Viking2-E-6Kw a projekty mé či mých přátel

Větroně s pomocným elektromotorem a nejčastěji sklopnou vrtulí
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
michalv
Příspěvky: 583
Registrován: stř 21.04.2010 0:00
Bydliště: Praha

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé, či mých přátel

#601 Příspěvek od michalv »

Dzordzik píše: Asi by ses divil.

No, po testování Hyperionu wing už mě nic nepřekvapí :-(
Jeti DC-16, Futaba FX-18+modul Jeti
Swing speciál, Proxima 2, Stork 4, Mig 15, P47, Torro 900
Uživatelský avatar
Dzordzik
Příspěvky: 762
Registrován: úte 26.12.2006 0:00

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé, či mých přátel

#602 Příspěvek od Dzordzik »

Jsem pro, má doma někdo MKSko, které je ochoten nechat zahořet?
Uživatelský avatar
graup15
Příspěvky: 7703
Registrován: pát 02.05.2003 0:00

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé, či mých přátel

#603 Příspěvek od graup15 »

To chci vidět toho vola co ti dá servo za 2kkč na zničení. :-)
Tam už funguje efekt...je to kurňa drahé, tak to určitě funguje dobře a dlouho. (placebo efekt ceny :-)
Uživatelský avatar
JJ02
Příspěvky: 237
Registrován: úte 11.08.2009 0:00

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé, či mých přátel

#604 Příspěvek od JJ02 »

graup15 píše:To chci vidět toho vola co ti dá servo za 2kkč na zničení. :-)

Dík za poklonu :) mám tu jedno nové DS 6125 Glider určeno na test.
Ještě jsem neměl čas se s klanem Vrzáků :) domluvit a poslat jej.
Uživatelský avatar
graup15
Příspěvky: 7703
Registrován: pát 02.05.2003 0:00

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé, či mých přátel

#605 Příspěvek od graup15 »

Tak to hluboká omluva s poklonou až k zemi...a oprava...
Myslím jiného vola než JJ02 co dá servo za dva litry na zničení :-) :-) :-)
Uživatelský avatar
M1
Příspěvky: 850
Registrován: úte 29.03.2011 0:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé, či mých přátel

#606 Příspěvek od M1 »

... :D na ten test výdrže MKS se už fakt těšim, ale doufám, že do šachet serv už nebudu muset díky použití těch 5V beců dlooouuuho lézt :mrgreen:. Vikinga jsem dneska vyčistil, odmastil a ošetřil teflonovou želvičkou a vyleštil do oslnujícího lesku (bože jak já si tuhle činnost užívám) a připravil k zimnímu spánku :D
JETI DC-16
GPS Ikura 2020, F3X Viking 2E, Graupner Junior
Uživatelský avatar
graup15
Příspěvky: 7703
Registrován: pát 02.05.2003 0:00

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé, či mých přátel

#607 Příspěvek od graup15 »

Když už to vykecal Piere Rondel tak já můžu taky:-)
Do dalšího F3B alespoň na křidélka neodolám.
Přílohy
HBL6625_ad V2.jpg
Uživatelský avatar
RomanSadilek
Příspěvky: 379
Registrován: úte 26.05.2009 0:00
Bydliště: Velatice

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé, či mých přátel

#608 Příspěvek od RomanSadilek »

Uživatelský avatar
Milan Nes
Příspěvky: 5756
Registrován: úte 06.01.2009 0:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé, či mých přátel

#610 Příspěvek od Milan Nes »

tak na to sem zvědavý, jak budou fachat ... už bylo na čase trochu ve vývoji pokročit :)
SOVA is YouR CO-pilot
Cesta je mým cílem .......

KLM RC Sovy // KPM Model Kit Kladno
Uživatelský avatar
Dzordzik
Příspěvky: 762
Registrován: úte 26.12.2006 0:00

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé, či mých přátel

#611 Příspěvek od Dzordzik »

No, vzhledem k tomu, že s nima ustanovil Mr O. světový rekord v F3F, tak si úplně špatné nebudou :-) Jestli je na závodění na světové úrovni něco důležitějšího než výkon, tak je to spolehlivost.

MKS HBL6625 a HV747 v Needle 100:
http://www.youtube.com/watch?v=wuAM3SIVZfc

V takovém uragánu se tam ty serva asi zrovna moc neflákaly :-)

A ono je těch nových HV serv:
MKS HBL6625 - HV servo se střídavým motorem, chrom-titanovou převodovkou a celokovovou krabičkou určené do křídel pro modely větroňů. Tah 10,4 kg/cm, rychlost 0.11/60st při 8,2V!

MKS HV737 - HV servo coreless motorem, chrom-titanovou převodovkou a celokovovou krabičkou určené na ovládání ocasních ploch větroňů. Tah 10.2 kg/cm, rychlost 0.09/60st při 8,2V!

MKS HV747 - HV servo coreless motorem, chrom-titanovou převodovkou a celokovovou krabičkou určené na ovládání ocasních ploch větroňů. Tah 15 kg/cm, rychlost 0.13/60st při 8,2V!

MKS HV777 - HV servo s chrom-titanovou převodovkou a celokovovou krabičkou určené pro obří modely letadel, velké jety, závodní čluny nebo pro řízení cykliky velkých vrtulníků, včetně bezpádlových mechanik. Tah 38 kg/cm 0.10/60st při 8,2V!
petrajksner
Příspěvky: 650
Registrován: sob 09.06.2012 7:57
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé, či mých přátel

#612 Příspěvek od petrajksner »

Koukám na ty MKS serva, konkrétně na HV 737, určené do ocasních ploch, není pro nás Hobíky veliký nebo i vy co máte serva v ocase i těžký?
Pochopím to u čistých F3F-B, když to naloží k 5kg tak aby to fungovalo a pro serva v čumáku je místa dost, ale přeci pokud to má tah 10 - 15kg, tak i spotřeba při tomto výkonu by měla být trošku vyšší, jsou tam coreless motory, že se tak ptám, co to znamená "coreless" , střídavý?
A pokud je střídavý, je méně žravý?
ST
Příspěvky: 3162
Registrován: ned 16.11.2008 0:00
Bydliště: Králíky
Kontaktovat uživatele:

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé, či mých přátel

#613 Příspěvek od ST »

To je všechno špatně, my potřebujeme brushless motory. Tedy motory bez kartáčků !!!!
Nelítám vůbec s ničím a jen teoretizuju ...
Uživatelský avatar
Standa Stuchlý
Příspěvky: 1894
Registrován: ned 23.05.2010 0:00

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé, či mých přátel

#614 Příspěvek od Standa Stuchlý »

petrajksner píše:........ že se tak ptám, co to znamená "coreless" , střídavý?
A pokud je střídavý, je méně žravý?


https://www.google.cz/search?q=coreless ... 97&bih=544
http://www.youtube.com/watch?v=2e1rJXuzKZk

má to kartáčky, má, jen jiná konstrukce rotoru
Uživatelský avatar
Skorpion
Příspěvky: 305
Registrován: sob 04.10.2003 0:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé, či mých přátel

#615 Příspěvek od Skorpion »

ST píše:To je všechno špatně, my potřebujeme brushless motory. Tedy motory bez kartáčků !!!!


No jo, ale dát 20 klacků za serva do jednoho letadla mi přijde dost. To snad raději měnit serva za 1200 :)
Časem snad půjde ta cena dolů, tohle mi přijde dost drahý :)
Odpovědět

Zpět na „Elektrovětroně“