petrovo píše:Jester80 - a to je právě to zarážející na celém obchodu! Každý si může objednat pouze to, co je skladem. Také si to hned zaplatí a oni klidně prodávají dál, co už má člověk zaplaceno! Je to k nevíře, ale je to skutečně tak. U mne ne jednou! Je to ve dvou objednávkách a v té první dokonce nadvakrát. Toto jsem u nich reklamoval a chodí mi jen bla, bla, bla a kde nic, tu nic...
Ono se i v centrálním skladě občas stane, že jim nesouhlasí počty se zkutečností a i když to zobrazuje po zaplacení u položky reserved tak prostě zboží v reálu fyzicky nemají na skladě a někdy trvá dost dlouho než to oznámí, ale je to méně často.
EU sklad je na tom jak se zdá v tomto ohledu momentálně hůř. Většinou vůbec nepodporuje nákup položek ve stavu BK a počty kusů jednotlivých položek zboží, které mají v reálu fyzicky skladem se oproti zobrazovanému virtuálu v eshopu rozcházejí mnohem častěji a tak se zřejmě ani neobtěžují s nastavováním příznaku reserved po zaplacení. Ve výsledku se častěji stává to, že se kupující dozví o tom, že něco není skladem až se teprve pídí po tom, proč mu už dost dlouho po zaplacení nic neposlali.
EU sklad se potácí pod ranami, které letos přicházely jedna za druhou. Nejprve přišla rána v podobě sloučení s dřívějším DE skladem, následně pohroma s neočekávaným nárůstem zákazníků původně nakupujících z Hongkongu díky restrikcím na dopravu lipolek což ovlivnilo i řadu zásilek bez lipolek a lidi tak začali víc nakupovat z EU skladu opět v míře zřejmě neočekávané a teď do toho přichází další nárůst v podobě předvánočních nákupů. Zdá se, že EU sklad se chvílemi potácí v pomysleném ringu jako boxer těsně předtím než dostane KO. Tak doufejme, že se z toho co nejdříve vzpamatuje a že nám ho nakonec "neodpočítají".
