Hobbyking, sledování zásilek, spory PayPal a tak podobně

Nakupujete na internetu, hledáte radu jak zaplatit, co a kde koupit nebo schánice něco v modelářských kamenných prodejnách?
Zamčeno
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kesi
Příspěvky: 551
Registrován: sob 06.02.2010 0:00
Bydliště: Zábřeh
Kontaktovat uživatele:

Re: Hobbyking

#376 Příspěvek od kesi »

Zdravím, stala se mi nemilá věc, smazal jsem kontaktní emaily a teď hledám kontakt/email na Hobbyking EU warehouse. Potřebuji je velmi nutně kontaktovat. Díky za pomoc.

Edit: něco jsem našel, ale nevím: http://hobbyrc.tk/contact-us/

Edit2: zkusil jsem http://support.hobbyking.com/anonymous_requests/new :oops:
Uživatelský avatar
KdoSiOdJinud
Příspěvky: 14
Registrován: stř 28.08.2013 15:31
Bydliště: Benešov

Re: Hobbyking

#377 Příspěvek od KdoSiOdJinud »

janekx píše:Vsechny zasilky typu International (Registered) Air Mail chodi pres singapur k me obrovske radosti :wink: ..


Singapur = loď? Mám taky International (Registered) Air Mail, rušil jsem z objednávky LiPolky, které už jsou skoro v ČR, čekám je zítra (nakonec šly z NL), ale původní objednávka nejde jako tradičně přes Hong Kong Post, ale přes SingPost a když se řekne Singapur, vybavím si přístav tak doufám, že se pletu :-D.
Uživatelský avatar
Drondys
Příspěvky: 11876
Registrován: pon 22.02.2010 0:00
Bydliště: ČR

Re: Hobbyking

#378 Příspěvek od Drondys »

KdoSiOdJinud píše:Singapur = loď? Mám taky International (Registered) Air Mail, rušil jsem z objednávky LiPolky, které už jsou skoro v ČR, čekám je zítra (nakonec šly z NL), ale původní objednávka nejde jako tradičně přes Hong Kong Post, ale přes SingPost a když se řekne Singapur, vybavím si přístav tak doufám, že se pletu :-D.

Singapur dopravuje letecky i lodí, ale zatím bylo vše z Hobbykingu přes Singapur jen letecky. Nyní to má být u lehčích zásilek obsahujících lipolku/y za vyšší cenu poštovného do ČR minimálně 30 USD. Jak to bude do budoucna to ukáže až čas.
Uživatelský avatar
Drondys
Příspěvky: 11876
Registrován: pon 22.02.2010 0:00
Bydliště: ČR

Re: Hobbyking

#379 Příspěvek od Drondys »

kesi píše:Zdravím, stala se mi nemilá věc, smazal jsem kontaktní emaily a teď hledám kontakt/email na Hobbyking EU warehouse. Potřebuji je velmi nutně kontaktovat. Díky za pomoc.

Edit: něco jsem našel, ale nevím: http://hobbyrc.tk/contact-us/
Edit2: zkusil jsem http://support.hobbyking.com/anonymous_requests/new :oops:

Veřejný email kontakt nemají.

Problém je potřeba řešit buď přes OnLine Chat nebo přes Support Centre.

Řešení přes Support Centre pokud máš účet na Hobbykingu pak se nejprve přihlas a pak použij tento odkaz.

Řešení přes Support Centre pokud nemáš účet na Hobbykingu pak použij ten druhý odkaz co uvádíš jako Edit2 tj. tento odkaz.
Marena
Příspěvky: 772
Registrován: čtv 07.06.2012 9:46
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Hobbyking

#380 Příspěvek od Marena »

Takže můj současnej stav z HK v balíku bez Lipol:
26.9. - zaplaceno
1.10. - info na singpost, že balík evidujou, ale ještě ho nemají
4.10. - odesláno, tak jsem zvědavej
Flop II, C182, EasyStar, BladeDancer, Tracy-E, Extra EPP, Guppy (ve stavbě), Copter
Uživatelský avatar
Drondys
Příspěvky: 11876
Registrován: pon 22.02.2010 0:00
Bydliště: ČR

Re: Hobbyking

#381 Příspěvek od Drondys »

Miorovi dva balíky bez lipolek z Hobbykingu z 10.9 a 13.9 s podacími čísly přes Hongkong post stále nejsou u Hongkong post vůbec evidovány.

