A v čom by mal byť pri tom nejaký problém? Ak je dostatočne výkonný a ak neprekáža zrejme o niečo väčšia hmotnosť (zápalko + ďalšie baterky), tak ja naozaj neviem v čom by mal byť problém, resp rozdiel oproti pohonu žhavíkom?
No, jeden problém predsa vidím.
Sám som uvažoval osadiť do Harlekýna (to je niečo veľmi podobné ale o rozpätí 1700mm) benzínový motor DLE 20RA. Ale nakoniec som si to rozmyslel kvôli usporiadaniu toho motora. On má totiž zadné sánie a obrovský karburátor WALBROO, trčiaci dozadu vyžaduje buď vyrezanie veľkej diery do motorovej prepážky, alebo bez nej použitie dlhého motorového lože. V prvom prípade by sa výrazne oslabila pevnosť prepážky. V druhom by zas zrejme došlo k významnému posunu ťažiska dopredu, čo by sa muselo kompenzovať olovom do chvosta, čím by sa dosť zvýšil moment zotrvačnosti okolo priečnych osí, takže by to asi malo nejaký vplyv na obratnosť modelu, čo u Fun akrobata asi vadí.
Ale ak by to bol benziňák klasickej koncepcie s predným saním alebo so saním riadeným piestom, čo bývá zboku, tak tieto problémy zrejme odpadajú.