Logo 600 - zkusenosti I
-
zbyněk.norny
- Příspěvky: 87
- Registrován: ned 14.08.2011 20:00
Re: Logo 600 - zkusenosti
Nejsem elektřikář a ve škole jsem asi nedával pozor, ale co se děje s indukovaným nábojem v motoru?
- pkotatko
- Příspěvky: 6687
- Registrován: sob 13.01.2007 0:00
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Logo 600 - zkusenosti
Zatoci se mu hlava a zblbne.
Nevim, netusim. Urcite ale staci to propojeni od vodiciho loziska vzadu na motorove loze.
Tango v Logu tady lita myslim Troll a lital ho Vito. Zkus se zeptat primo jich. Pripadne se zeptej v RC Marketu. Tam urcite zkusenosti maji. Drive se Tango v Logu litalo hodne. Nic jineho nebylo.
Nevim, netusim. Urcite ale staci to propojeni od vodiciho loziska vzadu na motorove loze.
Tango v Logu tady lita myslim Troll a lital ho Vito. Zkus se zeptat primo jich. Pripadne se zeptej v RC Marketu. Tam urcite zkusenosti maji. Drive se Tango v Logu litalo hodne. Nic jineho nebylo.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Re: Logo 600 - zkusenosti
je třeba mít pod heli natažený dlouhý zemnící drát tak, aby obnaženou dlouho částí za letu škrtal o plochu letiště a odváděl tak náboj do země.
Blade400>T-Rex500>T-Rex250>Protos>T-Rex700E>LA700>RaptorE720
youtube.com/heyingosl
youtube.com/heyingosl
Re: Logo 600 - zkusenosti
Pro drát delší deseti metrů , používáme minimálně 12AWG průřez
Frsky X10S Carbon
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Logo 600 - zkusenosti
Řemen není jediným zdrojem.
Howku, si děláš prdelky, ale ono taky chvilku trvalo naž přišli na to, proč pození obsluha vrtulníkových jeřábů, v momentě kdy se dotkla podvěsu pro břemeno, zasvítila. U normálních lehčích vrtulníků je spousta řešení jak se zbavit stickýho náboje ......... třeba jako na obrázku.
Howku, si děláš prdelky, ale ono taky chvilku trvalo naž přišli na to, proč pození obsluha vrtulníkových jeřábů, v momentě kdy se dotkla podvěsu pro břemeno, zasvítila. U normálních lehčích vrtulníků je spousta řešení jak se zbavit stickýho náboje ......... třeba jako na obrázku.
- pkotatko
- Příspěvky: 6687
- Registrován: sob 13.01.2007 0:00
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Logo 600 - zkusenosti
Klasicka "antenka" pro vybijeni statickeho naboje. Kdyz si sednes do dopravniho letadla a podivas se na konec kridla, tak jich tam uvidis nekolik.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Re: Logo 600 - zkusenosti
Mám Tango v Logu 500 SE asi tři roky. Nemám nic propojené jenom stříkám řemen antistatickým sprejem H-88. Neměl jsem nikdy ani náznak rušení. Souprava Futaba,V-BAR.
Re: Logo 600 - zkusenosti
Ja som dlho nemal nic prepojene a ani remen som na zaciatku nestriekal, zacal som ho striekat az neskor a nie preto ze by to bolo treba. Nedavno som zalietaval Logo 600 po oprave a hned kopalo do vrtulky. Spravil som ground mod a vsetko je v poriadku. Teraz by som vrtulku uzemnoval vzdy.
rcblog.houseofcode.eu
-
zbyněk.norny
- Příspěvky: 87
- Registrován: ned 14.08.2011 20:00
Re: Logo 600 - zkusenosti
OK,budu zemnit, jen hledám cestičku, kudy povedu kablík od ocasní trubky k motorovýmu loži, měl bych se vyhnout blízkosti nějakého komponentu? Třeba nevést tento kablík kolem přijímače či dalších?
Re: Logo 600 - zkusenosti
Ja som viedol kabel po vonkajsej strane ramu, cize mimo elektroniky.
rcblog.houseofcode.eu
-
zbyněk.norny
- Příspěvky: 87
- Registrován: ned 14.08.2011 20:00
Re: Logo 600 - zkusenosti
Tak jsem dnes provedl uzemnění, jen maličkost.
Zjistil jsem, že mezi vnější a vnitřní částí ložiska je docela velký (kolísavý s otáčením) elektrický odpor.
Tz. že mezi šroubkem vzadu a motorovým ložem je odpor maličký, tak ale odpor ložisko a motorové lože je chvilkami nevodivá cesta. Je to normální a bude to plnit svou funkci?
Zjistil jsem, že mezi vnější a vnitřní částí ložiska je docela velký (kolísavý s otáčením) elektrický odpor.
Tz. že mezi šroubkem vzadu a motorovým ložem je odpor maličký, tak ale odpor ložisko a motorové lože je chvilkami nevodivá cesta. Je to normální a bude to plnit svou funkci?
Re: Logo 600 - zkusenosti
Staticky naboj ma napetie radovo tisicky voltov. Pre tak vysoke napetie nie je maly odpor ziadny problem, takze fungovat to bude.
Gaui 100,Rex 450,Prôtos 500,Frenzy TZ 50,Logo 600SE,FX18 DSM2,JR 9 DSM2,
MAX,Rival,BN-2 Islander
MAX,Rival,BN-2 Islander
- Arcicorsa
- Příspěvky: 1438
- Registrován: sob 12.01.2013 12:07
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Logo 600 - zkusenosti
O statice si myslím svoje
ale pokud to ložisko není plastové tak je to 100% zkrat z vnitřního kroužku na vnější.. pokud jsi tam naměřil chvilkami nějaký odpor, věř že když se to točí tak tam žádný není (to co jsi naměřil je v důsledku toho že tvůj multimetr má pomalí AD převodník).. Navíc pro napětí 1000V a více 0,001 mm olejové izolace, to není nic
..
Goblin 500 Spirit@MiniProtos Spirit@Oxy3 Spirit@Taranis + Xlite RC@ www.arcitimer.com
Re: Logo 600 - zkusenosti
Sice nebylo poslední měsíc moc času (dovolená, atd.
) ale nedá mi to nenapsat aspoň pár mých postřehů o zalítnutém Logo 600SX. Předesílám, že provozuju 2 roky Logo500.
- pro mě nečitelná kabina ve vzduchu - moc tmavých barev
- zdlouhavější výměna baterek - neexistuje nějaký zaklapávací mechanismus?
- naprosto tichý chod, neuvěřitelné!
- super vrtulka
- dostatek výkonu (12s) a malá spotřeba
- naprosto super pocit s tím letět (nebojím se jako s "700")
Takže za mě 5*
- pro mě nečitelná kabina ve vzduchu - moc tmavých barev
- zdlouhavější výměna baterek - neexistuje nějaký zaklapávací mechanismus?
- naprosto tichý chod, neuvěřitelné!
- super vrtulka
- dostatek výkonu (12s) a malá spotřeba
- naprosto super pocit s tím letět (nebojím se jako s "700")
Takže za mě 5*
Logo 600SX VBar | Logo 500 VBar | T-Rex 500 mB