Tři balíky od krtek2k. Jeden z Hobbykingu z 23.9. s podacím číslem přes Singapore post dodnes není vůbec evidován u Singapore post. Zbylé dva starší balíky a z jiných ehopů než Hobbykingu nicméně s podacími čísly přes Hongkong post rovněž stále nejsou u Hongkong post vůbec evidovány.
beginner99
Příspěvky: 573
Registrován: čtv 23.02.2012 14:58
Bydliště: Hradec nad Moravicí

Re: Hobbyking

#382 Příspěvek od beginner99 »

Ahojte , vytušil jsem , že se to tady řeší , ale objednal jsem 28.9. balík z HK viz příloha , během dvou dní to naskočilo do statusu printed a v tom to teď trčí až do dneška . A to už je to druhý pokus , po té co mi 1. pokus vyřizovali v prvním statusu 14 dní , tak jsem to deletoval a objednal znovu . Při pokusech o kontaktování kde to vázne mě asi po 4 pokusech po půl hodině na live chatu nepřipojili a na supportu po 5 dnech taky neodpověděli . Mám ještě čekat , nebo co mám udělat . Už jsem celkem zoufalý , měsíc a půl už to mám mít doma , když počítám oba dva pokusy . Je problém v tom odesílání balíků s lipolkama ? Napadá mě to zase resetovat a znovu objednat , ať se tím znova zabývaj , ale nevím jestli to jde , když už je to v 3. statusu printed .
Přílohy
doc1.docx
(312.6 KiB) Staženo 41 x
Uživatelský avatar
Drondys
Příspěvky: 11876
Registrován: pon 22.02.2010 0:00
Bydliště: ČR

Re: Hobbyking

#383 Příspěvek od Drondys »

beginner99 píše:Ahojte , vytušil jsem , že se to tady řeší , ale objednal jsem 28.9. balík z HK viz příloha , během dvou dní to naskočilo do statusu printed a v tom to teď trčí až do dneška . A to už je to druhý pokus , po té co mi 1. pokus vyřizovali v prvním statusu 14 dní , tak jsem to deletoval a objednal znovu . Při pokusech o kontaktování kde to vázne mě asi po 4 pokusech po půl hodině na live chatu nepřipojili a na supportu po 5 dnech taky neodpověděli . Mám ještě čekat , nebo co mám udělat . Už jsem celkem zoufalý , měsíc a půl už to mám mít doma , když počítám oba dva pokusy . Je problém v tom odesílání balíků s lipolkama ? Napadá mě to zase resetovat a znovu objednat , ať se tím znova zabývaj , ale nevím jestli to jde , když už je to v 3. statusu printed .

Problémy s lipolkama byly jen v centrále Hobbykingu v Hongkongu. Ty uvádíš objednávku z EU skladu a tam mohou být problémy spíš v tom smyslu, že zřejmě stále více nestíhají tím jak se víc a víc lidí orientuje na EU sklad a na ten nápor asi nejsou dostatečně připraveni. Počkej tak týden nebo dva a pak se rozhodni jestli budeš čekat dál nebo to zrušíš a koupíš úplně jinde byť třeba i za méně výhodnou cenu a nebo pokud na to nespěcháš tak si počkej na nákup až někdy na jaro příštího roku. Teď ke konci roku to bývá tradičně problémové i když letos to vypadá, že to zase o něco víc "zazdili".
beginner99
Příspěvky: 573
Registrován: čtv 23.02.2012 14:58
Bydliště: Hradec nad Moravicí

Re: Hobbyking

#384 Příspěvek od beginner99 »

No a ten livechat , funguje vám , mě se nechce a nechce spojit , a to čekám vždy přes 30 minut .
Uživatelský avatar
RCStudio
Příspěvky: 5580
Registrován: stř 01.08.2012 17:31
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hobbyking

#385 Příspěvek od RCStudio »

Nefunguje i 50 min jsem cekal
Jan Janekx Urbanek
https://www.rcstudio.cz/ - prémiový partner a servis FrSky
Uživatelský avatar
Drondys
Příspěvky: 11876
Registrován: pon 22.02.2010 0:00
Bydliště: ČR

Re: Hobbyking

#386 Příspěvek od Drondys »

beginner99 píše:No a ten livechat , funguje vám , mě se nechce a nechce spojit , a to čekám vždy přes 30 minut .

