No já taky pořád žiju z těch zásob P 2000 (to jsme kdysi s Blembondem koupili společně napůl 20l kanystr) a k tomu přidávám 1/3 ricínového oleje od LovoOil.
Když mi zásoby jak metylu i jiných ingrediencí dojdou, tak se už asi na vlastní míchání vykašlu a budu kupovat palivo hotové, ač drahé. Pokud člověk nemá přísun alespoň levného metylu, tak to postrádá smysl. Jenže já už jsem vybral všechny zásoby od starších kamarádů, co měli doma a kupovat nový nehodlám. Ale kdo ví jestli palivo pro žhavíky ještě vůbec bude k dostání?
Pokud ne, tak ho nakonec budeme nuceni dál míchat sami. Třeba s detonačním palivem to už dnes ani jinak nejde.
Jinak. kdybych poslední roky lítal tak intensivně jako před 5 a víc lety (>400 letových hodin za rok), tak bych to už taky dávno taky řešil, jenže v současnosti jsem velmi zvolnil, a proto mi moje zásoby pořád ještě drží.
Takže já Ti s tím olejem bohužel asi neporadím.
Ale budu se zájmem sledovat, co poradí jiní.
Edit: Možná přece jen tip, před nákupem P 2000 jsem používal syntetický olej MolSyn. Pokud vím, ten se vyráběl pro mazání klimatizačních jednotek a je předpoklad, že se pořád vyrábí. Já tehdy dostal 5 l kanystr od IgoraB a ten jsem úspěšně do poslední kapky vylétal. Ale ten jsem taky mixoval s ricínem.