auto je urcene predevsim pro pomalejsi jizdu, je to vlastne uz takovy skoro-crawler. Proto pri splhani pres parezy a sutry chces zamknout diferak. E-Revo neni vubec urcene na tento druh pojezdeni. Muzes s nim blbnout na sotoline, strizene trave, asfaltu, i skoky s tim jdou naprosto paradne (BMX draha atd.), ale pro splhani lesem je to nic moc. I kdyz zvednes podvozek kdovijak. Tam kraluje Summit a nejlepe s original stejnosmernym motorem, ktery je na radeni ve vode blbuvzdorny. Ale ma zase slabsi vykon. Stridak je sice bezudrzbovy, ale voda mu nikdy nedela dobre - na loziskach. Coz se da prirozene vymenit :-)

Takze nez se posunes dal, popremyslej jake auto vlastne chces. Oba modely jsou podobne, ale fakt vlastne dost jine. Pokud jsi sikovny, klidne si pak udelas na kopyte doma kastli. Klidne i na Golfa, byt to bude zrudnost nad zrudnost, protoze tyhle auta potrebuji mit kola ven a ne pod kastli. To poznas hned, jak se projedes v jednom vetsim bahne nebo na snehu.

Samozrejme sem muzu pridat i osobni preferenci, ale to ti nepomuze. Kazdy mame svoje favority a vybereme si to, co je nam osobne blizsi. To same udelej ty a pak treba nebudes zklaman. Tak jako tak oba modely jsou hodne povedene. Brat je z druhe ruky neni spatny napad, jen je dobre vzit si k tomu nekoho zkusenejsiho, kdo to skoukne, aby ti prodejce nevesel buliky na nos. Koukej se po vzorku kol (kolik ho je), jak velke vule jsou v ulozeni, ramenou (coz ale nemusis poznat, kdyz to nemas s cim porovnat), mrkni co je vsude zrezle (moc rzi = majitel se o to nestaral dobre), zvuk prevodu (umi nastavit vuli mezi spur a pastorkem?) a celkove jak je auto poskrabane nebo omlete. Dale je dobre mrknout co ma za aftermarket dily, kdyz je to RPM, je to jen dobre. Ale nic proti originalu, postaci, bohate.

Toz vybirej a klidne sem napis, kdyby te napadly nejake konkretni dotazy. Doporucuju kontaktovat nejakeho majitele z techto aut zde na foru nebo zajit na zavody a treba ti to ci ono auto padne lepe do oka. Lepsi je si to osahat jeste pred koupi.
Uživatelský avatar
swenak
Příspěvky: 19
Registrován: pon 20.06.2011 0:00

Re: Traxxas Summit nebo E REVO poraďte při výběru díky

#14 Příspěvek od swenak »

Ahoj,

díky za obšírnou reakci, to jsem ani nečekal :-) Máš pravdu v tom, že nevím, co chci. Resp. vím, ale není to o modelu jako takovém. Proto jsem uvedl tyto 2 modely, které jsou teoreticky tak vzdáleny od sebe, ale z toho, co jsem četl, jde, když to nebudu brát úplně do detailů, udělat z jednoho ten druhý. Není pro mě úplně směrodatné to, co a jak budu jezdit, ale s čím se bude dát hrát a takovou zábavu si pak najdu. Když E-revem nevyjedu nějaký kopeček, tak prostě nevyjedu a příště bych to nezkoušel bez úprav (předělání), nebo naopak, Summitem zase nepojdu tak rychle a stabilně v zatáčkách, protože má jiné např. těžiště. Co vím jistě je, že silnička není pro mě, to mi dává radost v reálu.

Co se týče tunění, tak to je přímo součástí toho, co očekávám od pořízení, proto, ať koupím, co koupím, budu se v tom hrabat a upravovat nějakým směrem. Jen jsem možná špatně napsal, jaká je má představa upravování. Určitě si nechci moc dílů dělat, na to opravdu nemám dílnu a ani chuť. Pokud jsem psal o zkracování ramen a poloos, myslel jsem, tím, že se pořídí jiné díly, které použiju namísto těch sériových (což dle toho, co jsem četl, jde). Cílem by nebylo to, že bych předělal auto na univerzál, ale cílem by bylo něco jako „tento měsíc Summit, příští E-revo“. Chci mít prostě možnost, když mně přestane bavit jízda, pro kterou je Summit, vyměnit nějaký ten díl a mít E-revo, resp. něco jemu blízké.

Kastli, jak jsem o ní psal, bych si taky nedělal, ale nechal udělat profesionálně, ale to je jen taková představa, teoreticky bych na Golfa možná dal jiný podvozek a měl ho pořád připraven (jeden klubák něco takové měl, tedy jeho vůz v modelové verzi a přišlo mi to hezké). Ale to je jen taková nepodstatná blbůstka.
Co se týče velikosti, tak vím, že Traxxas to má trošku větší, ale já se podíval na rozměry a ty jsem si tak nějak doma naznačil. Dnes jsem ale byl u Pecky, měli tam tedy jen E-Maxx 1:10 a je to tedy masakr :-) Ale jinak to bude vypadat, když ho vezmu do lesoparku u baráku a jinak takhle v poličce.

Pokud bych měl otázku nějak zjednodušit, tak bych se zeptal, jestli je lepší dělat ze Summitu E-Revo (resp. téměř), nebo naopak z E-Reva Summit (tedy téměř) :-).

Díky moc.
Uživatelský avatar
danidani
Příspěvky: 509
Registrován: čtv 06.01.2011 0:00
Bydliště: Cerhovice, ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Traxxas Summit nebo E REVO poraďte při výběru díky

#15 Příspěvek od danidani »

Podle mne u Traxxasu není moc co "tunit", alespoň ne co se vzhledu týče. Zapřemýšlej tímto směrem http://sigi123.rajce.idnes.cz/Pajero_uvod/ tam by ses vyřádil (doporučuju jeho alba projít :))

Téma také tu:

viewtopic.php?f=29&t=55971
viewtopic.php?f=29&t=57734
Odpovědět

Zpět na „Auta“