Někdy se čeká i přes hodinu. Pro přístup na live chat je vhodné si trochu víc přivstat a kontaktovat je v rozmezí zdejšího času v ČR mezi třetí a šestou hodinou ranní. To je v Hongkongu mezi devátou a polednem. Tehdy je větší šance, že se obvykle nejpozději do hodiny některý z operátorů na live chatu ozve.

Teď co mezinárodní poštovní služby zavedly přísnější restrikce na zásilky s lipolkama to vypadá, že se nejrůznějším prodejcům a zdaleka to není jen Hobbyking, nakupila spousta problémů, které zřejmě dominovým efektem ovlivňují i mnoho jiných zásilek, které ani lipolky neobsahují.

Výsledkem je, že se příslušné prodejce včetně Hobbykingu v současné době snaží kontaktovat najednou mnohem víc lidí než tomu bylo v dřívějších dobách kdy tyto problémy ještě nebyly, a to logicky nemají šanci stíhat a přijmout mnohem víc lidí jen na to, aby odpovídali na chatu apod. asi také jen tak nemohou.

Takže počítejte s delší dobou odezvy a pokud chcete komunikovat přes live chat pak si přivstaňte a kontaktujte je v rozmezí zdejšího času v ČR mezi třetí a šestou hodinou ranní.

Pokud nechcete čekat na live chatu pak to neřešte přes chat, ale přes Support Centre kde můžete napsat zprávu aniž byste čekali na spojení operátora a zpráva se obvykle neztratí tj. zůstane uložena než na ni ze Support Centre zareagují, ale počítejte s tím, že než se dostanou k reakci na vaši zprávu tak to může i několik dnů trvat.
beginner99
Příspěvky: 573
Registrován: čtv 23.02.2012 14:58
Bydliště: Hradec nad Moravicí

Re: Hobbyking

#387 Příspěvek od beginner99 »

Na support jsem psal před týdnem a furt nic :-(
Uživatelský avatar
kesi
Příspěvky: 551
Registrován: sob 06.02.2010 0:00
Bydliště: Zábřeh
Kontaktovat uživatele:

Re: Hobbyking

#388 Příspěvek od kesi »

Mám podobnou zkušenost, i když jsem psal před třemi dny. Nepřišlo mi kompletní objednané zboží. :(
Druider
Příspěvky: 32
Registrován: stř 21.08.2013 19:57

Re: Nabíjení Li-po baterky Ray na nabíječce Turnigy acucell

#389 Příspěvek od Druider »

Hobby king už nechci ani vidět :-D Mám u nich objednávku a už 2 měsíce nic. Jak dlouho mají dobu doručení? Už měsíc mi tam u objednávky svíti: Zaplaceno, zpracovává se.. Má někdo zkušenosti s nákupy u nich?
Uživatelský avatar
Drondys
Příspěvky: 11876
Registrován: pon 22.02.2010 0:00
Bydliště: ČR

Re: Hobbyking

#390 Příspěvek od Drondys »

beginner99 píše:Na support jsem psal před týdnem a furt nic :-(

Pokud nebude problém vyřešen zkusit brzo ráno mezi třetí a šestou pár dnů po sobě chat a pokud nic pak čekat další týden na reakci od Support Centre. Pokud ani a po dalším týdnu nebude problém vyřešen a od Support Centre nebude žádná odpověď pak zkusit znovu napsat přes Support Centre a znovu čekat.

Pokud je to placeno Paypalem a problém se nevyřeší do doby max. cca 40 dnů od provedení platby pak je na tobě se rozhodnout jestli se zařídíš dle postupu uvedeného viz tento odkaz a požádáš o vrácení peněz a nebo zda budeš důvěřovat Hobbykingu v tom, že to nakonec vyřeší a balík ti přijde i když to bude třeba trvat ještě několik dalších měsíců a pozdější řešení přes Paypal tedy už nebude připadat v úvahu.

Když jsou nyní tyto problémy a už máte zaplaceno tak se nic jiného nedá dělat. Předejít tomu lze jen před nákupem tím, že budete dočasně nakupovat v tuzemsku a zahraniční objednávky si necháte třeba až někdy na jaro.

Totéž platí i pro všechny ostatní.
Zamčeno

Zpět na „Internetové a jiné nákupy“